Customer Success Agent till Muntra! [NB this opening has expired]

Occupation: Kundtjänstmedarbetare
Employer: Academic Work
Workplace location: Stockholm, Stockholms län, Sverige
Last application date: 2022-02-28
Publication date: 2022-01-26

Prerequisites

Work experiences: Kundtjänstmedarbetare;



This opening in English: Click here to read this opening in English and other languages

Presentation:


Tycker du också att den bästa kundservicen ges med ett leende på läpparna (och bra tänder förstås)? Med Muntra har du möjlighet att utforska en bransch där du kan göra skillnad, både för tandläkaren och patienten. I rollen som Customer Success Agent kommer du framförallt fokusera på att vårda och utveckla företagets befintliga kunder, samtidigt som du själv får vara med och forma rollen framåt. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag då start är omgående!

OM TJÄNSTEN
Muntra är företaget som kopplar ihop vårdgivare och patienter via en plattform för att skapa en sömlös end-to-end behandlingsprocess. De vill med smarta lösningar förbättra tandvården, och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Muntra gör det helt enkelt lättare att driva vårdföretag genom att samla journaler, e-recept, bokföring och patientförvärv i en digital och molnbaserad tjänst.

I takt med att Muntra växer vill de utöka sitt Customer Success-team med ytterligare två kollegor. Teamet består idag av 3 personer, och på företaget arbetar 10 personer totalt. Hos Muntra råder en öppen, lättsam och familjär stämning, där medarbetarna trivs och har roligt tillsammans.

Du erbjuds


* Chansen att vara en del och växa hos ett innovativt och framåtlutat företag.
* Regelbundna AWs och teamaktiviteter.
* Ett stort och fint kontor (med tillhörande gym!) med möjlighet att arbeta hemifrån vid tillfälle.
* Möjligheten att ha en tydlig, positiv inverkan på sjukvårdens framtid för miljontals patienter.


ARBETSUPPGIFTER
* Säkerställa att Muntras kunder får den bästa kundupplevelsen.


* Medverka vid onboarding av nya kunder.
* Vara kundens dagliga kontaktperson för ärenden kopplat till den digitala plattformen. Du kommer arbeta både via telefon, mail och/eller besök på kliniker.
* Utveckla Muntras community av vårdgivare samt följa upp kund- och produktfeedback.
* Bidra med nya initiativ och idéer gällande kundvård.
* Till viss del arbeta med merförsäljning mot befintliga kunder.


VI SÖKER DIG SOM
* Har minst 6 månaders tidigare arbetserfarenhet inom service/kundkontakt/administration.


* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt har stark kommunikativ förmåga.
* Har ett intresse för digitala lösningar och plattformar som du kan motivera.
* Det är meriterande om du har förståelse/viss kunskap av HTML/CSS men inget krav.


Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna roll. Som person är du kommunikativ, strukturerad och framåt. Du är inlyssnande och duktig på att bemöta människor i olika sammanhang på ett professionellt sätt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera.

Övrig information


* Vi väntar oss många ansökningar för denna tjänst varav vi kommer lägga vikt vid din motivation och ditt intresse för rollen som uttrycks i ditt personliga brev/ansökan.
* Start: Omgående.
* Omfattning: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning på sex månader.
* Placering: Convendum, Slussen. Möjlighet till remotearbete vid tillfälle.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Muntra's önskan är att alla frågor kring tjänsten går till Academic Work.
Kontaktuppgifter: Ansvarig rekryterare Maja Cramne, maja.cramne@academicwork.se
* OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail, sök tjänsten genom att klicka på ”ansök här” nedan.

Record metadata

Click to view metadata