Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SportAdmin.
Om företaget:
Sedan 2005 har SportAdmin hjälpt ideella eldsjälar att kunna lägga mer tid på kärnverksamheten och mindre tid på administration. SportAdmins affärssystem används idag av 1500 föreningar och över en miljon föreningsmedlemmar. SportAdmin är ett Saas-bolag som befinner sig i en otrolig tillväxtfas som har resulterat i gasellpriset 4 år i rad. Deras app har under året kontinuerligt legat i toppen som Sveriges mest använda sportapp.
Drivkraften för SportAdmin är att bidra till att barn och ungdomar har roligt och utvecklas, både som människor och inom sina idrotter. De brinner för det goda i samhället där respekt, omtanke och hänsyn är det viktiga. Tekniska lösningar och system är ett medel för att nå målet.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Customer Success Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att ansvara för uppstart och utbildning av nya och befintliga föreningar i SportAdmin. Detta innefattar att du ansvarar för kundnöjdheten, genom att följa upp och analysera kunders användning av tjänsten. Du förväntas sätta dig in i kundens administrativa utmaningar och hjälpa dem att lösa dessa i SportAdmin. Du arbetar proaktivt och skapar mervärde för kunderna genom att bygga och bevara god kundkontakt. Dina kunddialoger präglas av förtroendeingivande och långsiktiga relationer. Du blir en del av ett team om 13 personer som dedikerat arbetar för att bidra till bolagets utveckling. En av arbetsuppgifterna är också att du kommer att sitta påkopplad på supporten och ta emot inkommande samtal och svara på mail från föreningar, ledare och medlemmar. Likaså kan det ingå att jobba med merförsäljning inom SportAdmins produktportfölj vid uppföljningsmöten
• Öka och förenkla användandet av SportAdmins system • Utbilda föreningar i användandet av SportAdmin • Genom god dialog och hållbara relationer skapa mervärde för föreningarna
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet från en försäljnings-, service- eller kundorienterad roll • Mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift • God systemvana, meriterande med erfarenhet från att använda SportAdmin • Meriterande med relevant eftergymnasial utbildning • Meriterande med erfarenhet från aktivt deltagande i en idrottsförening
Vi söker dig som trivs som bäst när du får ta stort eget ansvar, motiveras av att nå dina mål och älskar att arbeta nära affären och dina kunder. Du har en god struktur i ditt dagliga arbete som ligger till grund för att du självständigt kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Vi ser att du är en positiv person med stort engagemang i det du tar dig an. SportAdmin månar mycket om att samtliga ska vara lagspelare som lyfter varandra och gemensamt arbetar för att uppnå uppsatta mål. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och din vilja och driv till att lära dig mer och utvecklas.
Att jobba på SportAdmin kommer vara en positiv och utvecklande resa. Du kommer tillsammans med organisation och kollegor bedriva ett arbete som präglas av gemenskap, utveckling och resultat, men framför allt mycket glädje och passion. Ni arbetar ständigt för en positiv förändring av branschen genom bland annat digitalisering.
