Supervisor Housekeeping [NB this opening has expired]

Occupation: Hotellhusfru
Employer: Clarion Collection Hotel Wellington
Workplace location: Stockholm, Stockholms län, Sverige
Last application date: 2022-06-21
Publication date: 2022-06-05

Prerequisites

Work experiences: Hotellhusfru;



This opening in English: Click here to read this opening in English and other languages

Presentation:


Clarion Collection® Hotel är en samling personliga hotell med en genuint mysig och varm känsla. Du hittar våra hotellpärlor mitt i stan, just nu i Sverige, Norge och Lettland. Hos oss får du inte bara en skön hotellsäng och en riktigt god frukostbuffé. Vi bjuder dessutom på Afternoon Sweets och, som den enda hotellkedjan i Norden, på vår omtyckta middag Tonight’s Special – alla dagar i veckan.

Vi vill att våra gäster ska se oss som en vän på resan. En varm, omtänksam vän att komma hem till, var de än befinner sig. Vi har en klar vision om att Clarion Collection Hotel ska erbjuda den mest personliga vistelsen med genuin omtanke. Träffar den visionen dig rakt i hjärtat? Då ser vi fram emot att få träffa dig!

Clarion Collection – Yours truly

Vi stärker vårt team och söker en inspirerande Supervisor för vårt Housekeeping team till Clarion Collection Hotel Wellington på Östermalm

Vill du vara med och skapa magiska gästupplevelser i ett härligt Team tillsammans med oss?
I rollen som Supervisor på Houeskeeping hos oss jobbar du med våra 3 Östermalmspärlor, Clarion Collection Hotel Wellington, Hotel Esplanade och Pärlan Hotel.
Som supervisor ansvarar du för att leda och fördela arbetet för hotellens Housekeeping avdelningar genom att säkerställa att den dagliga driften fungerar. Du ansvarar för våra rum och lokaler och i din roll är du aktiv i driften och ser till så att vi håller kvalitet och uppnår våra mål. Det är viktigt att du har öga för detaljer och ser helheten så att våra gäster möts av ett fint och välstädat hotell.
Vi söker dig som är flexibel och lösnings orienterad och är duktig på att skapa arbetsglädje tillsammans med teamet. Rollen innefattar struktur och förmåga att ligga steget före. Du är bra på att planera drift och bemanning . Att motivera och stötta personal är en självklarhet.

I arbetsuppgifterna ingår bla:

Arbetsledaransvar för Housekeeping avdelningen.
Planering av avdelningens verksamhet och scheman.
Säkerställa avdelningens rutiner, standard och kvalité så vi uppnår våra mål.
Rumskontroller.
Inköp och beställning till avdelningen.

Vi söker dig med:

Minst 2 års erfarenhet av yrket i ledande roll, gärna från hotell och med tidigare personalansvar.

Goda kunskaper i svenska eller engelska i tal som skrift.

Dig som är glad, professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor.

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 mån provanställning, Heltid, Kollektivavtal,

Tillträde : Omgående

Ansökningarna behandlas vartefter de inkommer .

Vi ser framemot din ansökan!

Record metadata

Click to view metadata