Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag
Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.
Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.
Avonova Solutions expanderar och har öppnat ett nytt säljkontor i Göteborg – nu söker vi efter framåtlutade säljare/mötesbokare till Avonova Assist! https://www.avonova.com/se/assist
Roll Som säljare/mötesbokare och med ägarskap för en egen forsäljning, kommer du att vara en viktig del av teamet som säljer Avonova Assist på den svenska marknaden. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd i en rad tjänster inom arbetsmiljö, hälsa och HR. Syftet med Avonova Assist är att bidra till högre medarbetarengagemang, lägre sjukfrånvaro samt bättre produktivitet och lönsamhet. I rollen som mötesbokare rapporterar du till säljchefen i Norge. Så småningom kommer du att rapportera till en teamledare i Göteborg. Är du rätt person och lyckas i din roll, kan det vara du som utvärderas för rollen som teamledare.
Arbetsuppgifter Din uppgift som säljare/mötesbokare är att kontakta utvalda företag och presentera Avonova Assist, samt att boka in ett uppföljande möte mellan kund och utesäljare som stänger affären.
Du arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får gedigen upplärning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en bra grund samt påbyggnad inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.
Personliga egenskaper Vi söker dig som är duktig på att prata med alla sorters människor, som tycker att arbetsmiljö och hållbarhet är viktigt och som brinner för att skapa resultat. Målinriktad, positiv, flexibel och en stjärna på att bygga relationer gör dig perfekt för rollen. Och är du intresserad av att utvecklas inom säljområdet är det här en unik möjlighet.
Kompetenskrav Vi ser gärna att du gillar att sälja och har försäljningserfarenhet. Du är en van att använda olika IT-system och kommunicerar bra på svenska och engelska, i tal och skrift. Kan du norska är det en merit.
Vi erbjuder
- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke. - En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar. - Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan. - Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst. - Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling. - Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning. - Bra pensionsförsäkring. - Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.
Avslutningsvis Vår säljavdelning på Avonova Solutions i Norge består för närvarande av drygt 30 personer och vi växer hela tiden. Vårt mål är att bli lika stora i Sverige som i Norge. Just nu söker vi 6 säljare/mötesbokare. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process, med fyra dagar på Avonovaskolan i Larvik, Norge för att lära känna företaget och vår kultur och utbildas i säljteknik av våra säljledare.
Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.
Då detta är en relativt ny avdelning önskar vi att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.
Vi rekryterar löpande, varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
id: 26281710
external_id: 46-556560-6018-446271
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26281710
logo_url: null
headline: Avonova Solutions söker säljare/mötesbokare till Avonova Assist i Göteborg
application_deadline: 2022-07-31T23:59:59
number_of_vacancies: 6
description:
text: Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag \n\n \n\n\n\r\n\r\nAvonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.\r\n\r\nMed bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.\n\n \n\nAvonova Solutions expanderar och har öppnat ett nytt säljkontor i Göteborg – nu söker vi efter framåtlutade säljare/mötesbokare till Avonova Assist! https://www.avonova.com/se/assist\n\nRoll\nSom säljare/mötesbokare och med ägarskap för en egen forsäljning kommer du att vara en viktig del av teamet som säljer Avonova Assist på den svenska marknaden. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd i en rad tjänster inom arbetsmiljö hälsa och HR. Syftet med Avonova Assist är att bidra till högre medarbetarengagemang lägre sjukfrånvaro samt bättre produktivitet och lönsamhet. I rollen som mötesbokare rapporterar du till säljchefen i Norge. Så småningom kommer du att rapportera till en teamledare i Göteborg. Är du rätt person och lyckas i din roll kan det vara du som utvärderas för rollen som teamledare.\n\nArbetsuppgifter\nDin uppgift som säljare/mötesbokare är att kontakta utvalda företag och presentera Avonova Assist samt att boka in ett uppföljande möte mellan kund och utesäljare som stänger affären.\n\nDu arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får gedigen upplärning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en bra grund samt påbyggnad inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.\n\nPersonliga egenskaper\nVi söker dig som är duktig på att prata med alla sorters människor som tycker att arbetsmiljö och hållbarhet är viktigt och som brinner för att skapa resultat. Målinriktad positiv flexibel och en stjärna på att bygga relationer gör dig perfekt för rollen. Och är du intresserad av att utvecklas inom säljområdet är det här en unik möjlighet. \n\nKompetenskrav\nVi ser gärna att du gillar att sälja och har försäljningserfarenhet. Du är en van att använda olika IT-system och kommunicerar bra på svenska och engelska i tal och skrift. Kan du norska är det en merit.\n\nVi erbjuder\n\n - Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.\n - En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.\n - Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.\n - Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.\n - Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.\n - Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.