Nu söker vi Delivery Manager till H1 Communication! [NB this opening has expired]

Occupation: Affärsområdeschef
Employer: H1 Communication
Workplace location: Östersund, Jämtlands län, Sverige
Last application date: 2023-02-12
Publication date: 2023-01-27

Prerequisites

Work experiences: Affärsområdeschef;



This opening in English: Click here to read this opening in English and other languages

Presentation:


Receptionen finns på plan 6

Vi söker dig med ett stort intresse för att utveckla verksamhet och arbeta med tillväxt, detta till rollen som Delivery Manager hos oss på H1 Communication. Hos oss kommer du in i en tillväxtresa där vi satsar, så om du drivs och har ett stort intresse för att utveckla affären, kundupplevelsen och att göra det tillsammans med personalgruppen så är det dig vi söker!

H1 är företaget som bland annat är verksam inom den outsourcade Contact Center-branschen, vi erbjuder andra företag att utveckla, optimera, och leverera förstklassig Customer Experience för deras kunder över alla möjliga olika kommunikationskanaler. Vi söker nu en Delivery Manager till vårt kontor i Östersund. Som Delivery Manager hos oss får du kliva in i en snabbrörlig och energifylld miljö med fokus på kund, utveckling, service och ledarskap - Låter det intressant? Läs mer nedan!

Som Delivery Manager hos oss på H1 Communication verkar du i en spännande och viktig roll där du kommer arbeta med att leda din avdelning till att nå nya framgångar. Du kommer ingå i den operativa organisationens ledningsgrupp tillsammans med sju andra medarbetare, tillsammans med dem driva bolagets kundserviceverksamhet samt våra kunders Customer Experience. Du kommer också aktivt arbeta med att inspirera och motivera områdets ledare och medarbetare. Du själv har en stor del i att vidareutveckla ditt ansvarsområde, tjänsterna och affärerna.

Bolaget är under ständig utveckling, så en viktig del i arbetet är din synlighet och förmåga att kommunicera med kunder och medarbetare. Det är viktigt att du är driven och målinriktad för att nå bästa resultat. Du ska gilla att skapa förbättring och driva projekt. Vidareutveckling av befintliga kunder blir viktigt för dig. Du kommer att vara direktrapporterande till vår Operation Manager och ansvara för områdets budget och resultatmål såväl som för personalen.

Vem är du?

Vi söker dig som trivs med att driva och utveckla affärer. Du är en god lyssnare med integritet som besitter förmågan att fatta och genomföra beslut. Du inger förtroende på alla nivåer inom organisationen och har lätt för att få med dig dina kollegor, genom en öppen och tydlig kommunikation. Du ser fördelarna i att ha en aktiv dialog med kunder, medarbetare och chefer. Som person är du strukturerad och duktig på att prioritera, du besitter goda ledaregenskaper och trivs i en coachande roll där du samspelar med individer på alla nivåer och skapar förtroende och engagemang.

För att trivas i den här rollen tror vi att du har en bred och generell bakgrund med flerårig erfarenhet av produktion- eller tjänsteutveckling samt ledarskapserfarenhet på såväl strategisk som operativ nivå. Du har en god kommunikationsförmåga samt identifierar dig som en team builder.

Vad kan vi erbjuda dig?

Hos oss på H1 Communication får du möjligheten att arbeta i en organisation där alla bidrar till vår framgång, ”Alla tillsammans” myntades som ett motto utav alla våra ledare tillsammans under en ledarskapsutbildning 2022, vi hjälper varandra på vägen dit och har roligt under tiden. Vi vet att det är våra anställda som gör H1 framgångsrikt och som får oss att utvecklas framåt – vi välkomnar inte bara dina idéer vi uppmuntrar dem. Din egen utvecklingsresa inom organisationen är upp till dig; dina initiativ, personliga mål och din nyfikenhet är nycklarna för din utveckling och hur långt du kan nå inom H1. Hos oss arbetar vi med stor passion och vi arbetar under mottot Alla Tillsammans med vår starka Happy Filosofi. Utöver detta så kommer du också få ta del utav:

• En utmanande roll i en öppen och vänlig miljö med högt i tak där vi hjälper varandra att utvecklas och skapa värde i det vi gör.
• Vi växer som bolag vilket betyder att vi måste arbeta smartare och inte hårdare. Vi anser att balansen mellan jobb och fritid är a och o för att skapa långvarig produktivitet och glädje i arbetet.
• En arbetsplats där vi innerligt tror att glada och nöjda medarbetare ger nöjda och glada kunder, därför jobbar vårat team Happy Events alltid för att skapa glädje på arbetsplatsen med olika intiativ i gång.
• En agil ledning som uppmuntrar initiativ, driv och genomförande.
• En arbetsgivare som är branschledande inom kvalitet och informationssäkerhet och först i Sverige att certifiera oss inom ISO 18295.
• Flexibel arbetsplats med mycket frihet under ansvar
• Ett roligt och familjärt team som förgyller arbetsdagen.
• Andra förmåner som friskvårdsbidrag, pensionsavsättning, flexibla arbetstider och remote arbete!



Start: Så snart vi hittar vår perfekta match!
Omfattning: Heltid 100%, tillsvidare
Arbetstid: Flexibelt, anpassa dina tider utifrån din fritid, dina kunders behov, och din personal men vanligaste arbetstiderna bland dina närmsta kollegor är 8-17 vardagar.
Placering: Östersund. Vi erbjuder en stor flexibilitet till hybridarbete, men tycker det är kul att ses på kontoret någon dag varje vecka!

Ansökan

Låter tjänsten som Delivery Manager intressant? Urvalet sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att söka redan idag!

Skicka in din ansökan via länken, vi tar ej emot ansökningar via mail.

Vill du veta mer om vad tjänsten innebär eller har andra frågor – Kontakta Joacim Nilsson Ihrén på joacim.nilssonihren@h1.se

Vi ser verkligen fram emot din ansökan!

Record metadata

Click to view metadata