Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Bravura söker kundtjänstmedarbetare till företag inom telekombranschen. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företags privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport ingår behovsanalys som en del av servicen där du ser över kundens behov och matchar det mot aktuellt tjänsteutbud.
Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.
Med tiden kommer en fördjupningsutbildning inom reskontrahantering bli aktuell där mer administrativa uppgifter förekommer.
• Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Hitta försäljningsmöjligheter genom att se över fakturor och tjänsteutbud • Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller försäljning
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har även ett intresse och driv för försäljning. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.
Övrig information:
Start: i slutet av augusti Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
id: 26379475
external_id: 46-556752-0803-35258
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26379475
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5567520803/logotyper/logo.png
headline: Kundservicemedarbetare / Kundsupport
application_deadline: 2022-08-12T23:59:59
number_of_vacancies: 14
description:
text: Om Bravura:\n\nBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!\r\n\r\nOm tjänsten:\n\nDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.\n\nOm företaget:\n\nBravura söker kundtjänstmedarbetare till företag inom telekombranschen. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!\r\n\r\nArbetsuppgifter:\n\nI rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företags privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport ingår behovsanalys som en del av servicen där du ser över kundens behov och matchar det mot aktuellt tjänsteutbud. \n\nDu tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. \n\nMed tiden kommer en fördjupningsutbildning inom reskontrahantering bli aktuell där mer administrativa uppgifter förekommer. \n\n• Svara på inkommande samtal från kunder \n• Hitta lösningar på kunders frågor och problem \n• Hitta försäljningsmöjligheter genom att se över fakturor och tjänsteutbud\n• Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar\r\n\r\nUtbildning Erfarenhet och personliga egenskaper:\n\n• Avslutad gymnasieutbildning\n• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska\n• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet gärna inom kundservice och/eller försäljning\n\nVi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har även ett intresse och driv för försäljning. Du sätter kunden i fokus och är lugn uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.\n\nÖvrig information:\n\nStart: i slutet av augusti\nPlats: Norrköping\nLön: Enligt överenskommelse\n\nFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här\n\nÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här\n\nHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.\n\nVi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!\n\nSökord:
text_formatted: Om Bravura:\n\nBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!\r\n\r\nOm tjänsten:\n\nDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.\n\nOm företaget:\n\nBravura söker kundtjänstmedarbetare till företag inom telekombranschen. Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!\r\n\r\nArbetsuppgifter:\n\nI rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företags privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport ingår behovsanalys som en del av servicen där du ser över kundens behov och matchar det mot aktuellt tjänsteutbud. \n\nDu tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. \n\nMed tiden kommer en fördjupningsutbildning inom reskontrahantering bli aktuell där mer administrativa uppgifter förekommer. \n\n• Svara på inkommande samtal från kunder \n• Hitta lösningar på kunders frågor och problem \n• Hitta försäljningsmöjligheter genom att se över fakturor och tjänsteutbud\n• Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar\r\n\r\nUtbildning Erfarenhet och personliga egenskaper:\n\n• Avslutad gymnasieutbildning\n• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska\n• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet gärna inom kundservice och/eller försäljning\n\nVi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har även ett intresse och driv för försäljning. Du sätter kunden i fokus och är lugn uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.\n\nÖvrig information:\n\nStart: i slutet av augusti\nPlats: Norrköping\nLön: Enligt överenskommelse\n\nFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='https://www.bravura.se/fragor-och-svar'>här</a>\n\nÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information <a href='https://www.bravura.se/karriar/'>här</a>\n\nHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.\n\nVi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!\n\nSökord:
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nTillsvidare
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt överenskommelse.
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: www.bravura.se
organization_number: 5567520803
name: Bravura Sverige AB
workplace: Bravura
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://jobb.bravura.se/lediga-jobb/kundservicemedarbetare-kundsupport-4117101/
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Norrköping
municipality_code: 0581
municipality_concept_id: SYty_Yho_JAF
region: Östergötlands län
region_code: 05
region_concept_id: oLT3_Q9p_3nn
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
16.192420999999999509100234718061983585357666015625
58.58774600000000276622813544236123561859130859375
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Sara Gehrke
email: sara.gehrke@brauvra.se
telephone: 08-40024050
contact_type: null
publication_date: 2022-08-05T08:34:13
last_publication_date: 2022-08-12T23:59:59
removed: true
removed_date: 2022-11-07T09:37:48
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1659681253835
application_deadline_short: 2022-08-12
publication_date_short: 2022-08-05
last_publication_date_short: 2022-08-12