\n - Bra pensionsförsäkring.\n - Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.\n\n\n\nAvslutningsvis \nVår säljavdelning på Avonova Solutions i Norge består för närvarande av drygt 30 personer och vi växer hela tiden. Vårt mål är att bli lika stora i Sverige som i Norge. Just nu söker vi 6 säljare/mötesbokare. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process med fyra dagar på Avonovaskolan i Larvik Norge för att lära känna företaget och vår kultur och utbildas i säljteknik av våra säljledare.\n\nVår kultur och värdegrund är stark vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang vi vill leva som vi lär.\n\nDå detta är en relativt ny avdelning önskar vi att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet Akademikerförbunden Läkarförbundet och Vision.\n\nVi rekryterar löpande varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.\n\nAlla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
text_formatted: Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag \n\n \n\n\n\r\n\r\nAvonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.\r\n\r\nMed bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.\n\n \n\nAvonova Solutions expanderar och har öppnat ett nytt säljkontor i Göteborg – nu söker vi efter framåtlutade säljare/mötesbokare till Avonova Assist! https://www.avonova.com/se/assist\n\nRoll\nSom säljare/mötesbokare och med ägarskap för en egen forsäljning kommer du att vara en viktig del av teamet som säljer Avonova Assist på den svenska marknaden. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd i en rad tjänster inom arbetsmiljö hälsa och HR. Syftet med Avonova Assist är att bidra till högre medarbetarengagemang lägre sjukfrånvaro samt bättre produktivitet och lönsamhet. I rollen som mötesbokare rapporterar du till säljchefen i Norge. Så småningom kommer du att rapportera till en teamledare i Göteborg. Är du rätt person och lyckas i din roll kan det vara du som utvärderas för rollen som teamledare.\n\nArbetsuppgifter\nDin uppgift som säljare/mötesbokare är att kontakta utvalda företag och presentera Avonova Assist samt att boka in ett uppföljande möte mellan kund och utesäljare som stänger affären.\n\nDu arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får gedigen upplärning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en bra grund samt påbyggnad inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.\n\nPersonliga egenskaper\nVi söker dig som är duktig på att prata med alla sorters människor som tycker att arbetsmiljö och hållbarhet är viktigt och som brinner för att skapa resultat. Målinriktad positiv flexibel och en stjärna på att bygga relationer gör dig perfekt för rollen. Och är du intresserad av att utvecklas inom säljområdet är det här en unik möjlighet. \n\nKompetenskrav\nVi ser gärna att du gillar att sälja och har försäljningserfarenhet. Du är en van att använda olika IT-system och kommunicerar bra på svenska och engelska i tal och skrift. Kan du norska är det en merit.\n\nVi erbjuder\n\n - Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.\n - En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.\n - Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.\n - Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.\n - Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.\n - Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.\n - Bra pensionsförsäkring.\n - Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.\n\n\n\nAvslutningsvis \nVår säljavdelning på Avonova Solutions i Norge består för närvarande av drygt 30 personer och vi växer hela tiden. Vårt mål är att bli lika stora i Sverige som i Norge. Just nu söker vi 6 säljare/mötesbokare. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process med fyra dagar på Avonovaskolan i Larvik Norge för att lära känna företaget och vår kultur och utbildas i säljteknik av våra säljledare.\n\nVår kultur och värdegrund är stark vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang vi vill leva som vi lär.\n\nDå detta är en relativt ny avdelning önskar vi att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet Akademikerförbunden Läkarförbundet och Vision.\n\nVi rekryterar löpande varför vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.\n\nAlla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: 100%. Tillträde: Enligt överenskommelse\r\nTillsvidareanställning
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Fast lön och provision
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: null
organization_number: 5565606018
name: Avonova Sverige AB
workplace: Hälsocenter Mölndalsvägen 95
application_details:
information: null
reference: 2021/110
email: null
via_af: false
url: https://avonova.varbi.com/what:job/jobID:446271/type:job/where:1/apply:1
other: null
experience_required: false
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: jsUx_ngg_Kz2
label: Innesäljare
legacy_ams_taxonomy_id: 2603
occupation_group:
concept_id: oXSW_fbY_XrY
label: Företagssäljare
legacy_ams_taxonomy_id: 3322
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Göteborg
municipality_code: 1480
municipality_concept_id: PVZL_BQT_XtL
region: Västra Götalands län
region_code: 14
region_concept_id: zdoY_6u5_Krt
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
11.974560000000000314912540488876402378082275390625
57.70886999999999744659362477250397205352783203125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Marius Haugerud Karlsen
email: null
telephone: +4797726208
contact_type: null
publication_date: 2022-07-01T10:16:59
last_publication_date: 2022-07-31T23:59:59
removed: true
removed_date: 2022-10-30T01:04:58
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1656663419320
application_deadline_short: 2022-07-31
publication_date_short: 2022-07-01
last_publication_date_short: 2022-07-31