Övrig information:
Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
id: 27078600
external_id: 46-556752-0803-38494
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27078600
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5567520803/logotyper/logo.png
headline: Customer Success Manager till SportAdmin
application_deadline: 2023-02-17T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Om Bravura:\n\nBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!\r\n\r\nOm tjänsten:\n\nDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SportAdmin.\n\nOm företaget:\n\nSedan 2005 har SportAdmin hjälpt ideella eldsjälar att kunna lägga mer tid på kärnverksamheten och mindre tid på administration. SportAdmins affärssystem används idag av 1500 föreningar och över en miljon föreningsmedlemmar. SportAdmin är ett Saas-bolag som befinner sig i en otrolig tillväxtfas som har resulterat i gasellpriset 4 år i rad. Deras app har under året kontinuerligt legat i toppen som Sveriges mest använda sportapp.\n\n\n\nDrivkraften för SportAdmin är att bidra till att barn och ungdomar har roligt och utvecklas både som människor och inom sina idrotter. De brinner för det goda i samhället där respekt omtanke och hänsyn är det viktiga. Tekniska lösningar och system är ett medel för att nå målet.\r\n\r\nArbetsuppgifter:\n\nI rollen som Customer Success Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att ansvara för uppstart och utbildning av nya och befintliga föreningar i SportAdmin. Detta innefattar att du ansvarar för kundnöjdheten genom att följa upp och analysera kunders användning av tjänsten. Du förväntas sätta dig in i kundens administrativa utmaningar och hjälpa dem att lösa dessa i SportAdmin. Du arbetar proaktivt och skapar mervärde för kunderna genom att bygga och bevara god kundkontakt. Dina kunddialoger präglas av förtroendeingivande och långsiktiga relationer. Du blir en del av ett team om 13 personer som dedikerat arbetar för att bidra till bolagets utveckling. En av arbetsuppgifterna är också att du kommer att sitta påkopplad på supporten och ta emot inkommande samtal och svara på mail från föreningar ledare och medlemmar. Likaså kan det ingå att jobba med merförsäljning inom SportAdmins produktportfölj vid uppföljningsmöten\n\n• Öka och förenkla användandet av SportAdmins system\n• Utbilda föreningar i användandet av SportAdmin\n• Genom god dialog och hållbara relationer skapa mervärde för föreningarna\r\n\r\nUtbildning Erfarenhet och personliga egenskaper:\n\n• Arbetslivserfarenhet från en försäljnings- service- eller kundorienterad roll \n• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift\n• God systemvana meriterande med erfarenhet från att använda SportAdmin\n• Meriterande med relevant eftergymnasial utbildning\n• Meriterande med erfarenhet från aktivt deltagande i en idrottsförening\n\nVi söker dig som trivs som bäst när du får ta stort eget ansvar motiveras av att nå dina mål och älskar att arbeta nära affären och dina kunder. Du har en god struktur i ditt dagliga arbete som ligger till grund för att du självständigt kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Vi ser att du är en positiv person med stort engagemang i det du tar dig an. SportAdmin månar mycket om att samtliga ska vara lagspelare som lyfter varandra och gemensamt arbetar för att uppnå uppsatta mål. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och din vilja och driv till att lära dig mer och utvecklas.\n\nAtt jobba på SportAdmin kommer vara en positiv och utvecklande resa. Du kommer tillsammans med organisation och kollegor bedriva ett arbete som präglas av gemenskap utveckling och resultat men framför allt mycket glädje och passion. Ni arbetar ständigt för en positiv förändring av branschen genom bland annat digitalisering.\n\nÖvrig information:\n\nStart: Omgående\nPlats: Malmö\nLön: Enligt överenskommelse\n\nFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här\n\nÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här\n\nHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.\n\nVi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
