Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg.
Som Customer Success manager arbetar du nära våra kunder och säkerställer hög kundnöjdhet. Detta gör du igenom löpande samtal, utbildningar i vår plattform och hantering av ärenden för att förbättra användarupplevelsen för våra kunder.
Du har löpande dialog med vår kundservice för att identifiera eventuellt missnöje hos kund och följer upp ärenden direkt med kund.
Utöver löpande dialog med kunder ansvarar du för att omförhandla kunder som du tilldelas.
Vi söker följande person
Frontdesk söker dig som är en utåtriktad person med eget driv och som är starkt motiverad att uppnå goda resultat i ditt arbete. Du har god förmåga att kommunicera med både växeltelefonister på mindre bolag till ledare på stora bolag.
Som person är du lyhörd och lösningsorienterad för att snabbt identifiera och koordinera bästa möjliga lösningar för våra kunder.
Vi söker dig som
• Drivs av högt tempo och att alltid överträffa dig själv
• Har förmågan att bygga långsiktiga relationer
• Är social, affärsmässig, självgående och strukturerad
• Har förmågan att analysera kundens behov och möta upp med lösningar
• Du drivs av att hjälpa kund och ser möjligheter i problem
• Tidigare erfarenhet inom försäljning
• En extra merit om du jobbat inom telekombranschen med goda resultat
Frontdesk söker ny Customer Success manager
Som Customer Success Manager har du en viktig roll inom företaget med ansvar för befintliga kunder. Dina uppgifter består av löpande dialog med kunder, behovsanalys, kundanpassa lösningar, samt omförhandla befintliga kunder. Du arbetar nära ledning och rapporterar direkt till vår Försäljningsdirektör.
Under din utbildning och uppstart kommer Försäljningsdirektör stötta dig i arbetet dagligen för att säkerställa att du når dina mål och levererar uppsatt budget.
id: 26661519
external_id: null
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26661519
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/arbetsplatser/84587481/logotyper/logo.png
headline: Customer Success Manager
application_deadline: 2022-11-13T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Om jobbet\nFrontdesk är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Göteborg.\nSom Customer Success manager arbetar du nära våra kunder och säkerställer hög kundnöjdhet. Detta gör du igenom löpande samtal utbildningar i vår plattform och hantering av ärenden för att förbättra användarupplevelsen för våra kunder. \nDu har löpande dialog med vår kundservice för att identifiera eventuellt missnöje hos kund och följer upp ärenden direkt med kund. \nUtöver löpande dialog med kunder ansvarar du för att omförhandla kunder som du tilldelas.\nVi söker följande person\nFrontdesk söker dig som är en utåtriktad person med eget driv och som är starkt motiverad att uppnå goda resultat i ditt arbete. Du har god förmåga att kommunicera med både växeltelefonister på mindre bolag till ledare på stora bolag. \nSom person är du lyhörd och lösningsorienterad för att snabbt identifiera och koordinera bästa möjliga lösningar för våra kunder.\nVi söker dig som\n• Drivs av högt tempo och att alltid överträffa dig själv\n• Har förmågan att bygga långsiktiga relationer\n• Är social affärsmässig självgående och strukturerad\n• Har förmågan att analysera kundens behov och möta upp med lösningar\n• Du drivs av att hjälpa kund och ser möjligheter i problem\n• Tidigare erfarenhet inom försäljning\n• En extra merit om du jobbat inom telekombranschen med goda resultat\nFrontdesk söker ny Customer Success manager\nSom Customer Success Manager har du en viktig roll inom företaget med ansvar för befintliga kunder. Dina uppgifter består av löpande dialog med kunder behovsanalys kundanpassa lösningar samt omförhandla befintliga kunder. Du arbetar nära ledning och rapporterar direkt till vår Försäljningsdirektör.\nUnder din utbildning och uppstart kommer Försäljningsdirektör stötta dig i arbetet dagligen för att säkerställa att du når dina mål och levererar uppsatt budget.\nVi erbjuder dig \n• Kunder att omförhandla\n• Inga lönetak\n• Gedigen utbildningsplan\n• Egen handledare\n• Fantastiska utvecklingsmöjligheter\nOm anställningen\nLön\nFast och rörlig lön \nOmfattning: Heltid \nVaraktighet: Tillsvidare \nKvalifikationer\nKrav\nGymnasial utbildning \nSpråk\nKrav\nSvenska\nMeriterande\nEngelska\nKörkort\nB\nSkicka din ansökan till:\nklara.sandahl@frontdesk.se\nKontakt:\nKlara Sandahl COO\n0706 35 15 35\nklara.sandahl@frontdesk.se
