Vill du vara den trevliga rösten i växeln och det glada ansiktet alla möter i receptionen? Söker du en bred och omväxlande roll med såväl administration, kundbemötande och eventansvar? Då kan du vara RSMs nya administratör i Göteborg! Tjänsten är ett vikariat from. 27:e mars tom. sista april 2023. RSM har valt att samarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och uthyrd hos vår kund RSM.
Om oss
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Om företaget
RSM är en fullservicebyrå inom ekonomi som underlättar kunders utveckling och hjälper dem att fatta rätt ekonomiska beslut. Alltid med den personliga relationen i centrum. RSMs tjänster omfattar Revision, redovisning, skatt, hr/lön, företagstransaktioner och rådgivning. Låt oss säga det redan från början: det som gör RSM unikt är en känsla. Att vara kund hos RSM ska vara en upplevelse och framför allt vill RSM att kunderna ska uppleva skillnaden och känna sig prioriterade i alla lägen. Engagemang, omtanke och ett genuint intresse präglar företagets kundrelationer. Skillnaden för företagets kunder börjar med RSM. Om personalen på RSM mår bra och har roligt på jobbet kommer det att återspeglas i kontakten med kunden. Att RSM lever upp till de högt ställda villkoren för att vara ett en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work är ett av många uttryck för hur aktivt företaget arbetar med företagskultur och företagets inställning till såväl medarbetare som kunder. Hos RSM kommer du trivas!
Arbetsuppgifter
Arbetet som receptionist/administratör hos RSM innefattar bland annat:
- Vara ansiktet utåt mot företagets kunder och få dem att känna sig välkomna och väl omhändertagna
- Kundkontakt via mail och telefon
- Hålla snyggt i konferensrum och reception
- Administrera kontorets samtliga årsredovisningar och årsdeklarationer och anståndsansökningar
- Registrerar nya kunder i vår internationella databas samt delansvarig för mail-inkorg
- Utdelning av behörighet till diverse program och system
- Arrangera interna och externa event
- Beställa luncher, förbereda frukost och dylikt till kontoret till diverse möten samt ställa fram/plocka bort
- Posthantering, scanna fakturor samt skicka/ta emot bud
- Scanna och arkivera diverse handlingar för revisorerna
- Vid behov stötta ekonomiavdelningen med övrigt förekommande administration
Kvalifikationer
Vi söker dig som trivs i en bred och varierande roll med kundkontakt varvat med administrativt arbete. Vi ser att du har lätt för att sätta dig in i olika administrativa arbetsuppgifter. Då du kommer vara första personen kunden möter är det viktigt att du brinner för att ge förstklassig service och ett bemötande utöver det vanliga. Som person är du utåtriktad, positiv och lösningsorienterad. Du är trygg i dig själv och är inte rädd att ta för dig eller fråga om du inte förstår. Du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är mån om att ditt arbete alltid blir korrekt utfört, i tid. Ditt arbetssätt andas struktur och noggrannhet. Då arbetsuppgifterna varierar ser vi att du som person är prestigelös och har en hög grad av arbetsmoral och kan rycka in där det behövs. Du har god IT-vana och behärskar svenska och engelska i tal och skift.
Övrigt:
Arbetstiderna för tjänsten är mån-fre klockan 8-17.
Vid övriga frågor, kontakta ansvarige rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00
Urvalet i den här processen sker löpande, vi önskar därför att du ansöker så snart som möjligt. Välkommen in med din ansökan!
