Har du erfarenhet av administratörsarbete och är tillgänglig omgående? Välkommen med din ansökan redan idag!
Om uppdraget
Vår kund söker en administratör omgående till ett uppdrag på tre månader, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och du arbetar hos kunden i Norrköping.
Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att ansvara för verksamhetens fordonsflotta, som består av cirka 500 fordon, där din främsta arbetsuppgift består av att administrativt samordna och effektivisera denna. I arbetet ingår också ansvar för att samordna behovet inför varje avrop, administrera beställning av fordon, administrera avyttring av fordon och administrera drivmedelskort. Arbetsuppgifterna består även av uppföljning av leveranser och avtal.
Dina kvalifikationer
Krav för tjänsten: - Tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör - Van användare av Office-paketet - Gymnasieutbildning
Meriterande för tjänsten:
- Fördjupade kunskaper i Excel - Tidigare erfarenhet av LOU - KY-utbildning inom upphandling/inköp
Vi ser gärna att du är självgående, strukturerad och kan ta egna initiativ i ditt arbete och gärna kommer med förbättringsförslag. I ditt dagliga arbete är du trygg i att ha många sociala kontakter och har god pedagogisk förmåga att kunna förklara ett komplext problem på ett lättförståeligt sätt.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
id: 26668163
external_id: 46-556633-5476-2134728-7
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/26668163
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5566335476/logotyper/logo.png
headline: Administratör till uppdrag i Norrköping
application_deadline: 2022-10-21T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Har du erfarenhet av administratörsarbete och är tillgänglig omgående? Välkommen med din ansökan redan idag!\n\nOm uppdraget\n\nVår kund söker en administratör omgående till ett uppdrag på tre månader med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och du arbetar hos kunden i Norrköping.\n\nDina arbetsuppgifter\n\nI denna roll kommer du att ansvara för verksamhetens fordonsflotta som består av cirka 500 fordon där din främsta arbetsuppgift består av att administrativt samordna och effektivisera denna. I arbetet ingår också ansvar för att samordna behovet inför varje avrop administrera beställning av fordon administrera avyttring av fordon och administrera drivmedelskort. Arbetsuppgifterna består även av uppföljning av leveranser och avtal.\n\nDina kvalifikationer\n\nKrav för tjänsten: - Tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör\n- Van användare av Office-paketet\n- Gymnasieutbildning\n\n\nMeriterande för tjänsten:\n\n- Fördjupade kunskaper i Excel\n- Tidigare erfarenhet av LOU\n- KY-utbildning inom upphandling/inköp\n\n\nVi ser gärna att du är självgående strukturerad och kan ta egna initiativ i ditt arbete och gärna kommer med förbättringsförslag. I ditt dagliga arbete är du trygg i att ha många sociala kontakter och har god pedagogisk förmåga att kunna förklara ett komplext problem på ett lättförståeligt sätt.\n\nVad vi erbjuder dig\n\nSom konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.\n\nOm ansökan\nSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.\n\nVi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio juuli.vainio@bemannia.se.\n\nFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.\n\nBemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap PR & Information Marknad & Sälj Ekonomi Juridik HR & Personal Fastighet & Teknik IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen Akademikerna SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015 Ledningssystem för kvalitet SS-EN ISO 14001:2015 Miljöledningssystem - krav och vägledning SS-ISO 45001:2018 Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet\n\nLedningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
text_formatted: Har du erfarenhet av administratörsarbete och är tillgänglig omgående? Välkommen med din ansökan redan idag!\n\nOm uppdraget\n\nVår kund söker en administratör omgående till ett uppdrag på tre månader med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och du arbetar hos kunden i Norrköping.\n\nDina arbetsuppgifter\n\nI denna roll kommer du att ansvara för verksamhetens fordonsflotta som består av cirka 500 fordon där din främsta arbetsuppgift består av att administrativt samordna och effektivisera denna. I arbetet ingår också ansvar för att samordna behovet inför varje avrop administrera beställning av fordon administrera avyttring av fordon och administrera drivmedelskort. Arbetsuppgifterna består även av uppföljning av leveranser och avtal.\n\nDina kvalifikationer\n\nKrav för tjänsten: - Tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör\n- Van användare av Office-paketet\n- Gymnasieutbildning\n\n\nMeriterande för tjänsten:\n\n- Fördjupade kunskaper i Excel\n- Tidigare erfarenhet av LOU\n- KY-utbildning inom upphandling/inköp\n\n\nVi ser gärna att du är självgående strukturerad och kan ta egna initiativ i ditt arbete och gärna kommer med förbättringsförslag. I ditt dagliga arbete är du trygg i att ha många sociala kontakter och har god pedagogisk förmåga att kunna förklara ett komplext problem på ett lättförståeligt sätt.\n\nVad vi erbjuder dig\n\nSom konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.\n\nOm ansökan\nSök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.\n\nVi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio juuli.vainio@bemannia.se.\n\nFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.\n\nBemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap PR & Information Marknad & Sälj Ekonomi Juridik HR & Personal Fastighet & Teknik IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen Akademikerna SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015 Ledningssystem för kvalitet SS-EN ISO 14001:2015 Miljöledningssystem - krav och vägledning SS-ISO 45001:2018 Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet\n\nLedningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nAnställningstid enligt överenskommelse
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: Xj7x_7yZ_jEn
label: 3 månader – upp till 6 månader
legacy_ams_taxonomy_id: 3
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: https://www.bemannia.se
organization_number: 5566335476
name: Bemannia Kontor AB
workplace: Bemannia
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://career.bemannia.se/jobs/2134728-administrator-till-uppdrag-i-norrkoping?promotion=504205-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: s5pR_WNm_R8W
label: Administrativ assistent
legacy_ams_taxonomy_id: 2787
occupation_group:
concept_id: eQ4M_CNm_ozj
label: Övriga kontorsassistenter och sekreterare
legacy_ams_taxonomy_id: 4119
occupation_field:
concept_id: X82t_awd_Qyc
label: Administration ekonomi juridik
legacy_ams_taxonomy_id: 1
workplace_address:
municipality: Norrköping
municipality_code: 0581
municipality_concept_id: SYty_Yho_JAF
region: Östergötlands län
region_code: 05
region_concept_id: oLT3_Q9p_3nn
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
16.192420999999999509100234718061983585357666015625
58.58774600000000276622813544236123561859130859375
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: s5pR_WNm_R8W
label: Administratör/Administrativ assistent
legacy_ams_taxonomy_id: 2787
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Juuli Vainio
email: juuli.vainio@bemannia.se
telephone: null
contact_type: null
publication_date: 2022-10-16T16:43:46
last_publication_date: 2022-10-21T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-01-20T00:07:01
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1665931426059
application_deadline_short: 2022-10-21
publication_date_short: 2022-10-16
last_publication_date_short: 2022-10-21