text_formatted: <p><strong>Om jobbet</strong></p><p>Frontdesk är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Göteborg.</p><p>Som Customer Success manager arbetar du nära våra kunder och säkerställer hög kundnöjdhet. Detta gör du igenom löpande samtal utbildningar i vår plattform och hantering av ärenden för att förbättra användarupplevelsen för våra kunder. </p><p>Du har löpande dialog med vår kundservice för att identifiera eventuellt missnöje hos kund och följer upp ärenden direkt med kund. </p><p>Utöver löpande dialog med kunder ansvarar du för att omförhandla kunder som du tilldelas.</p><p><strong>Vi söker följande person</strong></p><p>Frontdesk söker dig som är en utåtriktad person med eget driv och som är starkt motiverad att uppnå goda resultat i ditt arbete. Du har god förmåga att kommunicera med både växeltelefonister på mindre bolag till ledare på stora bolag. </p><p>Som person är du lyhörd och lösningsorienterad för att snabbt identifiera och koordinera bästa möjliga lösningar för våra kunder.</p><p><strong>Vi söker dig som</strong></p><p>• Drivs av högt tempo och att alltid överträffa dig själv</p><p>• Har förmågan att bygga långsiktiga relationer</p><p>• Är social affärsmässig självgående och strukturerad</p><p>• Har förmågan att analysera kundens behov och möta upp med lösningar</p><p>• Du drivs av att hjälpa kund och ser möjligheter i problem</p><p>• Tidigare erfarenhet inom försäljning</p><p>• En extra merit om du jobbat inom telekombranschen med goda resultat</p><p><strong>Frontdesk söker ny Customer Success manager</strong></p><p>Som Customer Success Manager har du en viktig roll inom företaget med ansvar för befintliga kunder. Dina uppgifter består av löpande dialog med kunder behovsanalys kundanpassa lösningar samt omförhandla befintliga kunder. Du arbetar nära ledning och rapporterar direkt till vår Försäljningsdirektör.</p><p>Under din utbildning och uppstart kommer Försäljningsdirektör stötta dig i arbetet dagligen för att säkerställa att du når dina mål och levererar uppsatt budget.</p><p><strong>Vi erbjuder dig </strong></p><p>• Kunder att omförhandla</p><p>• Inga lönetak</p><p>• Gedigen utbildningsplan</p><p>• Egen handledare</p><p>• Fantastiska utvecklingsmöjligheter</p><p><strong>Om anställningen</strong></p><p><strong>Lön</strong></p><p>Fast och rörlig lön </p><p>Omfattning: Heltid </p><p>Varaktighet: Tillsvidare </p><p><strong>Kvalifikationer</strong></p><p><strong>Krav</strong></p><p>Gymnasial utbildning </p><p><strong>Språk</strong></p><p><strong>Krav</strong></p><p>Svenska</p><p><strong>Meriterande</strong></p><p>Engelska</p><p><strong>Körkort</strong></p><p>B</p><p><strong>Skicka din ansökan till:</strong></p><p>klara.sandahl@frontdesk.se</p><p><strong>Kontakt:</strong></p><p>Klara Sandahl COO</p><p>0706 35 15 35</p><p>klara.sandahl@frontdesk.se</p>
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: null
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: asrX_9Df_ukn
label: Fast och rörlig lön
legacy_ams_taxonomy_id: 7
salary_description: null
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: www.frontdesk.se
organization_number: 5569073256
name: Frontdesk Nordic AB
workplace: Frontdesk Nordic AB
application_details:
information: null
reference: null
email: klara.sandahl@frontdesk.se
via_af: false
url: null
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: true
driving_license:
legacy_ams_taxonomy_id: 3
concept_id: VTK8_WRx_GcM
label: B
occupation:
concept_id: rkXK_cb5_Ft9
label: Backofficepersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 7557
occupation_group:
concept_id: MGk3_LvL_AU2
label: Backofficepersonal m.fl.
legacy_ams_taxonomy_id: 4113
occupation_field:
concept_id: X82t_awd_Qyc
label: Administration ekonomi juridik
legacy_ams_taxonomy_id: 1
workplace_address:
municipality: Göteborg
municipality_code: 1480
municipality_concept_id: PVZL_BQT_XtL
region: Västra Götalands län
region_code: 14
region_concept_id: zdoY_6u5_Krt
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: Drakegatan 6 Vån 8
postcode: 41250
city: Göteborg
coordinates:
11.99261339282514171600269037298858165740966796875
57.7051966478824596151753212325274944305419921875
must_have:
skills:
languages:
legacy_ams_taxonomy_id: 502
concept_id: zSLA_vw2_FXN
weight: 10
label: Svenska
work_experiences:
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
legacy_ams_taxonomy_id: 283
concept_id: NVxJ_hLg_TYS
weight: 5
label: Engelska
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 7557
concept_id: rkXK_cb5_Ft9
weight: 5
label: Backofficepersonal
education:
education_level:
application_contacts:
contact_type: COO
name: Klara Sandahl
description: null
telephone: 0706 35 15 35 0706 35 15 35
email: klara.sandahl@frontdesk.se
publication_date: 2022-10-14T07:20:11
last_publication_date: 2022-11-13T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-02-12T01:42:08
source_type: VIA_ANNONSERA
timestamp: 1667486231576
application_deadline_short: 2022-11-13
publication_date_short: 2022-10-14
last_publication_date_short: 2022-11-13
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3arbetsplatser84587481logotyperlogo.png
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3arbetsplatser84587481logotyperlogo-rescaled.png