id: 27355995
external_id: 46-556658-2143-wb-238153
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27355995
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5566582143/logotyper/logo.png
headline: Administrativ receptionist till RSM
application_deadline: 2023-03-31T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Om tjänsten\n\nVill du vara den trevliga rösten i växeln och det glada ansiktet alla möter i receptionen? Söker du en bred och omväxlande roll med såväl administration kundbemötande och eventansvar? Då kan du vara RSMs nya administratör i Göteborg! Tjänsten är ett vikariat from. 27:e mars tom. sista april 2023. RSM har valt att samarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och uthyrd hos vår kund RSM.\n\nOm oss\n\nDu kommer att bli anställd av KFX HR-partner därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.\n\nOm företaget\n\nRSM är en fullservicebyrå inom ekonomi som underlättar kunders utveckling och hjälper dem att fatta rätt ekonomiska beslut. Alltid med den personliga relationen i centrum. RSMs tjänster omfattar Revision redovisning skatt hr/lön företagstransaktioner och rådgivning. Låt oss säga det redan från början: det som gör RSM unikt är en känsla. Att vara kund hos RSM ska vara en upplevelse och framför allt vill RSM att kunderna ska uppleva skillnaden och känna sig prioriterade i alla lägen. Engagemang omtanke och ett genuint intresse präglar företagets kundrelationer. Skillnaden för företagets kunder börjar med RSM. Om personalen på RSM mår bra och har roligt på jobbet kommer det att återspeglas i kontakten med kunden. Att RSM lever upp till de högt ställda villkoren för att vara ett en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work är ett av många uttryck för hur aktivt företaget arbetar med företagskultur och företagets inställning till såväl medarbetare som kunder. Hos RSM kommer du trivas!\n\nArbetsuppgifter\n\nArbetet som receptionist/administratör hos RSM innefattar bland annat:\n\n- Vara ansiktet utåt mot företagets kunder och få dem att känna sig välkomna och väl omhändertagna\n\n- Kundkontakt via mail och telefon\n\n- Hålla snyggt i konferensrum och reception \n\n- Administrera kontorets samtliga årsredovisningar och årsdeklarationer och anståndsansökningar\n\n- Registrerar nya kunder i vår internationella databas samt delansvarig för mail-inkorg\n\n- Utdelning av behörighet till diverse program och system\n\n- Arrangera interna och externa event\n\n- Beställa luncher förbereda frukost och dylikt till kontoret till diverse möten samt ställa fram/plocka bort\n\n- Posthantering scanna fakturor samt skicka/ta emot bud\n\n- Scanna och arkivera diverse handlingar för revisorerna\n\n- Vid behov stötta ekonomiavdelningen med övrigt förekommande administration\n\nKvalifikationer\n\nVi söker dig som trivs i en bred och varierande roll med kundkontakt varvat med administrativt arbete. Vi ser att du har lätt för att sätta dig in i olika administrativa arbetsuppgifter. Då du kommer vara första personen kunden möter är det viktigt att du brinner för att ge förstklassig service och ett bemötande utöver det vanliga. Som person är du utåtriktad positiv och lösningsorienterad. Du är trygg i dig själv och är inte rädd att ta för dig eller fråga om du inte förstår. Du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är mån om att ditt arbete alltid blir korrekt utfört i tid. Ditt arbetssätt andas struktur och noggrannhet. Då arbetsuppgifterna varierar ser vi att du som person är prestigelös och har en hög grad av arbetsmoral och kan rycka in där det behövs. Du har god IT-vana och behärskar svenska och engelska i tal och skift.\n\nÖvrigt:\n\nArbetstiderna för tjänsten är mån-fre klockan 8-17.\n\nVid övriga frågor kontakta ansvarige rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00\n\nUrvalet i den här processen sker löpande vi önskar därför att du ansöker så snart som möjligt. Välkommen in med din ansökan!
