Sök utan CV! som kundtjänstmedarbetare på Releasy [NB this opening has expired]

Occupation: Kundtjänstmedarbetare
Employer: Releasy
Workplace location: Borås, Västra Götalands län, Sverige
Last application date: 2023-02-09
Publication date: 2023-01-27



This opening in English: Click here to read this opening in English and other languages

Presentation:


Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt Borås kontor där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.

Snabbfakta

✓ Roll: Kundservicemedarbetare
✓ Arbetsort: Borås
✓ Omfattning: 100%
✓ Lön: Enligt kollektivavtal + provision
✓ Startdatum: 2023-01-27. Anställningen startar med 7 veckor utbildning.
✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Frukost, Terminalglasögon, Företagshälsovård, Lokala rabatter, Massage och Förmåner kopplade till Karriärtrappan

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar

Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.

Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.

Initialt erbjuds du en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Din profil

• Har fyllt 18 år
• Har en gymnasieexamen
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Intresse för teknik
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service och försäljning.

Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.

Ansökan

Är du den vi söker? Gå in på vår hemsida och skicka in din ansökan redan idag! https://karriar.releasy.se/

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: adam.gyllin@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Record metadata

Click to view metadata