Vi på Future People söker dig som vill jobba som customer agent till vår kund på kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker dig som:
Som customer service agent med fokus på försäljning är du en mycket viktig del på affärsområde Marketing & Sales! Du kommer att vara kundens första kontakt i många ärenden, beställningar och frågeställningar rörande företagets produkter och tjänster inom verksamheten för betallösningar som i huvudsak gäller företagskunder. Du kommer att ha telefon och e-post som främsta arbetsredskap, det förekommer även vissa administrativa arbetsuppgifter. Vid rätt matchning finns stora möjligheter till utveckling och stimulerande arbetsuppgifter, exempelvis inom olika projekt. Arbetsorten är huvudsakligen på kontoret i Stockholm/Kungsholmen med möjlighet till distansarbete några dagar i veckan.
Du kommer att tillhöra avdelningen Customer Support som består av 2 grupper, Customer Service och Backoffice. Avdelningen utsågs till årets bästa kundservice inom finansiella tjänster 2022 av Brilliant. Vi söker nu en vikarie till gruppen Customer Service som har ett brinnande intresse för nya digitala lösningar och värderar service högt.
Företagets målsättning är att överträffa kundens förväntan vilket ställer stora krav på dig som medarbetare. Du behöver vara flexibel, lyhörd, hjälpsam och trevlig i kundbemötandet. Arbetet utförs i ett team om 9 customer service/innesäljare, där samarbete och kommunikation är av största vikt för att nå avdelningens mål på såväl individ som teamnivå.
Customer Service är bemannat vardagar mellan 08:00 - 16:00. Din arbetsdag kommer schemaläggas efter verksamhetens behov.
Krav:
Van vid att jobba med digitala verktyg
Van att jobba med telefon som ditt främsta arbetsredskap
Serviceerfarenhet är meriterande
Men det viktigaste är inte att du uppfyller allt utan ditt intresse för området och viljan att lära dig. Vi ser att du har ett brinnande intresse för människor och service.
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt att ta egna initiativ. Du delar våra värderingar: vilja, hjärta och engagemang
För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad i hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.
Vill du vara en del av vårat team?
Omfattning: 100%
Start: Omgående
Varmt välkommen med din ansökan!
Du söker tjänsten på futurepeople.se
Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail.
Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström, liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
id: 27358169
external_id: 46-559389-7274-2606292-1
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27358169
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5593897274/logotyper/logo.png
headline: Kundtjänstmedarbetare
application_deadline: 2023-09-14T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Vi på Future People söker dig som vill jobba som customer agent till vår kund på kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person både som anställd och som kollega.\n\nTa nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!\n\nVi söker dig som:\n\nSom customer service agent med fokus på försäljning är du en mycket viktig del på affärsområde Marketing & Sales! Du kommer att vara kundens första kontakt i många ärenden beställningar och frågeställningar rörande företagets produkter och tjänster inom verksamheten för betallösningar som i huvudsak gäller företagskunder. Du kommer att ha telefon och e-post som främsta arbetsredskap det förekommer även vissa administrativa arbetsuppgifter. Vid rätt matchning finns stora möjligheter till utveckling och stimulerande arbetsuppgifter exempelvis inom olika projekt. Arbetsorten är huvudsakligen på kontoret i Stockholm/Kungsholmen med möjlighet till distansarbete några dagar i veckan.\n\nDu kommer att tillhöra avdelningen Customer Support som består av 2 grupper Customer Service och Backoffice. Avdelningen utsågs till årets bästa kundservice inom finansiella tjänster 2022 av Brilliant. Vi söker nu en vikarie till gruppen Customer Service som har ett brinnande intresse för nya digitala lösningar och värderar service högt.\n\nFöretagets målsättning är att överträffa kundens förväntan vilket ställer stora krav på dig som medarbetare. Du behöver vara flexibel lyhörd hjälpsam och trevlig i kundbemötandet. Arbetet utförs i ett team om 9 customer service/innesäljare där samarbete och kommunikation är av största vikt för att nå avdelningens mål på såväl individ som teamnivå.\n\nCustomer Service är bemannat vardagar mellan 08:00 - 16:00. Din arbetsdag kommer schemaläggas efter verksamhetens behov.\n\nKrav:\n\n Van vid att jobba med digitala verktyg\n\n Van att jobba med telefon som ditt främsta arbetsredskap\n\n Serviceerfarenhet är meriterande\n\nMen det viktigaste är inte att du uppfyller allt utan ditt intresse för området och viljan att lära dig. Vi ser att du har ett brinnande intresse för människor och service.\n\nSom person är du prestigelös har ett starkt driv är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt att ta egna initiativ. Du delar våra värderingar: vilja hjärta och engagemang\n\nFör oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad i hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.\n\nVill du vara en del av vårat team?\n\nOmfattning: 100%\n\nStart: Omgående\n\nVarmt välkommen med din ansökan!\n\nDu söker tjänsten på futurepeople.se\n\nVi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail.\n\nHar du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum vänta därför inte med att skicka in din ansökan.\n\nSista ansökningsdagen: 3 april\n\nVälkommen till oss!