text_formatted: Om tjänsten\n\nVill du vara den trevliga rösten i växeln och det glada ansiktet alla möter i receptionen? Söker du en bred och omväxlande roll med såväl administration kundbemötande och eventansvar? Då kan du vara RSMs nya administratör i Göteborg! Tjänsten är ett vikariat from. 27:e mars tom. sista april 2023. RSM har valt att samarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och uthyrd hos vår kund RSM.\n\nOm oss\n\nDu kommer att bli anställd av KFX HR-partner därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.\n\nOm företaget\n\nRSM är en fullservicebyrå inom ekonomi som underlättar kunders utveckling och hjälper dem att fatta rätt ekonomiska beslut. Alltid med den personliga relationen i centrum. RSMs tjänster omfattar Revision redovisning skatt hr/lön företagstransaktioner och rådgivning. Låt oss säga det redan från början: det som gör RSM unikt är en känsla. Att vara kund hos RSM ska vara en upplevelse och framför allt vill RSM att kunderna ska uppleva skillnaden och känna sig prioriterade i alla lägen. Engagemang omtanke och ett genuint intresse präglar företagets kundrelationer. Skillnaden för företagets kunder börjar med RSM. Om personalen på RSM mår bra och har roligt på jobbet kommer det att återspeglas i kontakten med kunden. Att RSM lever upp till de högt ställda villkoren för att vara ett en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work är ett av många uttryck för hur aktivt företaget arbetar med företagskultur och företagets inställning till såväl medarbetare som kunder. Hos RSM kommer du trivas!\n\nArbetsuppgifter\n\nArbetet som receptionist/administratör hos RSM innefattar bland annat:\n\n- Vara ansiktet utåt mot företagets kunder och få dem att känna sig välkomna och väl omhändertagna\n\n- Kundkontakt via mail och telefon\n\n- Hålla snyggt i konferensrum och reception \n\n- Administrera kontorets samtliga årsredovisningar och årsdeklarationer och anståndsansökningar\n\n- Registrerar nya kunder i vår internationella databas samt delansvarig för mail-inkorg\n\n- Utdelning av behörighet till diverse program och system\n\n- Arrangera interna och externa event\n\n- Beställa luncher förbereda frukost och dylikt till kontoret till diverse möten samt ställa fram/plocka bort\n\n- Posthantering scanna fakturor samt skicka/ta emot bud\n\n- Scanna och arkivera diverse handlingar för revisorerna\n\n- Vid behov stötta ekonomiavdelningen med övrigt förekommande administration\n\nKvalifikationer\n\nVi söker dig som trivs i en bred och varierande roll med kundkontakt varvat med administrativt arbete. Vi ser att du har lätt för att sätta dig in i olika administrativa arbetsuppgifter. Då du kommer vara första personen kunden möter är det viktigt att du brinner för att ge förstklassig service och ett bemötande utöver det vanliga. Som person är du utåtriktad positiv och lösningsorienterad. Du är trygg i dig själv och är inte rädd att ta för dig eller fråga om du inte förstår. Du tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och är mån om att ditt arbete alltid blir korrekt utfört i tid. Ditt arbetssätt andas struktur och noggrannhet. Då arbetsuppgifterna varierar ser vi att du som person är prestigelös och har en hög grad av arbetsmoral och kan rycka in där det behövs. Du har god IT-vana och behärskar svenska och engelska i tal och skift.\n\nÖvrigt:\n\nArbetstiderna för tjänsten är mån-fre klockan 8-17.\n\nVid övriga frågor kontakta ansvarige rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00\n\nUrvalet i den här processen sker löpande vi önskar därför att du ansöker så snart som möjligt. Välkommen in med din ansökan!
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: -\r\n-
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt överenskommelse
duration:
concept_id: Sy9J_aRd_ALx
label: 11 dagar - upp till 3 månader
legacy_ams_taxonomy_id: 7
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: null
organization_number: 5566582143
name: KFX HR-partner Skandinavien AB
workplace: KFX HR-partner Stockholm
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://www.kfx.se/soka-jobb/?jobid=238153&ref=platsbanken
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: EjoD_bf6_AdV
label: Kontorsreceptionist
legacy_ams_taxonomy_id: 721
occupation_group:
concept_id: ByrL_ANp_UwV
label: Kontorsreceptionister
legacy_ams_taxonomy_id: 4225
occupation_field:
concept_id: X82t_awd_Qyc
label: Administration ekonomi juridik
legacy_ams_taxonomy_id: 1
workplace_address:
municipality: Göteborg
municipality_code: 1480
municipality_concept_id: PVZL_BQT_XtL
region: Västra Götalands län
region_code: 14
region_concept_id: zdoY_6u5_Krt
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
11.974560000000000314912540488876402378082275390625
57.70886999999999744659362477250397205352783203125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 721
concept_id: EjoD_bf6_AdV
weight: 10
label: Kontorsreceptionist
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
publication_date: 2023-03-28T08:21:36
last_publication_date: 2023-03-31T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-06-30T01:05:35
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1679984496632
application_deadline_short: 2023-03-31
publication_date_short: 2023-03-28
last_publication_date_short: 2023-03-31
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5566582143logotyperlogo-rescaled.png
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5566582143logotyperlogo.png