Service i världsklass där du jobbar i en internationell miljö, hur spännande låter inte det? Känns det här som en utmaning du vill ta dig an, då är detta rätt tjänst för dig! Du kommer tillsammans med ett dedikerat team, göra skillnad för människor som är i behov av assistans och hjälp under sin utlandsvistelse. Vi söker dig som är en kvick problemlösare med en hög servicekänsla. Missa inte chansen till det här grymma jobbet, skicka din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN Falck Global Assistance omfattar en komplett lösning för hantering av reserisker. De har samlat på sig omfattande kunskap och erfarenhet av att säkerställa säkra reseföhållanden för ett brett spektrum av internationella företag med anställda som reser eller är stationerade utomlands och även för privata kunder. I rollen kommer du vara den första kontakten med kund och leverera förstklassig assistans. Det är viktigt att du är lyhörd och flexibel då de ärenden du stöter på kan variera stort.
Vi söker nu, för Falck Global Assistances’ räkning, en motiverad och handlingskraftig medarbetare till att assistera och hjälpa människor under och efter resor och utlandsvistelser i hela världen. Vi förväntar oss att du är förtroendeingivande och får deras kunder att känna sig i trygga händer. När det dyker upp en utmaning försöker du hitta en lösning eller plan hur du ska gå vidare med uppgiften på bästa sätt. Vidare söker vi dig som tycker det är roligt att ge förstklassig service till kund över både telefon och mail.
Du erbjuds
* Möjligheter att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet * Ett fräscht kontor med centralt läge i Hammarby sjöstad * En hängiven konsultchef från Academic Work
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
ARBETSUPPGIFTER Som assistanskoordinator är du i kontakt med den som råkat ut för en skada eller sjukdom. Du hjälper resenärer bland annat med att komma till rätt vårdgivare, boka besök och arrangera transporter. Dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande och du kommer bland annat att:
* Hantera inkommande serviceärenden * Arbeta med pågående ärenden * Agera spindeln i nätet mellan berörda parter såsom vårdgivare och försäkringsbolag.
Responscentret har öppet 24/7 vilket innebär skifttjänstgöring som assistanskoordinator. Dessutom förväntas du arbeta i högsäsong vilket primärt är under semestertider och storhelger.
VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av service sedan tidigare, med fördel genom kundtjänst (detta ses som meriterande erfarenhet) - Har mycket goda kunskaper i svenska och finska såväl som goda kunskaper i engelska i tal som skrift - Har goda IT-kunskaper så att du med enkelhet lär dig nya system
Det är mycket meriterande att kunna flera nordiska språk.
Som person är du:
* Anpassningsbar * Serviceinriktad * Kommunikativ
Övrig information
* Start: Omgående * Omfattning: Heltid, tillsvidare * Placering: 100% remote eller i Hammarby Sjöstad
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Falck Global Assistance på deras hemsida.
id: 27081076
external_id: 46-556559-5450-15088375
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27081076
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5565595450/logotyper/logo.png
headline: Suomenkielinen asiakaspalvelija Falckin matkahätäpalveluun!
application_deadline: 2023-03-18T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Service i världsklass där du jobbar i en internationell miljö hur spännande låter inte det? Känns det här som en utmaning du vill ta dig an då är detta rätt tjänst för dig! Du kommer tillsammans med ett dedikerat team göra skillnad för människor som är i behov av assistans och hjälp under sin utlandsvistelse. Vi söker dig som är en kvick problemlösare med en hög servicekänsla. Missa inte chansen till det här grymma jobbet skicka din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval.\n\nOM TJÄNSTEN \nFalck Global Assistance omfattar en komplett lösning för hantering av reserisker. De har samlat på sig omfattande kunskap och erfarenhet av att säkerställa säkra reseföhållanden för ett brett spektrum av internationella företag med anställda som reser eller är stationerade utomlands och även för privata kunder. I rollen kommer du vara den första kontakten med kund och leverera förstklassig assistans. Det är viktigt att du är lyhörd och flexibel då de ärenden du stöter på kan variera stort.\n\nVi söker nu för Falck Global Assistances’ räkning en motiverad och handlingskraftig medarbetare till att assistera och hjälpa människor under och efter resor och utlandsvistelser i hela världen. Vi förväntar oss att du är förtroendeingivande och får deras kunder att känna sig i trygga händer. När det dyker upp en utmaning försöker du hitta en lösning eller plan hur du ska gå vidare med uppgiften på bästa sätt. Vidare söker vi dig som tycker det är roligt att ge förstklassig service till kund över både telefon och mail.\n\nDu erbjuds\n\n\n* Möjligheter att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet\n* Ett fräscht kontor med centralt läge i Hammarby sjöstad\n* En hängiven konsultchef från Academic Work\n\n\nSom konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.\n\nARBETSUPPGIFTER \nSom assistanskoordinator är du i kontakt med den som råkat ut för en skada eller sjukdom. Du hjälper resenärer bland annat med att komma till rätt vårdgivare boka besök och arrangera transporter. Dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande och du kommer bland annat att:\n\n\n* Hantera inkommande serviceärenden\n* Arbeta med pågående ärenden\n* Agera spindeln i nätet mellan berörda parter såsom vårdgivare och försäkringsbolag.\n\n\nResponscentret har öppet 24/7 vilket innebär skifttjänstgöring som assistanskoordinator. Dessutom förväntas du arbeta i högsäsong vilket primärt är under semestertider och storhelger.\n\nVI SÖKER DIG SOM \n- Har erfarenhet av service sedan tidigare med fördel genom kundtjänst (detta ses som meriterande erfarenhet)\n- Har mycket goda kunskaper i svenska och finska såväl som goda kunskaper i engelska i tal som skrift\n- Har goda IT-kunskaper så att du med enkelhet lär dig nya system\n\nDet är mycket meriterande att kunna flera nordiska språk.\n\nSom person är du:\n\n\n* Anpassningsbar\n* Serviceinriktad\n* Kommunikativ\n\n\nÖvrig information\n\n\n* Start: Omgående\n* Omfattning: Heltid tillsvidare\n* Placering: 100% remote eller i Hammarby Sjöstad\n\n\nRekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.\n\nINFORMATION OM FÖRETAGET \nLäs mer om Falck Global Assistance på deras hemsida.
