Är du en driven person som tycker om att möta nya människor? Vill du vara en del av ett team som tillsammans jobbar för att utvecklas och samtidigt ha kul på vägen? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Nu söker vi flera duktiga kollegor som vill utvecklas inom kundservice.
OM TJÄNSTEN Webhelp grundades år 2000 i Frankrike och var från början ett bolag som arbetade med IT-support, men har under åren vuxit och arbetar idag med både callcenterverksamhet och affärssupport. Med sin tillväxt har de också vuxit sig större över hela världen och har idag kontor på nästan alla kontinenter, enbart i norden sysselsätter Webhelp 1700 personer i olika roller inom bolaget. Idag arbetar Webhelp med allt från försäljning och kredithantering till kundsupport för såväl bolagskunder som använder sig av Webhelpssystem och privatkunder.
Lagarbete är A och O för oss. Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar.
Du erbjuds:
* Arbete på ett kontor med en härlig teamkänsla och drivna kollegor * Många utvecklingsmöjligheter * Betald upplärning på tre veckor * Ett jobb inom ett företag som är en av de ledande inom kundservice * Möjligheter till bonus * Möjlighet att vara en del av ett multinationellt företag med goda karriärmöjligheter * Heltidstjänst
ARBETSUPPGIFTER I den här tjänsten kommer du att arbeta med kundservice till Webhelps kund som är en ledande återförsäljare inom vitvaror och hemelektronik. Din uppgift kommer att vara att möta kunders behov och ge bästa möjliga service och bemötande. Du kommer som kundservicemedarbetare hjälpa kunder med beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Det är viktigt att se varje kund som unik och du att får kunden att känna sig hörd. Du kommer få en gedigen upplärning på heltid under tre veckor.
Vi drivs av din nyfikenhet. Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till så att du trivs hos oss.
Om det här låter som det rätta jobbet för dig, passa på att skicka in din ansökan redan idag!
VI SÖKER DIG SOM - Har gymnasieutbildning (eller högre) - Har svenska som modersmål (eller har certifikat för nivå C1, om du ej har svenska som modersmål) - Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift - Har god datorvana
id: 26380686
external_id: 46-556559-5450-15079451
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26380686
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5565595450/logotyper/logo.png
headline: Kundservicemedarbetare till Webhelp!
application_deadline: 2022-09-05T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Är du en driven person som tycker om att möta nya människor? Vill du vara en del av ett team som tillsammans jobbar för att utvecklas och samtidigt ha kul på vägen? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Nu söker vi flera duktiga kollegor som vill utvecklas inom kundservice. \n\nOM TJÄNSTEN \nWebhelp grundades år 2000 i Frankrike och var från början ett bolag som arbetade med IT-support men har under åren vuxit och arbetar idag med både callcenterverksamhet och affärssupport. Med sin tillväxt har de också vuxit sig större över hela världen och har idag kontor på nästan alla kontinenter enbart i norden sysselsätter Webhelp 1700 personer i olika roller inom bolaget. Idag arbetar Webhelp med allt från försäljning och kredithantering till kundsupport för såväl bolagskunder som använder sig av Webhelpssystem och privatkunder.\n\nLagarbete är A och O för oss. Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar.\n\nDu erbjuds:\n\n\n* Arbete på ett kontor med en härlig teamkänsla och drivna kollegor\n* Många utvecklingsmöjligheter\n* Betald upplärning på tre veckor\n* Ett jobb inom ett företag som är en av de ledande inom kundservice\n* Möjligheter till bonus\n* Möjlighet att vara en del av ett multinationellt företag med goda karriärmöjligheter\n* Heltidstjänst\n\n\nARBETSUPPGIFTER \nI den här tjänsten kommer du att arbeta med kundservice till Webhelps kund som är en ledande återförsäljare inom vitvaror och hemelektronik. Din uppgift kommer att vara att möta kunders behov och ge bästa möjliga service och bemötande. Du kommer som kundservicemedarbetare hjälpa kunder med beställningar fakturafrågor och teknisk support. Det är viktigt att se varje kund som unik och du att får kunden att känna sig hörd. Du kommer få en gedigen upplärning på heltid under tre veckor.\n\nVi drivs av din nyfikenhet. Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till så att du trivs hos oss.\n\nOm det här låter som det rätta jobbet för dig passa på att skicka in din ansökan redan idag!\n\nVI SÖKER DIG SOM \n- Har gymnasieutbildning (eller högre)\n- Har svenska som modersmål (eller har certifikat för nivå C1 om du ej har svenska som modersmål)\n- Har goda kunskaper i engelska både i tal och skrift\n- Har god datorvana\n\nSom person är du:\n\n\n* Strukturerad\n* Mogen\n* Självgående\n* Serviceinriktad\n\n\nVi söker en positiv och engagerad person som trivs med kundbemötande och att ge bästa möjliga service.\n\nÖvrig information\n\n\n* Start: 5 September\n* Omfattning: Heltid\n* Placering: Kontor i Göteborg\n\n\nRekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.\n\nVi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.\n\nINFORMATION OM FÖRETAGET \nHärkan du läsa mer om Webhelp!
