Deltidsuppdrag som receptionist i centrala Göteborg [NB this opening has expired]

Occupation: Kontorsreceptionist
Employer: KFX HR-partner Stockholm
Workplace location: Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Last application date: 2023-04-30
Publication date: 2023-03-27



This opening in English: Click here to read this opening in English and other languages

Presentation:


Söker du ett flexibelt arbete på deltid och har en annan huvudsaklig sysselsättning? Vill du utvecklas, anta nya roliga utmaningar och brinner för service?

Ta möjligheten att söka till tjänsten som receptionist i våra kunders vackra lokaler i centrala Göteborg!
Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett socialt, kul och omväxlande extra arbete, en möjlighet att få nya erfarenheter och knyta kontakter.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om uppdraget

Som konsult hos oss kommer du att tillhöra en vikarie-pool och arbeta i olika kontorsreceptioner. Våra arbetspass är i kontorsreceptioner som är schemalagda måndag- fredag. Tiderna du arbetar varierar från veckan till vecka men vi förväntar oss att du är tillgänglig 2-3 dagar/veckan då vi planerar schemat utefter våra kunders önskemål.

Arbetet omfattar klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefon, posthantering, inköp av kontorsmaterial samt konferenskoordinering.

Kvalifikationer

Eftersom arbetet innebär en daglig kundkontakt söker vi glada och serviceinriktade personer med god kommunikativ förmåga.
Har du tidigare erfarenhet av telefoniarbete är det meriterande. Det är viktigt att du har goda språkkunskaper i svenska samt har goda datakunskaper. Vidare är du van att arbeta självständigt, är ansvarstagande och är lösningsorienterad.

Som ansiktet utåt både för kundföretaget och KFX HR-partner är det viktigt att du förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande.

Övrigt

Fast timlön enligt kollektivavtal.

Om du är pensionär, student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning - skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00.

Record metadata

Click to view metadata