text_formatted: Om Bravura:\n\nBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!\r\n\r\nOm tjänsten:\n\nDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SportAdmin.\n\nOm företaget:\n\nSedan 2005 har SportAdmin hjälpt ideella eldsjälar att kunna lägga mer tid på kärnverksamheten och mindre tid på administration. SportAdmins affärssystem används idag av 1500 föreningar och över en miljon föreningsmedlemmar. SportAdmin är ett Saas-bolag som befinner sig i en otrolig tillväxtfas som har resulterat i gasellpriset 4 år i rad. Deras app har under året kontinuerligt legat i toppen som Sveriges mest använda sportapp.\n\n<iframe width=\560\ height=\315\ src=\https://www.youtube.com/embed/Z4Ws7hPLtRI\ title=\YouTube video player\ frameborder=\0\ allow=\accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture\ allowfullscreen></iframe>\n\nDrivkraften för SportAdmin är att bidra till att barn och ungdomar har roligt och utvecklas både som människor och inom sina idrotter. De brinner för det goda i samhället där respekt omtanke och hänsyn är det viktiga. Tekniska lösningar och system är ett medel för att nå målet.\r\n\r\nArbetsuppgifter:\n\nI rollen som Customer Success Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att ansvara för uppstart och utbildning av nya och befintliga föreningar i SportAdmin. Detta innefattar att du ansvarar för kundnöjdheten genom att följa upp och analysera kunders användning av tjänsten. Du förväntas sätta dig in i kundens administrativa utmaningar och hjälpa dem att lösa dessa i SportAdmin. Du arbetar proaktivt och skapar mervärde för kunderna genom att bygga och bevara god kundkontakt. Dina kunddialoger präglas av förtroendeingivande och långsiktiga relationer. Du blir en del av ett team om 13 personer som dedikerat arbetar för att bidra till bolagets utveckling. En av arbetsuppgifterna är också att du kommer att sitta påkopplad på supporten och ta emot inkommande samtal och svara på mail från föreningar ledare och medlemmar. Likaså kan det ingå att jobba med merförsäljning inom SportAdmins produktportfölj vid uppföljningsmöten\n\n• Öka och förenkla användandet av SportAdmins system\n• Utbilda föreningar i användandet av SportAdmin\n• Genom god dialog och hållbara relationer skapa mervärde för föreningarna\r\n\r\nUtbildning Erfarenhet och personliga egenskaper:\n\n• Arbetslivserfarenhet från en försäljnings- service- eller kundorienterad roll \n• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift\n• God systemvana meriterande med erfarenhet från att använda SportAdmin\n• Meriterande med relevant eftergymnasial utbildning\n• Meriterande med erfarenhet från aktivt deltagande i en idrottsförening\n\nVi söker dig som trivs som bäst när du får ta stort eget ansvar motiveras av att nå dina mål och älskar att arbeta nära affären och dina kunder. Du har en god struktur i ditt dagliga arbete som ligger till grund för att du självständigt kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Vi ser att du är en positiv person med stort engagemang i det du tar dig an. SportAdmin månar mycket om att samtliga ska vara lagspelare som lyfter varandra och gemensamt arbetar för att uppnå uppsatta mål. I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och din vilja och driv till att lära dig mer och utvecklas.\n\nAtt jobba på SportAdmin kommer vara en positiv och utvecklande resa. Du kommer tillsammans med organisation och kollegor bedriva ett arbete som präglas av gemenskap utveckling och resultat men framför allt mycket glädje och passion. Ni arbetar ständigt för en positiv förändring av branschen genom bland annat digitalisering.\n\nÖvrig information:\n\nStart: Omgående\nPlats: Malmö\nLön: Enligt överenskommelse\n\nFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='https://www.bravura.se/fragor-och-svar'>här</a>\n\nÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information <a href='https://www.bravura.se/karriar/'>här</a>\n\nHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.\n\nVi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nTillsvidare
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt överenskommelse.
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: www.bravura.se
organization_number: 5567520803
name: Bravura Sverige AB
workplace: Bravura
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://jobb.bravura.se/lediga-jobb/customer-success-manager-till-sportadmin-4441401/
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Malmö
municipality_code: 1280
municipality_concept_id: oYPt_yRA_Smm
region: Skåne län
region_code: 12
region_concept_id: CaRE_1nn_cSU
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
13.0038219999999995479811332188546657562255859375
55.6049799999999976307663018815219402313232421875
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Anton Möller
email: anton.moller@bravura.se
telephone: 08-40024050
contact_type: null
publication_date: 2023-01-27T13:28:33
last_publication_date: 2023-02-17T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-05-16T15:36:55
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1674822513576
application_deadline_short: 2023-02-17
publication_date_short: 2023-01-27
last_publication_date_short: 2023-02-17
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5567520803logotyperlogo.png
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5567520803logotyperlogo-rescaled.png