text_formatted: Är du en driven person som tycker om att möta nya människor? Vill du vara en del av ett team som tillsammans jobbar för att utvecklas och samtidigt ha kul på vägen? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Nu söker vi flera duktiga kollegor som vill utvecklas inom kundservice. \n\nOM TJÄNSTEN \nWebhelp grundades år 2000 i Frankrike och var från början ett bolag som arbetade med IT-support men har under åren vuxit och arbetar idag med både callcenterverksamhet och affärssupport. Med sin tillväxt har de också vuxit sig större över hela världen och har idag kontor på nästan alla kontinenter enbart i norden sysselsätter Webhelp 1700 personer i olika roller inom bolaget. Idag arbetar Webhelp med allt från försäljning och kredithantering till kundsupport för såväl bolagskunder som använder sig av Webhelpssystem och privatkunder.\n\nLagarbete är A och O för oss. Det är så vi når våra största mål samtidigt som vi gör vardagen enklare och roligare. På Webhelp är vi en familj – en stor och hängiven sådan. När vi arbetar tillsammans uppnår vi stora framgångar.\n\nDu erbjuds:\n\n\n* Arbete på ett kontor med en härlig teamkänsla och drivna kollegor\n* Många utvecklingsmöjligheter\n* Betald upplärning på tre veckor\n* Ett jobb inom ett företag som är en av de ledande inom kundservice\n* Möjligheter till bonus\n* Möjlighet att vara en del av ett multinationellt företag med goda karriärmöjligheter\n* Heltidstjänst\n\n\nARBETSUPPGIFTER \nI den här tjänsten kommer du att arbeta med kundservice till Webhelps kund som är en ledande återförsäljare inom vitvaror och hemelektronik. Din uppgift kommer att vara att möta kunders behov och ge bästa möjliga service och bemötande. Du kommer som kundservicemedarbetare hjälpa kunder med beställningar fakturafrågor och teknisk support. Det är viktigt att se varje kund som unik och du att får kunden att känna sig hörd. Du kommer få en gedigen upplärning på heltid under tre veckor.\n\nVi drivs av din nyfikenhet. Det är människorna som gör Webhelp så speciellt. Så vi vill se till så att du trivs hos oss.\n\nOm det här låter som det rätta jobbet för dig passa på att skicka in din ansökan redan idag!\n\nVI SÖKER DIG SOM \n- Har gymnasieutbildning (eller högre)\n- Har svenska som modersmål (eller har certifikat för nivå C1 om du ej har svenska som modersmål)\n- Har goda kunskaper i engelska både i tal och skrift\n- Har god datorvana\n\nSom person är du:\n\n\n* Strukturerad\n* Mogen\n* Självgående\n* Serviceinriktad\n\n\nVi söker en positiv och engagerad person som trivs med kundbemötande och att ge bästa möjliga service.\n\nÖvrig information\n\n\n* Start: 5 September\n* Omfattning: Heltid\n* Placering: Kontor i Göteborg\n\n\nRekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.\n\nVi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.\n\nINFORMATION OM FÖRETAGET \nHärkan du läsa mer om Webhelp!
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\n08:00-17:00
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt avtal
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.academicwork.se
organization_number: 5565595450
name: Academic Work Sweden AB
workplace: Academic Work
application_details:
information: null
reference: 15079451
email: null
via_af: false
url: http://www.academicwork.se/jobad/kundservicemedarbetare-till-webhelp/15079451?apply=1
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Göteborg
municipality_code: 1480
municipality_concept_id: PVZL_BQT_XtL
region: Västra Götalands län
region_code: 14
region_concept_id: zdoY_6u5_Krt
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
11.974560000000000314912540488876402378082275390625
57.70886999999999744659362477250397205352783203125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Melina Läckberg
email: null
telephone: null
contact_type: null
publication_date: 2022-08-05T12:00:46
last_publication_date: 2022-09-05T23:59:59
removed: true
removed_date: 2022-11-23T12:04:06
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1659693646423
application_deadline_short: 2022-09-05
publication_date_short: 2022-08-05
last_publication_date_short: 2022-09-05