Vi söker en engagerad Office Manager med stor servicekänsla till vår kund i Vasastan, mitt i Stockholm. Som Office Manager kommer du att ansvara för allt som rör kontoret, både stort och smått. Vår kund är ett växande konsultföretag med många anställda och kunder som dagligen rör sig in och ut på kontoret.
Arbetsuppgifter Som Office Manager kommer du att arbeta i en bred roll som innebär stort ansvar för service och administration på kontoret. Du ansvarar för att arbetet på kontoret fungerar väl och för att trivseln på kontoret är hög. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera företagets medarbetare i olika uppdrag och projekt.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
- Ta emot och välkomna besökare - Se till att kontoret ser trevligt och välkomnande ut - Planera och koordinera mötesbokningar samt boka resor - Inköp och beställningar till kontoret
- On-boarding och utbildning av nyanställda - Fixa event och konsultaktiviteter - Post och arkivering
Din bakgrund För att fungera väl i rollen har du en gymnasieutbildning och vi tror att du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roller som Office Manager eller kontorsassistent. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana samt erfarenhet av olika affärssystem och utmärkta kunskaper i Microsoft Office 365 är ett krav.
Vem är du? För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad, prestigelös och flexibel och snabbt kunna hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du är ansvarsfull och självgående. Ordning och reda är viktigt för dig och ett krav är att du är handlingskraftig och initiativrik. Som person är du positiv, öppen och social. Du arbetar bekvämt i en roll med många dagliga kontakter.
Mer om tjänsten
- Tillsättning: start så snart som möjligt - Omfattning: heltid - Placering: Vasastan - Uppdraget är ett hyr/köp där du först blir anställd hos oss på Andara Group under 6 månader och därefter övergår anställning till vår kund.
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.
Varför jobba på Andara Professionals?
Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.
Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.
Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.
id: 26668120
external_id: 46-556900-9003-2119032-2
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26668120
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5569009003/logotyper/logo.png
headline: Office Manager till Stockholm
application_deadline: 2022-11-04T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Vi söker en engagerad Office Manager med stor servicekänsla till vår kund i Vasastan mitt i Stockholm. Som Office Manager kommer du att ansvara för allt som rör kontoret både stort och smått. Vår kund är ett växande konsultföretag med många anställda och kunder som dagligen rör sig in och ut på kontoret.\n\nArbetsuppgifter\nSom Office Manager kommer du att arbeta i en bred roll som innebär stort ansvar för service och administration på kontoret. Du ansvarar för att arbetet på kontoret fungerar väl och för att trivseln på kontoret är hög. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera företagets medarbetare i olika uppdrag och projekt.\n\nDina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:\n\n- Ta emot och välkomna besökare\n- Se till att kontoret ser trevligt och välkomnande ut\n- Planera och koordinera mötesbokningar samt boka resor\n- Inköp och beställningar till kontoret\n\n- On-boarding och utbildning av nyanställda\n- Fixa event och konsultaktiviteter\n- Post och arkivering\n\n\n\n\nDin bakgrund\nFör att fungera väl i rollen har du en gymnasieutbildning och vi tror att du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roller som Office Manager eller kontorsassistent. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana samt erfarenhet av olika affärssystem och utmärkta kunskaper i Microsoft Office 365 är ett krav.\n\n\n\nVem är du?\nFör att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad prestigelös och flexibel och snabbt kunna hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du är ansvarsfull och självgående. Ordning och reda är viktigt för dig och ett krav är att du är handlingskraftig och initiativrik. Som person är du positiv öppen och social. Du arbetar bekvämt i en roll med många dagliga kontakter.\n\n\n\nMer om tjänsten\n\n- Tillsättning: start så snart som möjligt\n- Omfattning: heltid\n- Placering: Vasastan\n- Uppdraget är ett hyr/köp där du först blir anställd hos oss på Andara Group under 6 månader och därefter övergår anställning till vår kund.\n\n\nAndara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.\n\nVarför jobba på Andara Professionals?\n\nVåra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.\n\n\n\nAndara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga snabba och flexibla.\n\n\n\nAndara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.\n\n\n\nVarmt välkommen med din ansökan!
text_formatted: Vi söker en engagerad Office Manager med stor servicekänsla till vår kund i Vasastan mitt i Stockholm. Som Office Manager kommer du att ansvara för allt som rör kontoret både stort och smått. Vår kund är ett växande konsultföretag med många anställda och kunder som dagligen rör sig in och ut på kontoret.\n\nArbetsuppgifter\nSom Office Manager kommer du att arbeta i en bred roll som innebär stort ansvar för service och administration på kontoret. Du ansvarar för att arbetet på kontoret fungerar väl och för att trivseln på kontoret är hög. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera företagets medarbetare i olika uppdrag och projekt.\n\nDina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:\n\n- Ta emot och välkomna besökare\n- Se till att kontoret ser trevligt och välkomnande ut\n- Planera och koordinera mötesbokningar samt boka resor\n- Inköp och beställningar till kontoret\n\n- On-boarding och utbildning av nyanställda\n- Fixa event och konsultaktiviteter\n- Post och arkivering\n\n\n\n\nDin bakgrund\nFör att fungera väl i rollen har du en gymnasieutbildning och vi tror att du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roller som Office Manager eller kontorsassistent. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig på både svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana samt erfarenhet av olika affärssystem och utmärkta kunskaper i Microsoft Office 365 är ett krav.\n\n\n\nVem är du?\nFör att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad prestigelös och flexibel och snabbt kunna hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du är ansvarsfull och självgående. Ordning och reda är viktigt för dig och ett krav är att du är handlingskraftig och initiativrik. Som person är du positiv öppen och social. Du arbetar bekvämt i en roll med många dagliga kontakter.\n\n\n\nMer om tjänsten\n\n- Tillsättning: start så snart som möjligt\n- Omfattning: heltid\n- Placering: Vasastan\n- Uppdraget är ett hyr/köp där du först blir anställd hos oss på Andara Group under 6 månader och därefter övergår anställning till vår kund.\n\n\nAndara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.\n\nVarför jobba på Andara Professionals?\n\nVåra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.\n\n\n\nAndara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga snabba och flexibla.\n\n\n\nAndara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.\n\n\n\nVarmt välkommen med din ansökan!
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nAnställningstid enligt överenskommelse
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: null
organization_number: 5569009003
name: Andara Group AB
workplace: Andara Professionals
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://andaraprofessionals.teamtailor.com/jobs/2119032-office-manager-till-stockholm?promotion=499899-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: s5pR_WNm_R8W
label: Administrativ assistent
legacy_ams_taxonomy_id: 2787
occupation_group:
concept_id: eQ4M_CNm_ozj
label: Övriga kontorsassistenter och sekreterare
legacy_ams_taxonomy_id: 4119
occupation_field:
concept_id: X82t_awd_Qyc
label: Administration ekonomi juridik
legacy_ams_taxonomy_id: 1
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: s5pR_WNm_R8W
label: Administratör/Administrativ assistent
legacy_ams_taxonomy_id: 2787
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Linda Gadd
email: linda.gadd@andaragroup.se
telephone: 0720199209
contact_type: null
publication_date: 2022-10-16T15:38:33
last_publication_date: 2022-11-04T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-01-25T10:23:29
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1665927513898
application_deadline_short: 2022-11-04
publication_date_short: 2022-10-16
last_publication_date_short: 2022-11-04