Vår kund erbjuder dig en kreativ och flexibel arbetsplats. Varje anställd är viktig för företagets framgång och ditt arbete värdesätts här. För att lyckas i rollen förväntas du bidra till kulturen där lagarbete och inkludering leder vägen framåt. Här får du goda möjligheter att växa, både som individ men även inom organisationen. Om detta låter spännande för dig, sök idag då vi rekryterar löpande!
OM TJÄNSTEN Som supporttekniker hos vår kund kommer du att tillhöra Central Operations & Support och jobba i nära kontakt med våra B2B-kunder i en spännande och utvecklande arbetsmiljö! Det engagemang vi känner för våra kunder är mycket stort och vi tror på en social sammanhållning i teamet och en framåtanda som driver oss att bli bättre för varje dag! Avdelningen har undefär 20 medarbetare och är en blandad grupp mellan ålder, kön och kompetens.
Gruppens ansvarsområde är att erbjuda teknisk support och incidenthantering av våra LAN/WLAN-tjänster till företagskunder. Arbetet sker uppdelat från kontoret i Kista och på distans, detta i en överenskommelse med din närmsta chef. På plats får du stöttning för att du snabbt ska komma in i gruppen och arbetet.
#
#
Du erbjuds
* En plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad. * Stora möjligheter till spännande karriärvägar inom bolaget. Här ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram. * En arbetsplats som är mån om att du ska må bra. Här tas du om hand, både i din roll på företaget, men även utanför.
Detta är ett långsiktigt uppdrag som är tänkt att löpa på tillsvidare förutsatt att alla parter är nöjda. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER I din roll ansvarar du för, tillsammans med dina kollegor, teknisk support och incidenthantering av våra LAN/WLAN-tjänster. Det huvudsakliga syftet med tjänsten är att förstärka vår tekniska support för att ytterligare förbättra kundupplevelsen för våra B2B-kunder. Du kommer att få möta många tacksamma kunder där du har möjlighet att göra skillnad på riktigt!
* Ta emot, registrera och supporta inkommande ärenden från företagskunder. * Felsöka med hjälp av underleverantörer, fälttekniker och andra avdelningar internt. * Då vi arbetar för kundernas bästa får du också möjlighet att ha mycket kundkontakt i varje ärende samt att hantera omfördelning av ärenden internt.
VI SÖKER DIG SOM - Har relevant utbildning inom Data/Telekommunikation eller minst 2 års praktisk erfarenhet av arbete i operatörsnätverk. - Har goda kunskaper inom datornätverk och att du är bekant inom OSI-modellen, TCP/IP och LAN/WAN. - Har goda kunskaper i hantering av trådlösa miljöer (WiFi). - Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. - CCNA-certifiering är meriterande.
Vår kund erbjuder dig en omväxlande och rolig arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka nätverket för några av Sveriges största och viktigaste samhällsfunktioner. Om du vill vara med och göra skillnad på riktigt tror vi att du är nästa medarbetare hos oss!
Vi söker alltså dig som har en god och social samarbetsförmåga, är intresserad av att ge en fantastisk kundupplevelse och har ett professionellt sätt att hantera saker på. Du är en person som trivs bra i en roll där du får möjlighet att påverka hur kunderna ska uppfatta oss.
