Gillar du ett varierande arbete i ett positivt gäng där du trivs med många bollar i luften och jobba med helheten, ta ansvar och egna initiativ för att bidra till att utveckla ett växande företag med stark miljöprägel. Då kan detta jobb vara nått för dig!
Om Verksamheten
Med 500 års historia som bas har Hillers trävaror idag en unik förmåga att kombinera stor produktionskapacitet med flexibiliteten att leverera skräddasydda lösningar till byggprojekt eller andra tillverkande företag. Vi har tagit med oss det bästa av 500 års erfarenhet av företagande, kundvård och tillverkning och kompletterat det med aldrig sinande vilja att fortsätta utvecklas och förbättras tillsammans med våra kunder. Vi hanterar de flesta träslag, specialprofiler, hyvlingar, exaktkapningar och målningssytem för att tillgodose våra kunders växande behov av produkter med en stark miljöprägel.
Mer om Tjänsten
Som medarbetare hos oss blir du en viktig kugge för att få helheten att fungera. Vi är idag 4 personer på kontoret och arbetsuppgifterna är därför varierande. Grunduppgifterna är leveransplanering, fakturering och administration. Enklare ekonomiuppgifter förekommer då du blir vår kontaktperson gentemot vår ekonomibyrå. Tjänsten innebär att man blir lite av spindeln i nätet mellan produktion, fraktbolag, ekonomifunktion och kund. Du kommer även få arbeta gentemot våra kunder med att göra order och räkna och lämna offerter när tid finns samt ansvara för våra miljöcertifierings system.
Din profil
Vi söker dig som trivs med ett varierande jobb med många kontaktytor och arbetsuppgifter. Du är prestigelös, positiv och ser möjligheter och lösningar för kunder och verksamheten och har lätt för att ta initiativ, söka information och lösa uppgifter. Du klarar och blir inte stressad av att ha flera processer på gång samtidigt och har förmågan att vara noggrann och strukturerad när så krävs. Lite av en klippa helt enkelt.
Du är positiv i din natur och trivs med att arbeta i ett glatt gäng där det är högt i tak och lite förvirrat ibland.
Du är kundorienterad, affärsmässig och har förmågan att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt.
God data/systemvana krävs och gärna ett visst kunnande inom ekonomiområdet då vi nu genomgår ett systemskifte och samtidigt ökar vår digitalisering. Vi ser gärna du har jobbat på ett mindre företag där du haft ett stort och brett ansvarsområde eller längtar efter att jobba med helheten.
Ansökan
Välkommen med att skicka din ansökan till Johan@pohiller.se.
Då urvalsprocessen sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår VD Johan Johannesson på telefon 076-118 37 46
id: 27310405
external_id: null
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27310405
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/arbetsplatser/87838443/logotyper/logo.png
headline: Kontorsmedarbetare
application_deadline: 2023-03-31T23:59:59
number_of_vacancies: 105
description:
text: Administratör/leveransplanerare/kundservice\n\n\nGillar du ett varierande arbete i ett positivt gäng där du trivs med många bollar i luften och jobba med helheten ta ansvar och egna initiativ för att bidra till att utveckla ett växande företag med stark miljöprägel. Då kan detta jobb vara nått för dig!\n \nOm Verksamheten\nMed 500 års historia som bas har Hillers trävaror idag en unik förmåga att kombinera stor produktionskapacitet med flexibiliteten att leverera skräddasydda lösningar till byggprojekt eller andra tillverkande företag. Vi har tagit med oss det bästa av 500 års erfarenhet av företagande kundvård och tillverkning och kompletterat det med aldrig sinande vilja att fortsätta utvecklas och förbättras tillsammans med våra kunder. Vi hanterar de flesta träslag specialprofiler hyvlingar exaktkapningar och målningssytem för att tillgodose våra kunders växande behov av produkter med en stark miljöprägel.\n \nMer om Tjänsten\nSom medarbetare hos oss blir du en viktig kugge för att få helheten att fungera. Vi är idag 4 personer på kontoret och arbetsuppgifterna är därför varierande. Grunduppgifterna är leveransplanering fakturering och administration. Enklare ekonomiuppgifter förekommer då du blir vår kontaktperson gentemot vår ekonomibyrå. Tjänsten innebär att man blir lite av spindeln i nätet mellan produktion fraktbolag ekonomifunktion och kund. Du kommer även få arbeta gentemot våra kunder med att göra order och räkna och lämna offerter när tid finns samt ansvara för våra miljöcertifierings system.\n \nDin profil\nVi söker dig som trivs med ett varierande jobb med många kontaktytor och arbetsuppgifter. Du är prestigelös positiv och ser möjligheter och lösningar för kunder och verksamheten och har lätt för att ta initiativ söka information och lösa uppgifter. Du klarar och blir inte stressad av att ha flera processer på gång samtidigt och har förmågan att vara noggrann och strukturerad när så krävs. Lite av en klippa helt enkelt.\nDu är positiv i din natur och trivs med att arbeta i ett glatt gäng där det är högt i tak och lite förvirrat ibland.\nDu är kundorienterad affärsmässig och har förmågan att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt.\nGod data/systemvana krävs och gärna ett visst kunnande inom ekonomiområdet då vi nu genomgår ett systemskifte och samtidigt ökar vår digitalisering. Vi ser gärna du har jobbat på ett mindre företag där du haft ett stort och brett ansvarsområde eller längtar efter att jobba med helheten.\n \nAnsökan\nVälkommen med att skicka din ansökan till Johan@pohiller.se.\nDå urvalsprocessen sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.\nVid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår VD Johan Johannesson på telefon 076-118 37 46
