Om tjänsten I denna roll arbetar du som receptionist i Täby Centrum. Som receptionist innebär det att du har övergripande ansvaret för receptionen tillsammans med din kollega. Att jobba i Täby Centrum betyder att du bemöter medarbetare och besökare genom att leverera service i världsklass. Kunderna kan komma till dig och behöva hjälp med parkeringsfrågor, hitta butiker, få hjälp med Täby Centrums lojalitetskort och om erbjudanden och event som sker i centrumet. Täby Centrums kundkrets är krävande och ställer höga krav på service och kunskap om centrumet och närområdet. Det betyder att du ska kunna hantera både svåra frågor och tuffare kunder samt drivas av att vända en missnöjd kund till en positiv kund. Vidare ska du ha ett eget intresse av att lära dig om området kring centrumet, hålla dig uppdaterad på vad som sker i centrumet och själv komma med lösningar och förlag på förbättringsområden. Ytterligare arbetsuppgifter är att hantera centrumets presentkort, vara kontaktperson mellan leverantörer och centrumledning och hjälpa till med att optimera upplevelsen och kommunikationen på hemsida och sociala medier. Du kommer vara anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbeta i Täby Centrum.
Vem är du? Som servicekonsult bemöter du kunder och besökare i Täby Centrum professionellt i enlighet med Middlepoints värderingar. Du kommer vara ansiktet utåt för hela köpcentrumet och är väl insatt i vart butiker och serviceutbud finns. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. För att trivas i rollen så bör du gilla att ta initiativ, vara lösningsorienterad och ha skinn på näsan. Då du främst arbetar själv så ställer det höga krav på självständighet och personlig mognad. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint! Det är med stor fördel om du bor i Täby eller jobbat i Täby Centrum och känner till centrumet väl.
Om Middlepoint På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.
Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders visstidsanställning. Sysselsättningsgraden är ca 85% och arbetstiderna är förlagda till centrumets öppettider vilket innebär att du arbetar vardagar och varannan lördag. På vardagarna öppnar du receptionen ena veckan och arbetar då ca kl 10.00-16.00 för att sedan stänga receptionen andra veckan och arbetar då ca kl 13.00-20.00. På lördagarna arbetar du 09:45-18:00. Tjänsten drar igång i augusti 2022.
Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.
Vännerna på Middlepoint!
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
id: 26265529
external_id: 46-556789-6864-1795883-10
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26265529
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5567896864/logotyper/logo.png
headline: Receptionist och service manager till Täby Centrum 85%!
application_deadline: 2022-08-19T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Om tjänsten\nI denna roll arbetar du som receptionist i Täby Centrum. Som receptionist innebär det att du har övergripande ansvaret för receptionen tillsammans med din kollega. Att jobba i Täby Centrum betyder att du bemöter medarbetare och besökare genom att leverera service i världsklass. Kunderna kan komma till dig och behöva hjälp med parkeringsfrågor hitta butiker få hjälp med Täby Centrums lojalitetskort och om erbjudanden och event som sker i centrumet. Täby Centrums kundkrets är krävande och ställer höga krav på service och kunskap om centrumet och närområdet. Det betyder att du ska kunna hantera både svåra frågor och tuffare kunder samt drivas av att vända en missnöjd kund till en positiv kund. Vidare ska du ha ett eget intresse av att lära dig om området kring centrumet hålla dig uppdaterad på vad som sker i centrumet och själv komma med lösningar och förlag på förbättringsområden. Ytterligare arbetsuppgifter är att hantera centrumets presentkort vara kontaktperson mellan leverantörer och centrumledning och hjälpa till med att optimera upplevelsen och kommunikationen på hemsida och sociala medier. Du kommer vara anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbeta i Täby Centrum.\n\nVem är du?\nSom servicekonsult bemöter du kunder och besökare i Täby Centrum professionellt i enlighet med Middlepoints värderingar. Du kommer vara ansiktet utåt för hela köpcentrumet och är väl insatt i vart butiker och serviceutbud finns. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. För att trivas i rollen så bör du gilla att ta initiativ vara lösningsorienterad och ha skinn på näsan. Då du främst arbetar själv så ställer det höga krav på självständighet och personlig mognad. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint! Det är med stor fördel om du bor i Täby eller jobbat i Täby Centrum och känner till centrumet väl.\n\nOm Middlepoint\nPå Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.\n\nOm anställningen\nAnställningen är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders visstidsanställning. Sysselsättningsgraden är ca 85% och arbetstiderna är förlagda till centrumets öppettider vilket innebär att du arbetar vardagar och varannan lördag. På vardagarna öppnar du receptionen ena veckan och arbetar då ca kl 10.00-16.00 för att sedan stänga receptionen andra veckan och arbetar då ca kl 13.00-20.00. På lördagarna arbetar du 09:45-18:00. Tjänsten drar igång i augusti 2022.\n\nSom anställd på Middlepoint så erbjuder vi förutom kollektivavtalets förmåner även b.la. friskvårdsbidrag roliga friskvårdsaktiviteter löpande utbildning teamaktiviteter kul företagsfester och stans bästa kollegor!\n\nÄr du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.\n\nVännerna på Middlepoint!\n\nFölj oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:\n\nhttp://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)