Övrig information
* Start: Omgående * Omfattning: Heltid * Placering: Stockholm, Kista
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
id: 26005471
external_id: 46-556559-5450-15074012
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26005471
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5565595450/logotyper/logo.png
headline: Supporttekniker inom nätverk till ledande telekombolag
application_deadline: 2022-05-29T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Vår kund erbjuder dig en kreativ och flexibel arbetsplats. Varje anställd är viktig för företagets framgång och ditt arbete värdesätts här. För att lyckas i rollen förväntas du bidra till kulturen där lagarbete och inkludering leder vägen framåt. Här får du goda möjligheter att växa både som individ men även inom organisationen. Om detta låter spännande för dig sök idag då vi rekryterar löpande!\n\nOM TJÄNSTEN \nSom supporttekniker hos vår kund kommer du att tillhöra Central Operations & Support och jobba i nära kontakt med våra B2B-kunder i en spännande och utvecklande arbetsmiljö! Det engagemang vi känner för våra kunder är mycket stort och vi tror på en social sammanhållning i teamet och en framåtanda som driver oss att bli bättre för varje dag! Avdelningen har undefär 20 medarbetare och är en blandad grupp mellan ålder kön och kompetens.\n\nGruppens ansvarsområde är att erbjuda teknisk support och incidenthantering av våra LAN/WLAN-tjänster till företagskunder. Arbetet sker uppdelat från kontoret i Kista och på distans detta i en överenskommelse med din närmsta chef. På plats får du stöttning för att du snabbt ska komma in i gruppen och arbetet.\n\n#\n\n#\n\nDu erbjuds\n\n\n* En plats i en flexibel prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.\n* Stora möjligheter till spännande karriärvägar inom bolaget. Här ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.\n* En arbetsplats som är mån om att du ska må bra. Här tas du om hand både i din roll på företaget men även utanför.\n\n\nDetta är ett långsiktigt uppdrag som är tänkt att löpa på tillsvidare förutsatt att alla parter är nöjda. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.\n\nARBETSUPPGIFTER \nI din roll ansvarar du för tillsammans med dina kollegor teknisk support och incidenthantering av våra LAN/WLAN-tjänster. Det huvudsakliga syftet med tjänsten är att förstärka vår tekniska support för att ytterligare förbättra kundupplevelsen för våra B2B-kunder. Du kommer att få möta många tacksamma kunder där du har möjlighet att göra skillnad på riktigt!\n\n\n* Ta emot registrera och supporta inkommande ärenden från företagskunder.\n* Felsöka med hjälp av underleverantörer fälttekniker och andra avdelningar internt.\n* Då vi arbetar för kundernas bästa får du också möjlighet att ha mycket kundkontakt i varje ärende samt att hantera omfördelning av ärenden internt.\n\n\nVI SÖKER DIG SOM \n- Har relevant utbildning inom Data/Telekommunikation eller minst 2 års praktisk erfarenhet av arbete i operatörsnätverk.\n- Har goda kunskaper inom datornätverk och att du är bekant inom OSI-modellen TCP/IP och LAN/WAN.\n- Har goda kunskaper i hantering av trådlösa miljöer (WiFi).\n- Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.\n- CCNA-certifiering är meriterande.\n\nVår kund erbjuder dig en omväxlande och rolig arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka nätverket för några av Sveriges största och viktigaste samhällsfunktioner. Om du vill vara med och göra skillnad på riktigt tror vi att du är nästa medarbetare hos oss!\n\nSom person är du:\n\n\n* Serviceinriktad\n* Samarbetsvillig\n* Problemlösande\n\n\nVi söker alltså dig som har en god och social samarbetsförmåga är intresserad av att ge en fantastisk kundupplevelse och har ett professionellt sätt att hantera saker på. Du är en person som trivs bra i en roll där du får möjlighet att påverka hur kunderna ska uppfatta oss.\n\nÖvrig information\n\n\n* Start: Omgående\n* Omfattning: Heltid\n* Placering: Stockholm Kista\n\n\nRekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.\n\nVi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
