Vi söker Shift leade r ( Service Lead ) till vår frukost på Scandic Karlstad City.
På Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Service Lead i vår frukost är du den som motiverar, driver, utvecklar och engagerar alla i teamet och tar ett stort eget ansvar för att förbättra arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens, som vi överträffar gästens förväntningar och vi får även väldigt roligt på jobbet!
På Scandic Karlstad City går vi en spännande framtid till mötes och ska precis färdigställa vår renovering av restaurang, reception och mötesrum. Vill du vara med från början och bli en del av ett härligt team..? Då är denna tjänst något för dig.
Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!
Vad innebär rollen som Service Lead i vår frukost?
I denna roll som Shift leader / Service Lead ansvarar du för vår frukost och har en stor del i det övergripande ansvaret att säkerställa en gästupplevelse i världsklass. Det innebär att du tillsammans med övriga i teamet säkrar en hög servicenivå samt ett erbjudande som möter gästens behov. Du ser till att disk, renhållning och egenkontroll flyter på och i enlighet med livsmedelspolicy, koncept och manualer.
Förutom att vara en del av driften, har du den övergripande överblicken över gästflödet i restaurangen och ser tillsammans med teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter så att gästerna blir nöjda. Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen och beställningar under ditt arbetspass. Vid behov ges du möjlighet att utbilda nya medarbetare på hotellet och du avlastar också Service Team Manager med vissa administrativa arbetsuppgifter.
Vem är du?
För att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete, allt för att ge våra gäster en fantastisk hotellupplevelse. Du har relevant utbildning samt tidigare erfarenhet inom servicebranschen.
Du ser positivt på förändringar och har förmågan att leda andra under ditt pass, är flexibel och har lätt att se lösningar och att skapa relationer. Du ser till nyttan av samarbete, att ge regelbunden feedback och är kommunikativ. Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot kort- och långsiktiga mål.
Personliga egenskaper och inställning är viktigast av allt för den här rekryteringen. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster.
Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen på alla avdelningar. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass.
Information om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid på 90%.
Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet.
Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic!
Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.
id: 26300310
external_id: 46-556299-1009-140136-71310
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26300310
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5562991009/logotyper/logo.png
headline: Shift leader frukost Scandic Karlstad City deltid 90%
application_deadline: 2022-07-13T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Vi söker Shift leade r ( Service Lead ) till vår frukost på Scandic Karlstad City.\n\nPå Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Service Lead i vår frukost är du den som motiverar driver utvecklar och engagerar alla i teamet och tar ett stort eget ansvar för att förbättra arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens som vi överträffar gästens förväntningar och vi får även väldigt roligt på jobbet!\n\nPå Scandic Karlstad City går vi en spännande framtid till mötes och ska precis färdigställa vår renovering av restaurang reception och mötesrum. Vill du vara med från början och bli en del av ett härligt team..? Då är denna tjänst något för dig.\n\nSå ta med dig dina erfarenheter ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!\n\nVad innebär rollen som Service Lead i vår frukost?\n\nI denna roll som Shift leader / Service Lead ansvarar du för vår frukost och har en stor del i det övergripande ansvaret att säkerställa en gästupplevelse i världsklass. Det innebär att du tillsammans med övriga i teamet säkrar en hög servicenivå samt ett erbjudande som möter gästens behov. \nDu ser till att disk renhållning och egenkontroll flyter på och i enlighet med livsmedelspolicy koncept och manualer.\n\nFörutom att vara en del av driften har du den övergripande överblicken över gästflödet i restaurangen och ser tillsammans med teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter så att gästerna blir nöjda. Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen och beställningar under ditt arbetspass. Vid behov ges du möjlighet att utbilda nya medarbetare på hotellet och du avlastar också Service Team Manager med vissa administrativa arbetsuppgifter. \n\nVem är du?\n\nFör att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda både i ditt eget och dina kollegors arbete allt för att ge våra gäster en fantastisk hotellupplevelse.\nDu har relevant utbildning samt tidigare erfarenhet inom servicebranschen.\n\nDu ser positivt på förändringar och har förmågan att leda andra under ditt pass är flexibel och har lätt att se lösningar och att skapa relationer.\nDu ser till nyttan av samarbete att ge regelbunden feedback och är kommunikativ. Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot kort- och långsiktiga mål.\n\nPersonliga egenskaper och inställning är viktigast av allt för den här rekryteringen. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster.\n\nOavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen på alla avdelningar. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass.\n\nInformation om tjänsten:\n\nTjänsten är en tillsvidareanställning på deltid på 90%. \n\nVi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet.\n\nVi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic!\r\n\n\nVi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.\n\nDelar du våra värderingar?\n\nBE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
