Adecco söker handläggare med god datavana samt erfarenhet av kundservice per telefon för uppdrag hos Försäkringskassan med start 1 mars.
Om tjänsten Adecco söker handläggare för uppdrag hos Försäkringskassan, avdelning GF Kundmöte, för att hantera ett ökat inflöde av ärenden med anledning av regeringens beslut om elstöd. Som handläggare kommer du hantera inkommande samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner. Du kommer arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuell administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov. För att du ska ha goda förutsättningar att utföra dina arbetsuppgifter kommer du, inför uppdragsstart, att få delta i en introduktionsutbildning hos Försäkringskassan. Samt erhålla fortlöpande vägledning och stöttning av handledare kring eventuella frågor som dyker upp i samtalen.
Om anställningen Tjänsten som handläggare är ett konsultuppdrag där du är anställd av Adecco men uthyrd till Försäkringskassan. Detta uppdrag är en heltidstjänst där arbetet är förlagt på dagtid 08:00-16:30, inklusive lunch 30 min. Planerat startdatum är 2023-03-01 och uppdragets längd är 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs på plats på Försäkringskassans kontor med placering på någon av följande orter; Göteborg, Stockholm, Västerås, Åmål, Uppsala, Norrköping och Sundbyberg.
Om dig För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla följande ska-krav. Vi söker dig som har slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter och/eller kvalifikationer som kan prövas likvärdiga. Vidare har du erfarenhet av kundmöten och är serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice. Du har god datavana och erfarenhet av att använda telefonen som arbetsverktyg. Som person är du kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad och du har god kommunikativ förmåga. Viktigt för tjänsten är även att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Samt att du förstår och värdesätter människors olikheter och trivs med möten över telefon.
Om uppdragsgivaren Försäkringskassan är en av landets största myndigheter med cirka 14 200 medarbetare. Försäkringskassan administrerar de försäkringar och bidrag som ingår i socialförsäkringen i Sverige. Socialförsäkringen är samhällets ekonomiska trygghetssystem. Inom socialförsäkringen finns förmåner som täcker olika behov under livet. Avdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska, engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost, men även till viss del handläggning.
Ytterligare information om Försäkringskassan och dess uppdrag finns att tillgå via myndighetens hemsida www.forsakringskassan.se
Om Adecco Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Självklart har vi kollektivavtal och du som konsult har även rätt till ett förmånligt friskvårdsbidrag. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!
Mer information om hur det är att arbeta som konsult på adecco kan du läsa här; https://www.adecco.se/lediga-jobb/jobba-som-konsult/
Kontaktuppgifter: Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ida Maarman via ida.maarman@adecco.se alternativt Peter Sundström via peter.sundstrom@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Sista ansökningsdag är 9 februari. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester.
id: 27064958
external_id: 46-556447-2677-0000040324EA8536E5
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27064958
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5564472677/logotyper/logo.png
headline: Handläggare till svensk myndighet
application_deadline: 2023-02-09T23:59:59
number_of_vacancies: 15
description:
text: Adecco söker handläggare med god datavana samt erfarenhet av kundservice per telefon för uppdrag hos Försäkringskassan med start 1 mars.\n\nOm tjänsten\nAdecco söker handläggare för uppdrag hos Försäkringskassan avdelning GF Kundmöte för att hantera ett ökat inflöde av ärenden med anledning av regeringens beslut om elstöd.\nSom handläggare kommer du hantera inkommande samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner. Du kommer arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuell administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov. För att du ska ha goda förutsättningar att utföra dina arbetsuppgifter kommer du inför uppdragsstart att få delta i en introduktionsutbildning hos Försäkringskassan. Samt erhålla fortlöpande vägledning och stöttning av handledare kring eventuella frågor som dyker upp i samtalen.\n\nOm anställningen\nTjänsten som handläggare är ett konsultuppdrag där du är anställd av Adecco men uthyrd till Försäkringskassan.\nDetta uppdrag är en heltidstjänst där arbetet är förlagt på dagtid 08:00-16:30 inklusive lunch 30 min. Planerat startdatum är 2023-03-01 och uppdragets längd är 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs på plats på Försäkringskassans kontor med placering på någon av följande orter; Göteborg Stockholm Västerås Åmål Uppsala Norrköping och Sundbyberg.\n\nOm dig\nFör att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla följande ska-krav. \nVi söker dig som har slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter och/eller kvalifikationer som kan prövas likvärdiga. Vidare har du erfarenhet av kundmöten och är serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice. Du har god datavana och erfarenhet av att använda telefonen som arbetsverktyg.\nSom person är du kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad och du har god kommunikativ förmåga. Viktigt för tjänsten är även att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska såväl i tal som skrift. Samt att du förstår och värdesätter människors olikheter och trivs med möten över telefon.\n\nOm uppdragsgivaren\nFörsäkringskassan är en av landets största myndigheter med cirka 14 200 medarbetare. Försäkringskassan administrerar de försäkringar och bidrag som ingår i socialförsäkringen i Sverige. Socialförsäkringen är samhällets ekonomiska trygghetssystem. Inom socialförsäkringen finns förmåner som täcker olika behov under livet.\nAvdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost men även till viss del handläggning.