Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt Borås kontor där du kommer att representera vår kund Telia.
Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.
Snabbfakta
✓ Roll: Kundservicemedarbetare ✓ Arbetsort: Borås ✓ Omfattning: 100% ✓ Lön: Enligt kollektivavtal + provision ✓ Startdatum: 2023-01-27. Anställningen startar med 7 veckor utbildning. ✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. ✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Frukost, Terminalglasögon, Företagshälsovård, Lokala rabatter, Massage och Förmåner kopplade till Karriärtrappan
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.
Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.
Initialt erbjuds du en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.
Din profil
• Har fyllt 18 år • Har en gymnasieexamen • Kan tala svenska och engelska flytande • Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift • Intresse för teknik • Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service och försäljning.
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.
Ansökan
Är du den vi söker? Gå in på vår hemsida och skicka in din ansökan redan idag! https://karriar.releasy.se/
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: adam.gyllin@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.
id: 27079614
external_id: 46-556754-2633-wb-233674
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27079614
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5567542633/logotyper/logo.png
headline: Sök utan CV! som kundtjänstmedarbetare på Releasy
application_deadline: 2023-02-09T23:59:59
number_of_vacancies: 10
description:
text: Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt Borås kontor där du kommer att representera vår kund Telia.\n\nVi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. \nDu behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.\n\nSnabbfakta\n\n✓ Roll: Kundservicemedarbetare\n✓ Arbetsort: Borås\n✓ Omfattning: 100%\n✓ Lön: Enligt kollektivavtal + provision\n✓ Startdatum: 2023-01-27. Anställningen startar med 7 veckor utbildning.\n✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid kvällstid och helger.\n✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning\n\nVi erbjuder dig\n\nBra förmåner: Friskvårdsbidrag Frukost Terminalglasögon Företagshälsovård Lokala rabatter Massage och Förmåner kopplade till Karriärtrappan\n\nStark gemenskap: Bra stämning Hög teamkänsla Positiv företagskultur\n\nTrygghet i form av: Stöttande och coachande ledare Kollektivavtal Tydliga förväntningar\n\nUtvecklande karriär: Bli expert inom kundservice Tydliga mål Utvecklingsmöjligheter\n\nDina arbetsuppgifter\n\nI rollen som kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon chatt och mejl.\n\nDu kommer att hantera både nya och befintliga kunder där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.\n\nInitialt erbjuds du en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.\n\nDin profil\n\n• Har fyllt 18 år \n• Har en gymnasieexamen \n• Kan tala svenska och engelska flytande \n• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift \n• Intresse för teknik \n• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service och försäljning. \n\nUtöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer. \n\nAnsökan\n\nÄr du den vi söker? Gå in på vår hemsida och skicka in din ansökan redan idag! https://karriar.releasy.se/\n\nAnsökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. \n\nObservera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer. \n\nVid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: adam.gyllin@releasy.se\n\nVarmt välkommen med din ansökan!\n\nOm oss\n\nReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom media e-handel resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler exempelvis sociala medier chatt mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge Linköping Borås Stockholm Barcelona och Karlskoga.
text_formatted: Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt Borås kontor där du kommer att representera vår kund Telia.\n\nVi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten. \nDu behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.\n\nSnabbfakta\n\n✓ Roll: Kundservicemedarbetare\n✓ Arbetsort: Borås\n✓ Omfattning: 100%\n✓ Lön: Enligt kollektivavtal + provision\n✓ Startdatum: 2023-01-27. Anställningen startar med 7 veckor utbildning.\n✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid kvällstid och helger.\n✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning\n\nVi erbjuder dig\n\nBra förmåner: Friskvårdsbidrag Frukost Terminalglasögon Företagshälsovård Lokala rabatter Massage och Förmåner kopplade till Karriärtrappan\n\nStark gemenskap: Bra stämning Hög teamkänsla Positiv företagskultur\n\nTrygghet i form av: Stöttande och coachande ledare Kollektivavtal Tydliga förväntningar\n\nUtvecklande karriär: Bli expert inom kundservice Tydliga mål Utvecklingsmöjligheter\n\nDina arbetsuppgifter\n\nI rollen som kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon chatt och mejl.\n\nDu kommer att hantera både nya och befintliga kunder där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.\n\nInitialt erbjuds du en sju veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.\n\nDin profil\n\n• Har fyllt 18 år \n• Har en gymnasieexamen \n• Kan tala svenska och engelska flytande \n• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift \n• Intresse för teknik \n• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service och försäljning. \n\nUtöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer. \n\nAnsökan\n\nÄr du den vi söker? Gå in på vår hemsida och skicka in din ansökan redan idag! https://karriar.releasy.se/\n\nAnsökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. \n\nObservera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer. \n\nVid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: adam.gyllin@releasy.se\n\nVarmt välkommen med din ansökan!\n\nOm oss\n\nReleasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom media e-handel resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler exempelvis sociala medier chatt mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge Linköping Borås Stockholm Barcelona och Karlskoga.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: -\r\n-
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt överenskommelse
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: null
organization_number: 5567542633
name: Releasy Customer Management AB
workplace: Releasy
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://karriar.releasy.se/jobs/233674-sok-utan-cv-som-kundtjanstmedarbetare-pa-releasy?ref=platsbanken
other: null
experience_required: false
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Borås
municipality_code: 1490
municipality_concept_id: TpRZ_bFL_jhL
region: Västra Götalands län
region_code: 14
region_concept_id: zdoY_6u5_Krt
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
12.93981899999999995998223312199115753173828125
57.721035000000000536601874046027660369873046875
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
publication_date: 2023-01-27T15:07:09
last_publication_date: 2023-02-09T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-05-11T00:38:10
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1675840807100
application_deadline_short: 2023-02-09
publication_date_short: 2023-01-27
last_publication_date_short: 2023-02-09
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5567542633logotyperlogo.png
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5567542633logotyperlogo-rescaled.png