text_formatted: Om tjänsten\nI denna roll arbetar du som receptionist i Täby Centrum. Som receptionist innebär det att du har övergripande ansvaret för receptionen tillsammans med din kollega. Att jobba i Täby Centrum betyder att du bemöter medarbetare och besökare genom att leverera service i världsklass. Kunderna kan komma till dig och behöva hjälp med parkeringsfrågor hitta butiker få hjälp med Täby Centrums lojalitetskort och om erbjudanden och event som sker i centrumet. Täby Centrums kundkrets är krävande och ställer höga krav på service och kunskap om centrumet och närområdet. Det betyder att du ska kunna hantera både svåra frågor och tuffare kunder samt drivas av att vända en missnöjd kund till en positiv kund. Vidare ska du ha ett eget intresse av att lära dig om området kring centrumet hålla dig uppdaterad på vad som sker i centrumet och själv komma med lösningar och förlag på förbättringsområden. Ytterligare arbetsuppgifter är att hantera centrumets presentkort vara kontaktperson mellan leverantörer och centrumledning och hjälpa till med att optimera upplevelsen och kommunikationen på hemsida och sociala medier. Du kommer vara anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbeta i Täby Centrum.\n\nVem är du?\nSom servicekonsult bemöter du kunder och besökare i Täby Centrum professionellt i enlighet med Middlepoints värderingar. Du kommer vara ansiktet utåt för hela köpcentrumet och är väl insatt i vart butiker och serviceutbud finns. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. För att trivas i rollen så bör du gilla att ta initiativ vara lösningsorienterad och ha skinn på näsan. Då du främst arbetar själv så ställer det höga krav på självständighet och personlig mognad. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint! Det är med stor fördel om du bor i Täby eller jobbat i Täby Centrum och känner till centrumet väl.\n\nOm Middlepoint\nPå Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.\n\nOm anställningen\nAnställningen är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders visstidsanställning. Sysselsättningsgraden är ca 85% och arbetstiderna är förlagda till centrumets öppettider vilket innebär att du arbetar vardagar och varannan lördag. På vardagarna öppnar du receptionen ena veckan och arbetar då ca kl 10.00-16.00 för att sedan stänga receptionen andra veckan och arbetar då ca kl 13.00-20.00. På lördagarna arbetar du 09:45-18:00. Tjänsten drar igång i augusti 2022.\n\nSom anställd på Middlepoint så erbjuder vi förutom kollektivavtalets förmåner även b.la. friskvårdsbidrag roliga friskvårdsaktiviteter löpande utbildning teamaktiviteter kul företagsfester och stans bästa kollegor!\n\nÄr du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.\n\nVännerna på Middlepoint!\n\nFölj oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:\n\nhttp://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nAnställningstid enligt överenskommelse
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://middlepoint.se/
organization_number: 5567896864
name: Middlepoint AB
workplace: Middlepoint
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://jobba.middlepoint.se/jobs/1795883-receptionist-och-service-manager-till-taby-centrum-85?promotion=416636-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: false
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: un7f_yy8_JJx
label: Receptionist telefonist
legacy_ams_taxonomy_id: 5597
occupation_group:
concept_id: ByrL_ANp_UwV
label: Kontorsreceptionister
legacy_ams_taxonomy_id: 4225
occupation_field:
concept_id: X82t_awd_Qyc
label: Administration ekonomi juridik
legacy_ams_taxonomy_id: 1
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
contact_type: null
name: null
description: Filippa Skaffloth
telephone: null
email: filippa.skaffloth@middlepoint.se
publication_date: 2022-06-28T10:10:20
last_publication_date: 2022-08-19T23:59:59
removed: true
removed_date: 2022-09-29T11:54:13
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1656403820832
application_deadline_short: 2022-08-19
publication_date_short: 2022-06-28
last_publication_date_short: 2022-08-19
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5567896864logotyperlogo-rescaled.png
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5567896864logotyperlogo.png