text_formatted: Vi söker Shift leade r ( Service Lead ) till vår frukost på Scandic Karlstad City.\n\nPå Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Service Lead i vår frukost är du den som motiverar driver utvecklar och engagerar alla i teamet och tar ett stort eget ansvar för att förbättra arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens som vi överträffar gästens förväntningar och vi får även väldigt roligt på jobbet!\n\nPå Scandic Karlstad City går vi en spännande framtid till mötes och ska precis färdigställa vår renovering av restaurang reception och mötesrum. Vill du vara med från början och bli en del av ett härligt team..? Då är denna tjänst något för dig.\n\nSå ta med dig dina erfarenheter ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!\n\nVad innebär rollen som Service Lead i vår frukost?\n\nI denna roll som Shift leader / Service Lead ansvarar du för vår frukost och har en stor del i det övergripande ansvaret att säkerställa en gästupplevelse i världsklass. Det innebär att du tillsammans med övriga i teamet säkrar en hög servicenivå samt ett erbjudande som möter gästens behov. \nDu ser till att disk renhållning och egenkontroll flyter på och i enlighet med livsmedelspolicy koncept och manualer.\n\nFörutom att vara en del av driften har du den övergripande överblicken över gästflödet i restaurangen och ser tillsammans med teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter så att gästerna blir nöjda. Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen och beställningar under ditt arbetspass. Vid behov ges du möjlighet att utbilda nya medarbetare på hotellet och du avlastar också Service Team Manager med vissa administrativa arbetsuppgifter. \n\nVem är du?\n\nFör att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda både i ditt eget och dina kollegors arbete allt för att ge våra gäster en fantastisk hotellupplevelse.\nDu har relevant utbildning samt tidigare erfarenhet inom servicebranschen.\n\nDu ser positivt på förändringar och har förmågan att leda andra under ditt pass är flexibel och har lätt att se lösningar och att skapa relationer.\nDu ser till nyttan av samarbete att ge regelbunden feedback och är kommunikativ. Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot kort- och långsiktiga mål.\n\nPersonliga egenskaper och inställning är viktigast av allt för den här rekryteringen. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster.\n\nOavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen på alla avdelningar. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass.\n\nInformation om tjänsten:\n\nTjänsten är en tillsvidareanställning på deltid på 90%. \n\nVi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet.\n\nVi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic!\r\n\n\nVi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.\n\nDelar du våra värderingar?\n\nBE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Deltid\r\nTillsvidare
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Fast månads- vecko- eller timlön
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 947z_JGS_Uk2
label: Deltid
legacy_ams_taxonomy_id: 2
scope_of_work:
min: 0
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: https://www.scandichotels.se/
organization_number: 5562991009
name: Scandic Hotels AB
workplace: Scandic Hotels Sverige
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://emp.jobylon.com/applications/jobs/140136/create/?utm_source=ams&utm_medium=promotionserializer
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: eYzK_zHK_UdA
label: Frukostvärd/Frukostvärdinna
legacy_ams_taxonomy_id: 474
occupation_group:
concept_id: tPox_ie4_X9X
label: Restaurang- och köksbiträden m.fl.
legacy_ams_taxonomy_id: 9412
occupation_field:
concept_id: ScKy_FHB_7wT
label: Hotell restaurang storhushåll
legacy_ams_taxonomy_id: 7
workplace_address:
municipality: Karlstad
municipality_code: 1780
municipality_concept_id: hRDj_PoV_sFU
region: Värmlands län
region_code: 17
region_concept_id: EVVp_h6U_GSZ
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
13.5008040000000004710045686806552112102508544921875
59.37913499999999800138539285399019718170166015625
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 474
concept_id: eYzK_zHK_UdA
weight: 10
label: Frukostvärd/Frukostvärdinna
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
publication_date: 2022-07-06T14:02:38
last_publication_date: 2022-07-13T23:59:59
removed: true
removed_date: 2022-10-12T00:39:45
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1657108958190
application_deadline_short: 2022-07-13
publication_date_short: 2022-07-06
last_publication_date_short: 2022-07-13
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5562991009logotyperlogo-rescaled.png
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5562991009logotyperlogo.png