\n\nYtterligare information om Försäkringskassan och dess uppdrag finns att tillgå via myndighetens hemsida www.forsakringskassan.se\n\nOm Adecco\nAdecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. \nSjälvklart har vi kollektivavtal och du som konsult har även rätt till ett förmånligt friskvårdsbidrag. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!\n \nMer information om hur det är att arbeta som konsult på adecco kan du läsa här; https://www.adecco.se/lediga-jobb/jobba-som-konsult/\r\n\r\nKontaktuppgifter:\nHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ida Maarman via ida.maarman@adecco.se alternativt Peter Sundström via peter.sundstrom@adecco.se\n\nHar du frågor angående registrering var god kontakta supporten via info@adecco.se\n\nSista ansökningsdag är 9 februari. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!\n\nFör att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester.\n\nSökord\nHandläggare Kundservice Kundtjänst Support Telefonsupport Administration Göteborg Stockholm Västerås Åmål Uppsala Norrköping Sundbyberg Försäkringskassan Adecco
text_formatted: Adecco söker handläggare med god datavana samt erfarenhet av kundservice per telefon för uppdrag hos Försäkringskassan med start 1 mars.\n\nOm tjänsten\nAdecco söker handläggare för uppdrag hos Försäkringskassan avdelning GF Kundmöte för att hantera ett ökat inflöde av ärenden med anledning av regeringens beslut om elstöd.\nSom handläggare kommer du hantera inkommande samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner. Du kommer arbeta med allmänna och specifika frågor om elstödet i telefon samt eventuell administration kring detta stöd. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov. För att du ska ha goda förutsättningar att utföra dina arbetsuppgifter kommer du inför uppdragsstart att få delta i en introduktionsutbildning hos Försäkringskassan. Samt erhålla fortlöpande vägledning och stöttning av handledare kring eventuella frågor som dyker upp i samtalen.\n\nOm anställningen\nTjänsten som handläggare är ett konsultuppdrag där du är anställd av Adecco men uthyrd till Försäkringskassan.\nDetta uppdrag är en heltidstjänst där arbetet är förlagt på dagtid 08:00-16:30 inklusive lunch 30 min. Planerat startdatum är 2023-03-01 och uppdragets längd är 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs på plats på Försäkringskassans kontor med placering på någon av följande orter; Göteborg Stockholm Västerås Åmål Uppsala Norrköping och Sundbyberg.\n\nOm dig\nFör att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla följande ska-krav. \nVi söker dig som har slutbetyg från gymnasiet eller erfarenheter och/eller kvalifikationer som kan prövas likvärdiga. Vidare har du erfarenhet av kundmöten och är serviceinriktad med ett utmärkt bemötande och fingertoppskänsla för kundservice. Du har god datavana och erfarenhet av att använda telefonen som arbetsverktyg.\nSom person är du kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad och du har god kommunikativ förmåga. Viktigt för tjänsten är även att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska såväl i tal som skrift. Samt att du förstår och värdesätter människors olikheter och trivs med möten över telefon.\n\nOm uppdragsgivaren\nFörsäkringskassan är en av landets största myndigheter med cirka 14 200 medarbetare. Försäkringskassan administrerar de försäkringar och bidrag som ingår i socialförsäkringen i Sverige. Socialförsäkringen är samhällets ekonomiska trygghetssystem. Inom socialförsäkringen finns förmåner som täcker olika behov under livet.\nAvdelningen GF Kundmöte hanterar inkomna samtal från Försäkringskassans partners samt privatpersoner på svenska engelska och andra språk. Verksamheten består till störst del av telefoni och epost men även till viss del handläggning.\n\nYtterligare information om Försäkringskassan och dess uppdrag finns att tillgå via myndighetens hemsida www.forsakringskassan.se\n\nOm Adecco\nAdecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. \nSjälvklart har vi kollektivavtal och du som konsult har även rätt till ett förmånligt friskvårdsbidrag. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!\n \nMer information om hur det är att arbeta som konsult på adecco kan du läsa här; https://www.adecco.se/lediga-jobb/jobba-som-konsult/\r\n\r\nKontaktuppgifter:\nHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ida Maarman via ida.maarman@adecco.se alternativt Peter Sundström via peter.sundstrom@adecco.se\n\nHar du frågor angående registrering var god kontakta supporten via info@adecco.se\n\nSista ansökningsdag är 9 februari. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!\n\nFör att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester.\n\nSökord\nHandläggare Kundservice Kundtjänst Support Telefonsupport Administration Göteborg Stockholm Västerås Åmål Uppsala Norrköping Sundbyberg Försäkringskassan Adecco
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nVisstid
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Fast lön
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.adecco.se/
organization_number: 5564472677
name: Adecco Sweden AB
workplace: Adecco Sweden AB
application_details:
information: null
reference: ref-40387
email: null
via_af: false
url: https://www.adecco.se/ansok?zlid=EA8536E5-FEBF-44FC-9BBE-EC79A5D28AA5&src=AMS
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Knivsta
municipality_code: 0330
municipality_concept_id: KALq_sG6_VrW
region: Uppsala län
region_code: 03
region_concept_id: zBon_eET_fFU
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
17.792035999999999518195181735791265964508056640625
59.72612000000000165300662047229707241058349609375
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
weight: 10
label: Kundtjänstmedarbetare
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
contact_type: Nationell Rekryterare
name: null
description: Ida Maarman
telephone: null
email: null
publication_date: 2023-01-25T09:09:37
last_publication_date: 2023-02-09T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-05-11T00:38:44
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1675678837121
application_deadline_short: 2023-02-09
publication_date_short: 2023-01-25
last_publication_date_short: 2023-02-09
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5564472677logotyperlogo-rescaled.png
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5564472677logotyperlogo.png