Tycker du också att den bästa kundservicen ges med ett leende på läpparna (och bra tänder förstås)? Med Muntra har du möjlighet att utforska en bransch där du kan göra skillnad, både för tandläkaren och patienten. I rollen som Customer Success Agent kommer du framförallt fokusera på att vårda och utveckla företagets befintliga kunder, samtidigt som du själv får vara med och forma rollen framåt. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag då start är omgående!
OM TJÄNSTEN Muntra är företaget som kopplar ihop vårdgivare och patienter via en plattform för att skapa en sömlös end-to-end behandlingsprocess. De vill med smarta lösningar förbättra tandvården, och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Muntra gör det helt enkelt lättare att driva vårdföretag genom att samla journaler, e-recept, bokföring och patientförvärv i en digital och molnbaserad tjänst.
I takt med att Muntra växer vill de utöka sitt Customer Success-team med ytterligare två kollegor. Teamet består idag av 3 personer, och på företaget arbetar 10 personer totalt. Hos Muntra råder en öppen, lättsam och familjär stämning, där medarbetarna trivs och har roligt tillsammans.
Du erbjuds
* Chansen att vara en del och växa hos ett innovativt och framåtlutat företag. * Regelbundna AWs och teamaktiviteter. * Ett stort och fint kontor (med tillhörande gym!) med möjlighet att arbeta hemifrån vid tillfälle. * Möjligheten att ha en tydlig, positiv inverkan på sjukvårdens framtid för miljontals patienter.
ARBETSUPPGIFTER * Säkerställa att Muntras kunder får den bästa kundupplevelsen.
* Medverka vid onboarding av nya kunder. * Vara kundens dagliga kontaktperson för ärenden kopplat till den digitala plattformen. Du kommer arbeta både via telefon, mail och/eller besök på kliniker. * Utveckla Muntras community av vårdgivare samt följa upp kund- och produktfeedback. * Bidra med nya initiativ och idéer gällande kundvård. * Till viss del arbeta med merförsäljning mot befintliga kunder.
VI SÖKER DIG SOM * Har minst 6 månaders tidigare arbetserfarenhet inom service/kundkontakt/administration.
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt har stark kommunikativ förmåga. * Har ett intresse för digitala lösningar och plattformar som du kan motivera. * Det är meriterande om du har förståelse/viss kunskap av HTML/CSS men inget krav.
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna roll. Som person är du kommunikativ, strukturerad och framåt. Du är inlyssnande och duktig på att bemöta människor i olika sammanhang på ett professionellt sätt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera.
Övrig information
* Vi väntar oss många ansökningar för denna tjänst varav vi kommer lägga vikt vid din motivation och ditt intresse för rollen som uttrycks i ditt personliga brev/ansökan. * Start: Omgående. * Omfattning: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning på sex månader. * Placering: Convendum, Slussen. Möjlighet till remotearbete vid tillfälle. * Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Muntra's önskan är att alla frågor kring tjänsten går till Academic Work. Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Maja Cramne, maja.cramne@academicwork.se * OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail, sök tjänsten genom att klicka på ”ansök här” nedan.
id: 25564427
external_id: 46-556559-5450-15066886
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/25564427
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5565595450/logotyper/logo.png
headline: Customer Success Agent till Muntra!
application_deadline: 2022-02-28T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Tycker du också att den bästa kundservicen ges med ett leende på läpparna (och bra tänder förstås)? Med Muntra har du möjlighet att utforska en bransch där du kan göra skillnad både för tandläkaren och patienten. I rollen som Customer Success Agent kommer du framförallt fokusera på att vårda och utveckla företagets befintliga kunder samtidigt som du själv får vara med och forma rollen framåt. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag då start är omgående!\n\nOM TJÄNSTEN \nMuntra är företaget som kopplar ihop vårdgivare och patienter via en plattform för att skapa en sömlös end-to-end behandlingsprocess. De vill med smarta lösningar förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Muntra gör det helt enkelt lättare att driva vårdföretag genom att samla journaler e-recept bokföring och patientförvärv i en digital och molnbaserad tjänst.\n\nI takt med att Muntra växer vill de utöka sitt Customer Success-team med ytterligare två kollegor. Teamet består idag av 3 personer och på företaget arbetar 10 personer totalt. Hos Muntra råder en öppen lättsam och familjär stämning där medarbetarna trivs och har roligt tillsammans. \n\nDu erbjuds\n\n\n* Chansen att vara en del och växa hos ett innovativt och framåtlutat företag. \n* Regelbundna AWs och teamaktiviteter. \n* Ett stort och fint kontor (med tillhörande gym!) med möjlighet att arbeta hemifrån vid tillfälle. \n* Möjligheten att ha en tydlig positiv inverkan på sjukvårdens framtid för miljontals patienter.\n\n\nARBETSUPPGIFTER \n* Säkerställa att Muntras kunder får den bästa kundupplevelsen. \n\n\n* Medverka vid onboarding av nya kunder. \n* Vara kundens dagliga kontaktperson för ärenden kopplat till den digitala plattformen. Du kommer arbeta både via telefon mail och/eller besök på kliniker. \n* Utveckla Muntras community av vårdgivare samt följa upp kund- och produktfeedback. \n* Bidra med nya initiativ och idéer gällande kundvård. \n* Till viss del arbeta med merförsäljning mot befintliga kunder.\n\n\nVI SÖKER DIG SOM \n* Har minst 6 månaders tidigare arbetserfarenhet inom service/kundkontakt/administration. \n\n\n* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt har stark kommunikativ förmåga. \n* Har ett intresse för digitala lösningar och plattformar som du kan motivera. \n* Det är meriterande om du har förståelse/viss kunskap av HTML/CSS men inget krav. \n\n\nVi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna roll. Som person är du kommunikativ strukturerad och framåt. Du är inlyssnande och duktig på att bemöta människor i olika sammanhang på ett professionellt sätt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera. \n\nÖvrig information\n\n\n* Vi väntar oss många ansökningar för denna tjänst varav vi kommer lägga vikt vid din motivation och ditt intresse för rollen som uttrycks i ditt personliga brev/ansökan. \n* Start: Omgående. \n* Omfattning: Heltid tillsvidare med inledande provanställning på sex månader. \n* Placering: Convendum Slussen. Möjlighet till remotearbete vid tillfälle. \n* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Muntra's önskan är att alla frågor kring tjänsten går till Academic Work.\nKontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Maja Cramne maja.cramne@academicwork.se\n* OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail sök tjänsten genom att klicka på ”ansök här” nedan.
