Customer Success Manager [NB this opening has expired]

Occupation: Backofficepersonal
Employer: Frontdesk Nordic AB
Workplace location: Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Last application date: 2022-11-13
Publication date: 2022-10-14

Prerequisites

Languages: Svenska;



This opening in English: Click here to read this opening in English and other languages

Presentation:


Om jobbet

Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg.

Som Customer Success manager arbetar du nära våra kunder och säkerställer hög kundnöjdhet. Detta gör du igenom löpande samtal, utbildningar i vår plattform och hantering av ärenden för att förbättra användarupplevelsen för våra kunder.

Du har löpande dialog med vår kundservice för att identifiera eventuellt missnöje hos kund och följer upp ärenden direkt med kund.

Utöver löpande dialog med kunder ansvarar du för att omförhandla kunder som du tilldelas.

Vi söker följande person

Frontdesk söker dig som är en utåtriktad person med eget driv och som är starkt motiverad att uppnå goda resultat i ditt arbete. Du har god förmåga att kommunicera med både växeltelefonister på mindre bolag till ledare på stora bolag.

Som person är du lyhörd och lösningsorienterad för att snabbt identifiera och koordinera bästa möjliga lösningar för våra kunder.

Vi söker dig som

• Drivs av högt tempo och att alltid överträffa dig själv

• Har förmågan att bygga långsiktiga relationer

• Är social, affärsmässig, självgående och strukturerad

• Har förmågan att analysera kundens behov och möta upp med lösningar

• Du drivs av att hjälpa kund och ser möjligheter i problem

• Tidigare erfarenhet inom försäljning

• En extra merit om du jobbat inom telekombranschen med goda resultat

Frontdesk söker ny Customer Success manager

Som Customer Success Manager har du en viktig roll inom företaget med ansvar för befintliga kunder. Dina uppgifter består av löpande dialog med kunder, behovsanalys, kundanpassa lösningar, samt omförhandla befintliga kunder. Du arbetar nära ledning och rapporterar direkt till vår Försäljningsdirektör.

Under din utbildning och uppstart kommer Försäljningsdirektör stötta dig i arbetet dagligen för att säkerställa att du når dina mål och levererar uppsatt budget.

Vi erbjuder dig

• Kunder att omförhandla

• Inga lönetak

• Gedigen utbildningsplan

• Egen handledare

• Fantastiska utvecklingsmöjligheter

Om anställningen

Lön

Fast och rörlig lön

Omfattning: Heltid

Varaktighet: Tillsvidare

Kvalifikationer

Krav

Gymnasial utbildning

Språk

Krav

Svenska

Meriterande

Engelska

Körkort

B

Skicka din ansökan till:

klara.sandahl@frontdesk.se

Kontakt:

Klara Sandahl, COO

0706 35 15 35

klara.sandahl@frontdesk.se


Record metadata

Click to view metadata