För kunds räkning söker vi nu en projektadministratör till filialen i Varberg. Vi söker dig som är prestigelös och gillar att arbeta administrativt. Detta är ett föräldravikariat på 100% under ett år med start i September.
Dina arbetsuppgifter
I huvudsak kommer du att vara filialchefen och projektledarens högra hand och ansvara för projektens och filialens löpande administration. I denna roll blir du en nyckelperson där du ansvarar för fakturering, tidrapportering, uppföljning samt hantering av serviceavtal. Du har även kontakt med leverantörer och kunder, koordinerar och bokar utbildningar samt diverse andra administrativa uppgifter.
Din profil
Vi ser gärna att du har gymnasiekompetens samt en eftergymnasial ekonomisk alternativt administrativ utbildning. Du behöver ha erfarenhet från en liknande roll, god datorvana, goda kunskaper i Microsoft Office och framför allt Excel. Meriterande är om du har erfarenhet av fakturahantering och projektplanering. Vi använder Microsoft Dynamics NAV Affärssystem.
Ytterligare om tjänsten
Den här tjänsten passar dig som gillar att arbeta självständigt och strukturerat, samt är handlingskraftig och idérik! Du har hög serviceförmåga, är hjälpsam, tar initiativ och ser förbättringsmöjligheter samtidigt som du har en känsla för ordning och detaljer. Du har lätt för att samarbeta och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift på. Du är dessutom noggrann och har en mycket god prioriteringsförmåga vilket är viktigt i ditt dagliga arbete.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på ett år och du kommer under denna period vara anställd SJR-konsult. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emelie Löfqvist på 076-6471630. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
id: 26285705
external_id: 46-556443-2929-1896129-1
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26285705
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5564432929/logotyper/logo.png
headline: Projektadministratör till Varberg
application_deadline: 2022-07-22T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: För kunds räkning söker vi nu en projektadministratör till filialen i Varberg. Vi söker dig som är prestigelös och gillar att arbeta administrativt. Detta är ett föräldravikariat på 100% under ett år med start i September.\n\nDina arbetsuppgifter\n\nI huvudsak kommer du att vara filialchefen och projektledarens högra hand och ansvara för projektens och filialens löpande administration. I denna roll blir du en nyckelperson där du ansvarar för fakturering tidrapportering uppföljning samt hantering av serviceavtal. Du har även kontakt med leverantörer och kunder koordinerar och bokar utbildningar samt diverse andra administrativa uppgifter.\n\nDin profil\n\nVi ser gärna att du har gymnasiekompetens samt en eftergymnasial ekonomisk alternativt administrativ utbildning. Du behöver ha erfarenhet från en liknande roll god datorvana goda kunskaper i Microsoft Office och framför allt Excel. Meriterande är om du har erfarenhet av fakturahantering och projektplanering. Vi använder Microsoft Dynamics NAV Affärssystem.\n\nYtterligare om tjänsten\n\nDen här tjänsten passar dig som gillar att arbeta självständigt och strukturerat samt är handlingskraftig och idérik! Du har hög serviceförmåga är hjälpsam tar initiativ och ser förbättringsmöjligheter samtidigt som du har en känsla för ordning och detaljer. Du har lätt för att samarbeta och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift på. Du är dessutom noggrann och har en mycket god prioriteringsförmåga vilket är viktigt i ditt dagliga arbete.\n\nTjänsten är ett konsultuppdrag på ett år och du kommer under denna period vara anställd SJR-konsult. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emelie Löfqvist på 076-6471630. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.\n\nTänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter såsom exempelvis uppgifter om hälsa religiös eller filosofisk övertygelse politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.\n\nVarmt välkommen med din ansökan!\n\nKonsult hos SJR\nAtt arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.\n\nVi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.\n\nOm företaget\nSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance HR Supply Chain och IT.\n\nSJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm Göteborg Malmö Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.\n\n\n\nFör information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
text_formatted: För kunds räkning söker vi nu en projektadministratör till filialen i Varberg. Vi söker dig som är prestigelös och gillar att arbeta administrativt. Detta är ett föräldravikariat på 100% under ett år med start i September.\n\nDina arbetsuppgifter\n\nI huvudsak kommer du att vara filialchefen och projektledarens högra hand och ansvara för projektens och filialens löpande administration. I denna roll blir du en nyckelperson där du ansvarar för fakturering tidrapportering uppföljning samt hantering av serviceavtal. Du har även kontakt med leverantörer och kunder koordinerar och bokar utbildningar samt diverse andra administrativa uppgifter.\n\nDin profil\n\nVi ser gärna att du har gymnasiekompetens samt en eftergymnasial ekonomisk alternativt administrativ utbildning. Du behöver ha erfarenhet från en liknande roll god datorvana goda kunskaper i Microsoft Office och framför allt Excel. Meriterande är om du har erfarenhet av fakturahantering och projektplanering. Vi använder Microsoft Dynamics NAV Affärssystem.\n\nYtterligare om tjänsten\n\nDen här tjänsten passar dig som gillar att arbeta självständigt och strukturerat samt är handlingskraftig och idérik! Du har hög serviceförmåga är hjälpsam tar initiativ och ser förbättringsmöjligheter samtidigt som du har en känsla för ordning och detaljer. Du har lätt för att samarbeta och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift på. Du är dessutom noggrann och har en mycket god prioriteringsförmåga vilket är viktigt i ditt dagliga arbete.\n\nTjänsten är ett konsultuppdrag på ett år och du kommer under denna period vara anställd SJR-konsult. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emelie Löfqvist på 076-6471630. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.\n\nTänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter såsom exempelvis uppgifter om hälsa religiös eller filosofisk övertygelse politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.\n\nVarmt välkommen med din ansökan!\n\nKonsult hos SJR\nAtt arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.\n\nVi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.\n\nOm företaget\nSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance HR Supply Chain och IT.\n\nSJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm Göteborg Malmö Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.\n\n\n\nFör information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nAnställningstid enligt överenskommelse
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.sjr.se/
organization_number: 5564432929
name: Ogunsen AB (publ)
workplace: SJR
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://jobb.sjr.se/jobs/1896129-projektadministrator-till-varberg?promotion=441627-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: s5pR_WNm_R8W
label: Administrativ assistent
legacy_ams_taxonomy_id: 2787
occupation_group:
concept_id: eQ4M_CNm_ozj
label: Övriga kontorsassistenter och sekreterare
legacy_ams_taxonomy_id: 4119
occupation_field:
concept_id: X82t_awd_Qyc
label: Administration ekonomi juridik
legacy_ams_taxonomy_id: 1
workplace_address:
municipality: Varberg
municipality_code: 1383
municipality_concept_id: AkUx_yAq_kGr
region: Hallands län
region_code: 13
region_concept_id: wjee_qH2_yb6
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
12.2520900000000008134293238981626927852630615234375
57.1071170000000023492248146794736385345458984375
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: s5pR_WNm_R8W
label: Administratör/Administrativ assistent
legacy_ams_taxonomy_id: 2787
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Emelie Löfqvist
email: emelie.lofqvist@sjr.se
telephone: 0766-471630
contact_type: null
publication_date: 2022-07-01T16:26:58
last_publication_date: 2022-07-22T23:59:59
removed: true
removed_date: 2022-10-21T00:39:47
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1656685618133
application_deadline_short: 2022-07-22
publication_date_short: 2022-07-01
last_publication_date_short: 2022-07-22
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5564432929logotyperlogo.png
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5564432929logotyperlogo-rescaled.png