text_formatted: Tycker du också att den bästa kundservicen ges med ett leende på läpparna (och bra tänder förstås)? Med Muntra har du möjlighet att utforska en bransch där du kan göra skillnad både för tandläkaren och patienten. I rollen som Customer Success Agent kommer du framförallt fokusera på att vårda och utveckla företagets befintliga kunder samtidigt som du själv får vara med och forma rollen framåt. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag då start är omgående!\n\nOM TJÄNSTEN \nMuntra är företaget som kopplar ihop vårdgivare och patienter via en plattform för att skapa en sömlös end-to-end behandlingsprocess. De vill med smarta lösningar förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Muntra gör det helt enkelt lättare att driva vårdföretag genom att samla journaler e-recept bokföring och patientförvärv i en digital och molnbaserad tjänst.\n\nI takt med att Muntra växer vill de utöka sitt Customer Success-team med ytterligare två kollegor. Teamet består idag av 3 personer och på företaget arbetar 10 personer totalt. Hos Muntra råder en öppen lättsam och familjär stämning där medarbetarna trivs och har roligt tillsammans. \n\nDu erbjuds\n\n\n* Chansen att vara en del och växa hos ett innovativt och framåtlutat företag. \n* Regelbundna AWs och teamaktiviteter. \n* Ett stort och fint kontor (med tillhörande gym!) med möjlighet att arbeta hemifrån vid tillfälle. \n* Möjligheten att ha en tydlig positiv inverkan på sjukvårdens framtid för miljontals patienter.\n\n\nARBETSUPPGIFTER \n* Säkerställa att Muntras kunder får den bästa kundupplevelsen. \n\n\n* Medverka vid onboarding av nya kunder. \n* Vara kundens dagliga kontaktperson för ärenden kopplat till den digitala plattformen. Du kommer arbeta både via telefon mail och/eller besök på kliniker. \n* Utveckla Muntras community av vårdgivare samt följa upp kund- och produktfeedback. \n* Bidra med nya initiativ och idéer gällande kundvård. \n* Till viss del arbeta med merförsäljning mot befintliga kunder.\n\n\nVI SÖKER DIG SOM \n* Har minst 6 månaders tidigare arbetserfarenhet inom service/kundkontakt/administration. \n\n\n* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt har stark kommunikativ förmåga. \n* Har ett intresse för digitala lösningar och plattformar som du kan motivera. \n* Det är meriterande om du har förståelse/viss kunskap av HTML/CSS men inget krav. \n\n\nVi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna roll. Som person är du kommunikativ strukturerad och framåt. Du är inlyssnande och duktig på att bemöta människor i olika sammanhang på ett professionellt sätt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera. \n\nÖvrig information\n\n\n* Vi väntar oss många ansökningar för denna tjänst varav vi kommer lägga vikt vid din motivation och ditt intresse för rollen som uttrycks i ditt personliga brev/ansökan. \n* Start: Omgående. \n* Omfattning: Heltid tillsvidare med inledande provanställning på sex månader. \n* Placering: Convendum Slussen. Möjlighet till remotearbete vid tillfälle. \n* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Muntra's önskan är att alla frågor kring tjänsten går till Academic Work.\nKontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Maja Cramne maja.cramne@academicwork.se\n* OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail sök tjänsten genom att klicka på ”ansök här” nedan.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\n08-17
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt avtal
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.academicwork.se
organization_number: 5565595450
name: Academic Work Sweden AB
workplace: Academic Work
application_details:
information: null
reference: 15066886
email: null
via_af: false
url: http://www.academicwork.se/jobad/customer-success-agent-till-muntra/15066886?apply=1
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
weight: 10
label: Kundtjänstmedarbetare
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
application_contacts:
contact_type: null
name: null
description: Maja Cramne
telephone: null
email: null
publication_date: 2022-01-26T00:00:47
last_publication_date: 2022-02-28T23:59:59
removed: true
removed_date: 2022-05-30T00:06:56
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1643410983798
application_deadline_short: 2022-02-28
publication_date_short: 2022-01-26
last_publication_date_short: 2022-02-28