Dina arbetsuppgifter Har du koll på Office 365 och har lite arbetslivserfarenhet från service, administration eller liknande? Då kanske vi har jobbet för dig. Vi söker för kunds räkning en administratör som skall säkerställa god service och kundnöjdhet samt säkerställa att processer och rutiner följs. Du kommer att skapa, uppdatera och övervaka kundärenden och se till att de håller rätt kvalitetsnivå. Du kommer även stötta inom logistik- och incidenthantering.
Du får gärna vara med och delta i den ständiga strävan till förbättring. Förenkla, förbättra processer och rutiner samt förkorta eller ändra arbetsmoment. Du kommer att vara delaktig i att säkerställa verksamheten och arbetsflöden samt att bidra till att processer och rutiner är kommunicerade och förankrade. En kul roll för dig som gillar ordning och reda.
Din profil Vi söker dig som tar personligt ansvar och som förstår vad gott samarbete i team innebär. Du gillar att ha flera moment igång samtidigt, är självgående och vågar ta initiativ. I rollen är det viktigt att gilla samarbete, att kunna ge god service och att vara beredd att anpassa sig till ändrade omständigheter.
* Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.' * Du har bra relation till datorer och bra koll på Office 365 * Arbetslivserfarenhet från service, administration eller liknande. * God kommunikationsförmåga * Fullständigt gymnasiebetyg
Övrig information Placeringsort: Södertälje Start: Snarast möjligt Varaktighet: 6 månader med mycket god chans till förlängning Arbetstid: Kontorstider
Kunden har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos kunden.
Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Anders Gustavsson - anders.gustavsson@maxkompetens.se
Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!
Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.
Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
id: 27333641
external_id: 46-556647-6957-8560
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27333641
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5566476957/logotyper/logo.png
headline: Administratör till IT-bolag
application_deadline: 2023-04-09T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Dina arbetsuppgifter\nHar du koll på Office 365 och har lite arbetslivserfarenhet från service administration eller liknande? Då kanske vi har jobbet för dig. Vi söker för kunds räkning en administratör som skall säkerställa god service och kundnöjdhet samt säkerställa att processer och rutiner följs. Du kommer att skapa uppdatera och övervaka kundärenden och se till att de håller rätt kvalitetsnivå. Du kommer även stötta inom logistik- och incidenthantering. \n\nDu får gärna vara med och delta i den ständiga strävan till förbättring. Förenkla förbättra processer och rutiner samt förkorta eller ändra arbetsmoment. Du kommer att vara delaktig i att säkerställa verksamheten och arbetsflöden samt att bidra till att processer och rutiner är kommunicerade och förankrade. \nEn kul roll för dig som gillar ordning och reda.\n\nDin profil\nVi söker dig som tar personligt ansvar och som förstår vad gott samarbete i team innebär. Du gillar att ha flera moment igång samtidigt är självgående och vågar ta initiativ. I rollen är det viktigt att gilla samarbete att kunna ge god service och att vara beredd att anpassa sig till ändrade omständigheter.\n\n* Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.'\n* Du har bra relation till datorer och bra koll på Office 365\n* Arbetslivserfarenhet från service administration eller liknande.\n* God kommunikationsförmåga\n* Fullständigt gymnasiebetyg\n\n\n\nÖvrig information\n\tPlaceringsort: Södertälje\n\tStart: Snarast möjligt\n\tVaraktighet: 6 månader med mycket god chans till förlängning\n\tArbetstid: Kontorstider\n\n\nKunden har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos kunden.\n\nHar du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens Anders Gustavsson - anders.gustavsson@maxkompetens.se \n\nUrval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!\n\t\nAnsökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.\n\n\n\n\n\nOm Maxkompetens\nMaxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm Växjö Kristianstad Halmstad Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön Ekonomi & Finans Kundtjänst & Administration Marknad & Försäljning It & Teknik Inköp & Logistik Industri. \n \nVarje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal försäkringar friskvård och tjänstepension.
text_formatted: Dina arbetsuppgifter\nHar du koll på Office 365 och har lite arbetslivserfarenhet från service administration eller liknande? Då kanske vi har jobbet för dig. Vi söker för kunds räkning en administratör som skall säkerställa god service och kundnöjdhet samt säkerställa att processer och rutiner följs. Du kommer att skapa uppdatera och övervaka kundärenden och se till att de håller rätt kvalitetsnivå. Du kommer även stötta inom logistik- och incidenthantering. \n\nDu får gärna vara med och delta i den ständiga strävan till förbättring. Förenkla förbättra processer och rutiner samt förkorta eller ändra arbetsmoment. Du kommer att vara delaktig i att säkerställa verksamheten och arbetsflöden samt att bidra till att processer och rutiner är kommunicerade och förankrade. \nEn kul roll för dig som gillar ordning och reda.\n\nDin profil\nVi söker dig som tar personligt ansvar och som förstår vad gott samarbete i team innebär. Du gillar att ha flera moment igång samtidigt är självgående och vågar ta initiativ. I rollen är det viktigt att gilla samarbete att kunna ge god service och att vara beredd att anpassa sig till ändrade omständigheter.\n\n* Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift.'\n* Du har bra relation till datorer och bra koll på Office 365\n* Arbetslivserfarenhet från service administration eller liknande.\n* God kommunikationsförmåga\n* Fullständigt gymnasiebetyg\n\n\n\nÖvrig information\n\tPlaceringsort: Södertälje\n\tStart: Snarast möjligt\n\tVaraktighet: 6 månader med mycket god chans till förlängning\n\tArbetstid: Kontorstider\n\n\nKunden har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos kunden.\n\nHar du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens Anders Gustavsson - anders.gustavsson@maxkompetens.se \n\nUrval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!\n\t\nAnsökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.\n\n\n\n\n\nOm Maxkompetens\nMaxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm Växjö Kristianstad Halmstad Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön Ekonomi & Finans Kundtjänst & Administration Marknad & Försäljning It & Teknik Inköp & Logistik Industri. \n \nVarje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal försäkringar friskvård och tjänstepension.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nVisstid mer än 6 månader
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Fast lön
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.maxkompetens.se
organization_number: 5566476957
name: Maxkompetens Sverige AB
workplace: Maxkompetens Sverige AB
application_details:
information: null
reference: 8560
email: null
via_af: false
url: https://ledigajobb.maxkompetens.se/jobb/8560/ansokan
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: gLtU_eR9_ZcW
label: Orderadministratör
legacy_ams_taxonomy_id: 5949
occupation_group:
concept_id: 8A1f_sxQ_adT
label: Ordersamordnare m.fl.
legacy_ams_taxonomy_id: 3324
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Södertälje
municipality_code: 0181
municipality_concept_id: g6hK_M1o_hiU
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
17.62568900000000127192834042944014072418212890625
59.1953620000000029222064767964184284210205078125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: gLtU_eR9_ZcW
label: Orderadministratör
legacy_ams_taxonomy_id: 5949
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Anders Gustavsson
email: anders.gustavsson@maxkompetens.se
telephone: +46 70 790 04 96
contact_type: null
publication_date: 2023-03-22T16:26:07
last_publication_date: 2023-04-09T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-07-09T00:53:39
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1679498825907
application_deadline_short: 2023-04-09
publication_date_short: 2023-03-22
last_publication_date_short: 2023-04-09
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5566476957logotyperlogo.png
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5566476957logotyperlogo-rescaled.png