Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på danska? Just nu söker vi för vår kunds räkning en kundservicemedarbetare inom retail. Detta är en tillsvidareanställning men kan du enbart arbeta till årskiftet eller endast på deltid så får du gärna skicka in en ansökan ändå.
Arbetsbeskrivning Som medarbetare i det här kundserviceteamet kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till bland annat:
order och leverans
lagersaldo på produkter
reklamationer
kampanjer
betalningar och kreditering av fakturor
Kommunikationen med kunderna kommer att ske via telefon, chatt, mejl och sociala medier.
Bakgrund Vi söker dig som visat stort engagemang för ditt arbete och för teamets gemensamma mål. Vi ser att du är en lagspelare med ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är ledande i din roll som kundservicemedarbetare.
För tjänsten krävs att du:
Talar och skriver flytande i danska, svenska och engelska
Har goda IT-kunskaper och erfarenhet av att arbeta administrativt i olika system
Erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
Det är meriterande om du:
Har tidigare erfarenhet av kundservice
Har erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem
Övrig information På den här arbetsplatsen kommer du att erbjudas en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. De värnar om sina medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter till utveckling inom företaget. Du kommer att erbjudas friskvårdsbidrag, förmånliga priset på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter och på fredagar bjuds det på frukost.
Tjänsten är en rekrytering direkt till vår kund, som är verksam inom bland annat outsourcing av kundservice inom retail. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (alternativt en behovsanställning eller visstid). Mer information gällande företaget ges vid senare tillfälle.
Placering: Kontoret finns i Örebro men det finns möjlighet till distansarbete. Bor du på annan ort än Örebro och har möjlighet till distansarbete är du välkommen att skicka in din ansökan. Tillträde: Omgående Arbetstider: varierande arbetstider vardag och helg. Kundservicen är öppen 8-22 på vardagar, 9-18 på lördagar och 14-22 på söndagar.
Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor vänligen kontakta terese.hammargren@barona.se. Vi tar ej emot några ansökningar via mejl på grund av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
id: 26629885
external_id: 46-556998-2167-297190633ea8bf2ca9e
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26629885
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5569982167/logotyper/logo.png
headline: Dansktalande kundservicemedarbetare inom retail
application_deadline: 2022-10-20T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på danska? Just nu söker vi för vår kunds räkning en kundservicemedarbetare inom retail. Detta är en tillsvidareanställning men kan du enbart arbeta till årskiftet eller endast på deltid så får du gärna skicka in en ansökan ändå.\n\nArbetsbeskrivning\nSom medarbetare i det här kundserviceteamet kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till bland annat:\n order och leverans\n lagersaldo på produkter\n reklamationer\n kampanjer\n betalningar och kreditering av fakturor\n\nKommunikationen med kunderna kommer att ske via telefon chatt mejl och sociala medier.\n\nBakgrund\nVi söker dig som visat stort engagemang för ditt arbete och för teamets gemensamma mål. Vi ser att du är en lagspelare med ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är ledande i din roll som kundservicemedarbetare.\n\nFör tjänsten krävs att du: Talar och skriver flytande i danska svenska och engelska\n Har goda IT-kunskaper och erfarenhet av att arbeta administrativt i olika system\n Erfarenhet av digitala kommunikationskanaler\n\nDet är meriterande om du: Har tidigare erfarenhet av kundservice\n Har erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem\n\nÖvrig information\nPå den här arbetsplatsen kommer du att erbjudas en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete professionalism integritet kundfokus humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. De värnar om sina medarbetare och erbjuder för den som vill goda möjligheter till utveckling inom företaget. Du kommer att erbjudas friskvårdsbidrag förmånliga priset på massage gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter och på fredagar bjuds det på frukost.\n\nTjänsten är en rekrytering direkt till vår kund som är verksam inom bland annat outsourcing av kundservice inom retail. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (alternativt en behovsanställning eller visstid). Mer information gällande företaget ges vid senare tillfälle. \n\nPlacering: Kontoret finns i Örebro men det finns möjlighet till distansarbete. Bor du på annan ort än Örebro och har möjlighet till distansarbete är du välkommen att skicka in din ansökan.\nTillträde: Omgående\nArbetstider: varierande arbetstider vardag och helg. Kundservicen är öppen 8-22 på vardagar 9-18 på lördagar och 14-22 på söndagar.\n\nVi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor vänligen kontakta terese.hammargren@barona.se. Vi tar ej emot några ansökningar via mejl på grund av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!\n\nBarona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm Göteborg Malmö Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999 bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