text_formatted: Vår kund erbjuder dig en kreativ och flexibel arbetsplats. Varje anställd är viktig för företagets framgång och ditt arbete värdesätts här. För att lyckas i rollen förväntas du bidra till kulturen där lagarbete och inkludering leder vägen framåt. Här får du goda möjligheter att växa både som individ men även inom organisationen. Om detta låter spännande för dig sök idag då vi rekryterar löpande!\n\nOM TJÄNSTEN \nSom supporttekniker hos vår kund kommer du att tillhöra Central Operations & Support och jobba i nära kontakt med våra B2B-kunder i en spännande och utvecklande arbetsmiljö! Det engagemang vi känner för våra kunder är mycket stort och vi tror på en social sammanhållning i teamet och en framåtanda som driver oss att bli bättre för varje dag! Avdelningen har undefär 20 medarbetare och är en blandad grupp mellan ålder kön och kompetens.\n\nGruppens ansvarsområde är att erbjuda teknisk support och incidenthantering av våra LAN/WLAN-tjänster till företagskunder. Arbetet sker uppdelat från kontoret i Kista och på distans detta i en överenskommelse med din närmsta chef. På plats får du stöttning för att du snabbt ska komma in i gruppen och arbetet.\n\n#\n\n#\n\nDu erbjuds\n\n\n* En plats i en flexibel prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.\n* Stora möjligheter till spännande karriärvägar inom bolaget. Här ligger din framtid i dina egna händer. Vi ger dig chansen att utvecklas genom interna utbildningar och vidareutvecklingsprogram.\n* En arbetsplats som är mån om att du ska må bra. Här tas du om hand både i din roll på företaget men även utanför.\n\n\nDetta är ett långsiktigt uppdrag som är tänkt att löpa på tillsvidare förutsatt att alla parter är nöjda. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.\n\nARBETSUPPGIFTER \nI din roll ansvarar du för tillsammans med dina kollegor teknisk support och incidenthantering av våra LAN/WLAN-tjänster. Det huvudsakliga syftet med tjänsten är att förstärka vår tekniska support för att ytterligare förbättra kundupplevelsen för våra B2B-kunder. Du kommer att få möta många tacksamma kunder där du har möjlighet att göra skillnad på riktigt!\n\n\n* Ta emot registrera och supporta inkommande ärenden från företagskunder.\n* Felsöka med hjälp av underleverantörer fälttekniker och andra avdelningar internt.\n* Då vi arbetar för kundernas bästa får du också möjlighet att ha mycket kundkontakt i varje ärende samt att hantera omfördelning av ärenden internt.\n\n\nVI SÖKER DIG SOM \n- Har relevant utbildning inom Data/Telekommunikation eller minst 2 års praktisk erfarenhet av arbete i operatörsnätverk.\n- Har goda kunskaper inom datornätverk och att du är bekant inom OSI-modellen TCP/IP och LAN/WAN.\n- Har goda kunskaper i hantering av trådlösa miljöer (WiFi).\n- Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift.\n- CCNA-certifiering är meriterande.\n\nVår kund erbjuder dig en omväxlande och rolig arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka nätverket för några av Sveriges största och viktigaste samhällsfunktioner. Om du vill vara med och göra skillnad på riktigt tror vi att du är nästa medarbetare hos oss!\n\nSom person är du:\n\n\n* Serviceinriktad\n* Samarbetsvillig\n* Problemlösande\n\n\nVi söker alltså dig som har en god och social samarbetsförmåga är intresserad av att ge en fantastisk kundupplevelse och har ett professionellt sätt att hantera saker på. Du är en person som trivs bra i en roll där du får möjlighet att påverka hur kunderna ska uppfatta oss.\n\nÖvrig information\n\n\n* Start: Omgående\n* Omfattning: Heltid\n* Placering: Stockholm Kista\n\n\nRekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.\n\nVi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\n08:00-17:00
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt avtal
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.academicwork.se
organization_number: 5565595450
name: Academic Work Sweden AB
workplace: Academic Work
application_details:
information: null
reference: 15074012
email: null
via_af: false
url: http://www.academicwork.se/jobad/supporttekniker-inom-natverk-till-ledande-telekombolag/15074012?apply=1
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: VLS8_mtJ_XqT
label: Nätverksadministratör
legacy_ams_taxonomy_id: 2515
occupation_group:
concept_id: MYAz_x9m_2LJ
label: Systemadministratörer
legacy_ams_taxonomy_id: 3513
occupation_field:
concept_id: apaJ_2ja_LuF
label: Data/IT
legacy_ams_taxonomy_id: 3
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: VLS8_mtJ_XqT
label: Nätverksadministratör
legacy_ams_taxonomy_id: 2515
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Viktoria Ullman
email: null
telephone: null
contact_type: null
publication_date: 2022-04-29T12:00:50
last_publication_date: 2022-05-29T23:59:59
removed: true
removed_date: 2022-08-28T00:40:04
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1651226450156
application_deadline_short: 2022-05-29
publication_date_short: 2022-04-29
last_publication_date_short: 2022-05-29