text_formatted: Vi på Future People söker dig som vill jobba som customer agent till vår kund på kungsholmen. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person både som anställd och som kollega.\n\nTa nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss!\n\nVi söker dig som:\n\nSom customer service agent med fokus på försäljning är du en mycket viktig del på affärsområde Marketing & Sales! Du kommer att vara kundens första kontakt i många ärenden beställningar och frågeställningar rörande företagets produkter och tjänster inom verksamheten för betallösningar som i huvudsak gäller företagskunder. Du kommer att ha telefon och e-post som främsta arbetsredskap det förekommer även vissa administrativa arbetsuppgifter. Vid rätt matchning finns stora möjligheter till utveckling och stimulerande arbetsuppgifter exempelvis inom olika projekt. Arbetsorten är huvudsakligen på kontoret i Stockholm/Kungsholmen med möjlighet till distansarbete några dagar i veckan.\n\nDu kommer att tillhöra avdelningen Customer Support som består av 2 grupper Customer Service och Backoffice. Avdelningen utsågs till årets bästa kundservice inom finansiella tjänster 2022 av Brilliant. Vi söker nu en vikarie till gruppen Customer Service som har ett brinnande intresse för nya digitala lösningar och värderar service högt.\n\nFöretagets målsättning är att överträffa kundens förväntan vilket ställer stora krav på dig som medarbetare. Du behöver vara flexibel lyhörd hjälpsam och trevlig i kundbemötandet. Arbetet utförs i ett team om 9 customer service/innesäljare där samarbete och kommunikation är av största vikt för att nå avdelningens mål på såväl individ som teamnivå.\n\nCustomer Service är bemannat vardagar mellan 08:00 - 16:00. Din arbetsdag kommer schemaläggas efter verksamhetens behov.\n\nKrav:\n\n Van vid att jobba med digitala verktyg\n\n Van att jobba med telefon som ditt främsta arbetsredskap\n\n Serviceerfarenhet är meriterande\n\nMen det viktigaste är inte att du uppfyller allt utan ditt intresse för området och viljan att lära dig. Vi ser att du har ett brinnande intresse för människor och service.\n\nSom person är du prestigelös har ett starkt driv är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt att ta egna initiativ. Du delar våra värderingar: vilja hjärta och engagemang\n\nFör oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad i hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen.\n\nVill du vara en del av vårat team?\n\nOmfattning: 100%\n\nStart: Omgående\n\nVarmt välkommen med din ansökan!\n\nDu söker tjänsten på futurepeople.se\n\nVi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail.\n\nHar du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg du når mig på therese.lonnberg@futurepeople.se och Liv Hedström liv.hedstrom@futurepeople.se. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum vänta därför inte med att skicka in din ansökan.\n\nSista ansökningsdagen: 3 april\n\nVälkommen till oss!
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nAnställningstid enligt överenskommelse
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.futurepeople.se
organization_number: 5593897274
name: Future People AB
workplace: Future People
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://www.futurepeople.se/jobs/2606292-kundtjanstmedarbetare?promotion=623089-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
weight: 10
label: Kundtjänstmedarbetare
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
contact_type: null
name: null
description: Liv Hedström
telephone: 0735304020
email: liv.hedstrom@futurepeople.se
publication_date: 2023-03-28T11:27:06
last_publication_date: 2023-09-14T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-07-11T13:24:42
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1679995626556
application_deadline_short: 2023-09-14
publication_date_short: 2023-03-28
last_publication_date_short: 2023-09-14
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5593897274logotyperlogo-rescaled.png
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5593897274logotyperlogo.png