Är du en erfaren Kundservicemedarbetare som vill arbeta hos en trygg arbetsgivare i ett trevligt arbetsklimat med kontor på Östermalm i Stockholm? Carglass®, Världens ledande företag inom lagning och byte av bilglas erbjuder dig din nästa utmaning. Det finns goda möjligheter till att växa med bolaget och utvecklas vidare, varmt välkommen med din ansökan.
Om bolaget
Carglass® är Sveriges ledande företag inom lagning och byte av bilglas. Bolaget lagar och byter bilrutor på alla bilmärken, oavsett årsmodell. Runt om i Sverige finns över 85 verkstäder med drygt 250 anställda. I hjärtat av allt bolaget gör är deras åtagande att alltid leverera kundservice i världsklass. Carglass® mäter kundnöjdhet i alla deras verksamheter. Carglass® är under en expansiv resa och behöver nu förstärkning i form av en Kundexpert. Vi letar efter dig som har en positiv och nyfiken karaktär som känner sig trygg i rollen som Kundservicemedarbetare.
Om tjänsten
I rollen som Kundservicemedarbetare arbetar du mot Carglass® svenska marknad, ansvarar för att hantera och koordinera inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt. I denna roll kommer du att tillhöra ett kundcenterteam.
Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:
- Hitta rätt lösning till kunden och administrerar ärendena i affärssystemet. - Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad. Frågorna innefattas av olika typer av försäkringsärenden såväl som skadeanmälningar. - Du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. - Merförsäljning ingår i tjänsten, du arbetar med att informera kunderna om bra lösningar kopplat till deras ärende.
Om dig
För att trivas i rollen som Kundservicemedarbetare hos Carglass® är du en initiativtagare och vågar att ta för dig. Vidare har du en positiv inställning och ser värdet av att ge god service samt att alltid sätta kunden i förstahand. Service är av största vikt för Carglass® och deras kunder, vilket gör att vi ser att du alltid har ambitionen att göra det lilla extra för kunderna. För att lyckas i rollen har du en god struktur i ditt arbete, arbetar noggrant i dina ärenden och sköter en god dokumentation i systemen.
Vidare ser vi att du är flexibel och trivs att arbeta i en dynamisk och prestigelös miljö. Som person är du driven, van att arbeta självständigt, nyfiken och engagerad. Du står för struktur, ordning och reda. Du är även en kommunikativ person som brinner för lösningar och att ge god service.
Kvalifikationer
Avslutad gymnasial utbildning.
Erfarenhet från liknande kundservicerelaterat arbete med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg.
God datavana med kunskaper i Office-paketet.
Flytande svenska och engelska i tal samt skrift.
Tillträde, omfattning och anställning
Bolaget sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, 07:30- 16:30. Det kommer även att finnas möjlighet till varierande arbetstider. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Carglass® Sweden AB. Bolaget erbjuder trygga anställningsvillkor och goda förmåner.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
id: 26668144
external_id: 46-556797-2533-1918244-104
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26668144
logo_url: null
headline: Kundexpert till Carglass®
application_deadline: 2023-04-04T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Är du en erfaren Kundservicemedarbetare som vill arbeta hos en trygg arbetsgivare i ett trevligt arbetsklimat med kontor på Östermalm i Stockholm? Carglass® Världens ledande företag inom lagning och byte av bilglas erbjuder dig din nästa utmaning. Det finns goda möjligheter till att växa med bolaget och utvecklas vidare varmt välkommen med din ansökan.\n\nOm bolaget\n\nCarglass® är Sveriges ledande företag inom lagning och byte av bilglas. Bolaget lagar och byter bilrutor på alla bilmärken oavsett årsmodell. Runt om i Sverige finns över 85 verkstäder med drygt 250 anställda. I hjärtat av allt bolaget gör är deras åtagande att alltid leverera kundservice i världsklass. Carglass® mäter kundnöjdhet i alla deras verksamheter. Carglass® är under en expansiv resa och behöver nu förstärkning i form av en Kundexpert. Vi letar efter dig som har en positiv och nyfiken karaktär som känner sig trygg i rollen som Kundservicemedarbetare.\n\nOm tjänsten\n\nI rollen som Kundservicemedarbetare arbetar du mot Carglass® svenska marknad ansvarar för att hantera och koordinera inkommande ärenden via telefon mejl och chatt. I denna roll kommer du att tillhöra ett kundcenterteam.\n\nDina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:\n\n- Hitta rätt lösning till kunden och administrerar ärendena i affärssystemet.\n- Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad. Frågorna innefattas av olika typer av försäkringsärenden såväl som skadeanmälningar.\n- Du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.\n- Merförsäljning ingår i tjänsten du arbetar med att informera kunderna om bra lösningar kopplat till deras ärende.\n\n\nOm dig\n\nFör att trivas i rollen som Kundservicemedarbetare hos Carglass® är du en initiativtagare och vågar att ta för dig. Vidare har du en positiv inställning och ser värdet av att ge god service samt att alltid sätta kunden i förstahand. Service är av största vikt för Carglass® och deras kunder vilket gör att vi ser att du alltid har ambitionen att göra det lilla extra för kunderna. För att lyckas i rollen har du en god struktur i ditt arbete arbetar noggrant i dina ärenden och sköter en god dokumentation i systemen.