text_formatted: Service i världsklass där du jobbar i en internationell miljö hur spännande låter inte det? Känns det här som en utmaning du vill ta dig an då är detta rätt tjänst för dig! Du kommer tillsammans med ett dedikerat team göra skillnad för människor som är i behov av assistans och hjälp under sin utlandsvistelse. Vi söker dig som är en kvick problemlösare med en hög servicekänsla. Missa inte chansen till det här grymma jobbet skicka din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval.\n\nOM TJÄNSTEN \nFalck Global Assistance omfattar en komplett lösning för hantering av reserisker. De har samlat på sig omfattande kunskap och erfarenhet av att säkerställa säkra reseföhållanden för ett brett spektrum av internationella företag med anställda som reser eller är stationerade utomlands och även för privata kunder. I rollen kommer du vara den första kontakten med kund och leverera förstklassig assistans. Det är viktigt att du är lyhörd och flexibel då de ärenden du stöter på kan variera stort.\n\nVi söker nu för Falck Global Assistances’ räkning en motiverad och handlingskraftig medarbetare till att assistera och hjälpa människor under och efter resor och utlandsvistelser i hela världen. Vi förväntar oss att du är förtroendeingivande och får deras kunder att känna sig i trygga händer. När det dyker upp en utmaning försöker du hitta en lösning eller plan hur du ska gå vidare med uppgiften på bästa sätt. Vidare söker vi dig som tycker det är roligt att ge förstklassig service till kund över både telefon och mail.\n\nDu erbjuds\n\n\n* Möjligheter att utvecklas i din roll och yrkesmässiga personlighet\n* Ett fräscht kontor med centralt läge i Hammarby sjöstad\n* En hängiven konsultchef från Academic Work\n\n\nSom konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.\n\nARBETSUPPGIFTER \nSom assistanskoordinator är du i kontakt med den som råkat ut för en skada eller sjukdom. Du hjälper resenärer bland annat med att komma till rätt vårdgivare boka besök och arrangera transporter. Dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande och du kommer bland annat att:\n\n\n* Hantera inkommande serviceärenden\n* Arbeta med pågående ärenden\n* Agera spindeln i nätet mellan berörda parter såsom vårdgivare och försäkringsbolag.\n\n\nResponscentret har öppet 24/7 vilket innebär skifttjänstgöring som assistanskoordinator. Dessutom förväntas du arbeta i högsäsong vilket primärt är under semestertider och storhelger.\n\nVI SÖKER DIG SOM \n- Har erfarenhet av service sedan tidigare med fördel genom kundtjänst (detta ses som meriterande erfarenhet)\n- Har mycket goda kunskaper i svenska och finska såväl som goda kunskaper i engelska i tal som skrift\n- Har goda IT-kunskaper så att du med enkelhet lär dig nya system\n\nDet är mycket meriterande att kunna flera nordiska språk.\n\nSom person är du:\n\n\n* Anpassningsbar\n* Serviceinriktad\n* Kommunikativ\n\n\nÖvrig information\n\n\n* Start: Omgående\n* Omfattning: Heltid tillsvidare\n* Placering: 100% remote eller i Hammarby Sjöstad\n\n\nRekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.\n\nINFORMATION OM FÖRETAGET \nLäs mer om Falck Global Assistance på deras hemsida.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\n08:00-17:00
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt avtal
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.academicwork.se
organization_number: 5565595450
name: Academic Work Sweden AB
workplace: Academic Work
application_details:
information: null
reference: 15088375
email: null
via_af: false
url: http://www.academicwork.se/jobad/suomenkielinen-asiakaspalvelija-falckin-matkahatapalveluun/15088375?apply=1
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Kalix
municipality_code: 2514
municipality_concept_id: cUyN_C9V_HLU
region: Norrbottens län
region_code: 25
region_concept_id: 9hXe_F4g_eTG
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
23.14396500000000145291778608225286006927490234375
65.855279999999993378878571093082427978515625
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
weight: 10
label: Kundtjänstmedarbetare
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
contact_type: null
name: null
description: Matilda Ljungström
telephone: null
email: null
publication_date: 2023-01-28T00:01:20
last_publication_date: 2023-03-18T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-03-19T00:40:11
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1676674842341
application_deadline_short: 2023-03-18
publication_date_short: 2023-01-28
last_publication_date_short: 2023-03-18