text_formatted: <p>Administratör/leveransplanerare/kundservice</p><p><br></p><p>Gillar du ett varierande arbete i ett positivt gäng där du trivs med många bollar i luften och jobba med helheten ta ansvar och egna initiativ för att bidra till att utveckla ett växande företag med stark miljöprägel. Då kan detta jobb vara nått för dig!</p><p> </p><p>Om Verksamheten</p><p>Med 500 års historia som bas har Hillers trävaror idag en unik förmåga att kombinera stor produktionskapacitet med flexibiliteten att leverera skräddasydda lösningar till byggprojekt eller andra tillverkande företag. Vi har tagit med oss det bästa av 500 års erfarenhet av företagande kundvård och tillverkning och kompletterat det med aldrig sinande vilja att fortsätta utvecklas och förbättras tillsammans med våra kunder. Vi hanterar de flesta träslag specialprofiler hyvlingar exaktkapningar och målningssytem för att tillgodose våra kunders växande behov av produkter med en stark miljöprägel.</p><p> </p><p>Mer om Tjänsten</p><p>Som medarbetare hos oss blir du en viktig kugge för att få helheten att fungera. Vi är idag 4 personer på kontoret och arbetsuppgifterna är därför varierande. Grunduppgifterna är leveransplanering fakturering och administration. Enklare ekonomiuppgifter förekommer då du blir vår kontaktperson gentemot vår ekonomibyrå. Tjänsten innebär att man blir lite av spindeln i nätet mellan produktion fraktbolag ekonomifunktion och kund. Du kommer även få arbeta gentemot våra kunder med att göra order och räkna och lämna offerter när tid finns samt ansvara för våra miljöcertifierings system.</p><p> </p><p>Din profil</p><p>Vi söker dig som trivs med ett varierande jobb med många kontaktytor och arbetsuppgifter. Du är prestigelös positiv och ser möjligheter och lösningar för kunder och verksamheten och har lätt för att ta initiativ söka information och lösa uppgifter. Du klarar och blir inte stressad av att ha flera processer på gång samtidigt och har förmågan att vara noggrann och strukturerad när så krävs. Lite av en klippa helt enkelt.</p><p>Du är positiv i din natur och trivs med att arbeta i ett glatt gäng där det är högt i tak och lite förvirrat ibland.</p><p>Du är kundorienterad affärsmässig och har förmågan att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt.</p><p>God data/systemvana krävs och gärna ett visst kunnande inom ekonomiområdet då vi nu genomgår ett systemskifte och samtidigt ökar vår digitalisering. Vi ser gärna du har jobbat på ett mindre företag där du haft ett stort och brett ansvarsområde eller längtar efter att jobba med helheten.</p><p> </p><p>Ansökan</p><p>Välkommen med att skicka din ansökan till Johan@pohiller.se.</p><p>Då urvalsprocessen sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.</p><p>Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta vår VD Johan Johannesson på telefon 076-118 37 46</p><p> </p>
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: null
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: null
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: null
organization_number: 5564584638
name: P O Hiller Trävaror AB
workplace: PO Hiller Trävaror AB
application_details:
information: null
reference: Kontorsmedarbetare
email: johan@pohiller.se
via_af: false
url: null
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: true
driving_license:
concept_id: VTK8_WRx_GcM
label: B
legacy_ams_taxonomy_id: 3
occupation:
concept_id: gLtU_eR9_ZcW
label: Orderadministratör
legacy_ams_taxonomy_id: 5949
occupation_group:
concept_id: 8A1f_sxQ_adT
label: Ordersamordnare m.fl.
legacy_ams_taxonomy_id: 3324
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Heby
municipality_code: 0331
municipality_concept_id: sD2e_1Tr_4WZ
region: Uppsala län
region_code: 03
region_concept_id: zBon_eET_fFU
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: Mossboda 310 Runhällen
postcode: 74491
city: Heby
coordinates:
16.897318267491062471208351780660450458526611328125
59.96082356100146881772161577828228473663330078125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
weight: 5
concept_id: NVxJ_hLg_TYS
label: Engelska
legacy_ams_taxonomy_id: 283
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: Johan Johannesson
description: null
email: johan@pohiller.se
telephone: 0761183746
contact_type: null
publication_date: 2023-03-17T11:24:17
last_publication_date: 2023-03-31T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-06-30T01:02:11
source_type: VIA_ANNONSERA
timestamp: 1679048657880
application_deadline_short: 2023-03-31
publication_date_short: 2023-03-17
last_publication_date_short: 2023-03-31
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3arbetsplatser87838443logotyperlogo.png
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3arbetsplatser87838443logotyperlogo-rescaled.png