\n\nVidare ser vi att du är flexibel och trivs att arbeta i en dynamisk och prestigelös miljö. Som person är du driven van att arbeta självständigt nyfiken och engagerad. Du står för struktur ordning och reda. Du är även en kommunikativ person som brinner för lösningar och att ge god service.\n\nKvalifikationer\n\n Avslutad gymnasial utbildning.\n\n Erfarenhet från liknande kundservicerelaterat arbete med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg.\n\n God datavana med kunskaper i Office-paketet.\n\n Flytande svenska och engelska i tal samt skrift.\n\nTillträde omfattning och anställning\n\nBolaget sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag 07:30- 16:30. Det kommer även att finnas möjlighet till varierande arbetstider. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Carglass® Sweden AB. Bolaget erbjuder trygga anställningsvillkor och goda förmåner.\n\nHur söker du?\n\nVi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.\n\nVi ser fram emot att läsa din ansökan!\n\nWe are heart working”\n\nVi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater konsulter kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
text_formatted: Är du en erfaren Kundservicemedarbetare som vill arbeta hos en trygg arbetsgivare i ett trevligt arbetsklimat med kontor på Östermalm i Stockholm? Carglass® Världens ledande företag inom lagning och byte av bilglas erbjuder dig din nästa utmaning. Det finns goda möjligheter till att växa med bolaget och utvecklas vidare varmt välkommen med din ansökan.\n\nOm bolaget\n\nCarglass® är Sveriges ledande företag inom lagning och byte av bilglas. Bolaget lagar och byter bilrutor på alla bilmärken oavsett årsmodell. Runt om i Sverige finns över 85 verkstäder med drygt 250 anställda. I hjärtat av allt bolaget gör är deras åtagande att alltid leverera kundservice i världsklass. Carglass® mäter kundnöjdhet i alla deras verksamheter. Carglass® är under en expansiv resa och behöver nu förstärkning i form av en Kundexpert. Vi letar efter dig som har en positiv och nyfiken karaktär som känner sig trygg i rollen som Kundservicemedarbetare.\n\nOm tjänsten\n\nI rollen som Kundservicemedarbetare arbetar du mot Carglass® svenska marknad ansvarar för att hantera och koordinera inkommande ärenden via telefon mejl och chatt. I denna roll kommer du att tillhöra ett kundcenterteam.\n\nDina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:\n\n- Hitta rätt lösning till kunden och administrerar ärendena i affärssystemet.\n- Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad. Frågorna innefattas av olika typer av försäkringsärenden såväl som skadeanmälningar.\n- Du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen.\n- Merförsäljning ingår i tjänsten du arbetar med att informera kunderna om bra lösningar kopplat till deras ärende.\n\n\nOm dig\n\nFör att trivas i rollen som Kundservicemedarbetare hos Carglass® är du en initiativtagare och vågar att ta för dig. Vidare har du en positiv inställning och ser värdet av att ge god service samt att alltid sätta kunden i förstahand. Service är av största vikt för Carglass® och deras kunder vilket gör att vi ser att du alltid har ambitionen att göra det lilla extra för kunderna. För att lyckas i rollen har du en god struktur i ditt arbete arbetar noggrant i dina ärenden och sköter en god dokumentation i systemen.\n\nVidare ser vi att du är flexibel och trivs att arbeta i en dynamisk och prestigelös miljö. Som person är du driven van att arbeta självständigt nyfiken och engagerad. Du står för struktur ordning och reda. Du är även en kommunikativ person som brinner för lösningar och att ge god service.\n\nKvalifikationer\n\n Avslutad gymnasial utbildning.\n\n Erfarenhet från liknande kundservicerelaterat arbete med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg.\n\n God datavana med kunskaper i Office-paketet.\n\n Flytande svenska och engelska i tal samt skrift.\n\nTillträde omfattning och anställning\n\nBolaget sitter i fina lokaler centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag 07:30- 16:30. Det kommer även att finnas möjlighet till varierande arbetstider. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av Carglass® Sweden AB. Bolaget erbjuder trygga anställningsvillkor och goda förmåner.\n\nHur söker du?\n\nVi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på elida.rhodin@hero.se.\n\nVi ser fram emot att läsa din ansökan!\n\nWe are heart working”\n\nVi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater konsulter kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nAnställningstid enligt överenskommelse
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.hero.se
organization_number: 5567972533
name: Hero AB
workplace: Hero
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://career.hero.se/jobs/1918244-kundexpert-till-carglass?promotion=448083-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Elida Rhodin
email: elida.rhodin@hero.se
telephone: null
contact_type: null
publication_date: 2022-10-16T16:34:34
last_publication_date: 2023-04-04T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-01-17T13:05:37
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1665930874321
application_deadline_short: 2023-04-04
publication_date_short: 2022-10-16
last_publication_date_short: 2023-04-04