text_formatted: Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på danska? Just nu söker vi för vår kunds räkning en kundservicemedarbetare inom retail. Detta är en tillsvidareanställning men kan du enbart arbeta till årskiftet eller endast på deltid så får du gärna skicka in en ansökan ändå.<br><br><strong>Arbetsbeskrivning</strong><br>Som medarbetare i det här kundserviceteamet kommer du tillsammans med dina kollegor ansvara för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till bland annat:<br> <ul>\t<li>order och leverans</li>\t<li>lagersaldo på produkter</li>\t<li>reklamationer</li>\t<li>kampanjer</li>\t<li>betalningar och kreditering av fakturor</li></ul><br>Kommunikationen med kunderna kommer att ske via telefon chatt mejl och sociala medier.<br><br><strong>Bakgrund</strong><br>Vi söker dig som visat stort engagemang för ditt arbete och för teamets gemensamma mål. Vi ser att du är en lagspelare med ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är ledande i din roll som kundservicemedarbetare.<br><br><strong>För tjänsten krävs att du:</strong><ul>\t<li>Talar och skriver flytande i danska svenska och engelska</li>\t<li>Har goda IT-kunskaper och erfarenhet av att arbeta administrativt i olika system</li>\t<li>Erfarenhet av digitala kommunikationskanaler</li></ul><br><strong>Det är meriterande om du:</strong><ul>\t<li>Har tidigare erfarenhet av kundservice</li>\t<li>Har erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem</li></ul><br><strong>Övrig information</strong><br>På den här arbetsplatsen kommer du att erbjudas en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete professionalism integritet kundfokus humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. De värnar om sina medarbetare och erbjuder för den som vill goda möjligheter till utveckling inom företaget. Du kommer att erbjudas friskvårdsbidrag förmånliga priset på massage gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter och på fredagar bjuds det på frukost.<br><br>Tjänsten är en rekrytering direkt till vår kund som är verksam inom bland annat outsourcing av kundservice inom retail. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (alternativt en behovsanställning eller visstid). Mer information gällande företaget ges vid senare tillfälle. <br><br><strong>Placering: </strong>Kontoret finns i Örebro men det finns möjlighet till distansarbete. Bor du på annan ort än Örebro och har möjlighet till distansarbete är du välkommen att skicka in din ansökan.<br><strong>Tillträde: </strong>Omgående<br><strong>Arbetstider</strong>: varierande arbetstider vardag och helg. Kundservicen är öppen 8-22 på vardagar 9-18 på lördagar och 14-22 på söndagar.<br><br>Vi kommer löpande gå igenom ansökningar och hålla intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor vänligen kontakta terese.hammargren@barona.se. Vi tar ej emot några ansökningar via mejl på grund av GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!<br><br><em>Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm Göteborg Malmö Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999 bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.</em><br>
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: null
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: null
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: null
organization_number: 5569982167
name: Barona Professionals AB
workplace: Barona
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://apply.recman.no/job_post.php?id=297190&path=ams&sub_id=230
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Helsingborg
municipality_code: 1283
municipality_concept_id: qj3q_oXH_MGR
region: Skåne län
region_code: 12
region_concept_id: CaRE_1nn_cSU
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
12.694511999999999574129105894826352596282958984375
56.04646699999999981400833348743617534637451171875
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
weight: 10
label: Kundtjänstmedarbetare
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
contact_type: null
name: null
description: Terese Hammargren
telephone: null
email: terese.hammargren@barona.se
publication_date: 2022-10-06T12:06:57
last_publication_date: 2022-10-20T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-01-12T17:05:32
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1665050817860
application_deadline_short: 2022-10-20
publication_date_short: 2022-10-06
last_publication_date_short: 2022-10-20
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5569982167logotyperlogo-rescaled.png
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5569982167logotyperlogo.png