Här är din chans att arbeta på ett välkänt tech-bolag där du kommer att ha kul, känna stolthet och se din arbetsgivares logga mycket ofta online (beroende på dina surfpreferenser förstås). Nyfiken? Vi kommer inte att avslöja vilka de är ännu, men fortsätt läsa!
Du kommer att arbeta på vår kunds kontor i centrala Stockholm och vara en del av ett team som älskar att göra saker tillsammans och naturligtvis ge den bästa möjliga servicen till kunderna.
Detta är initialt en roll där du kommer att vara en konsult genom Wrknest på ca 6 månader, med goda chanser att få anställningsförslag från företaget i framtiden.
Vad kommer du att göra då?
I denna roll som kundtjänstmedarbetare är ditt främsta uppdrag att leverera en enastående upplevelse för kunder i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Företaget är på en spännande resa och strukturerar för närvarande för framtida tillväxt och utveckling. Du kommer att arbeta med att stödja kunderna angående ärenden som är kopplade till deras tjänst - att tillhandahålla betalningslösningar och betalningsmetoder inom e-handel.
Du kommer att arbeta mot alla deras nordiska marknader och börja i Team Level 1. I denna roll kommer du att besvara kunders frågor angående betalningar genom både telefon, e-post och chatt. Du kommer att hantera inkommande mail och samtal och självständigt strukturera administrationen kring detta.
I denna roll finns det också möjligheter att utvecklas till Team Level 2, Team Level 3 eller inom andra avdelningar i företaget.
Vad söker vi från dig?
- Flytande svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Om du är flytande i andra nordiska språk är det ännu bättre!
- Att du älskar att leverera förstklassig service
Erfarenhet av att arbeta med kundsupport över telefon, chatt och e-post är meriterande.
Övrigt
Start: 17 april
Plats: Centrala Stockholm
Omfattning: Heltid
Sök gärna omgående då vi jobbar med löpande urval! :)
id: 27364608
external_id: 46-559293-2213-2540029-21
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27364608
logo_url: null
headline: Svensktalande kundtjänstrådgivare till ett coolt tech-bolag! 📞
application_deadline: 2023-09-15T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Här är din chans att arbeta på ett välkänt tech-bolag där du kommer att ha kul känna stolthet och se din arbetsgivares logga mycket ofta online (beroende på dina surfpreferenser förstås). Nyfiken? Vi kommer inte att avslöja vilka de är ännu men fortsätt läsa!\n\nDu kommer att arbeta på vår kunds kontor i centrala Stockholm och vara en del av ett team som älskar att göra saker tillsammans och naturligtvis ge den bästa möjliga servicen till kunderna.\n\nDetta är initialt en roll där du kommer att vara en konsult genom Wrknest på ca 6 månader med goda chanser att få anställningsförslag från företaget i framtiden.\n\nVad kommer du att göra då?\n\nI denna roll som kundtjänstmedarbetare är ditt främsta uppdrag att leverera en enastående upplevelse för kunder i Sverige Danmark Finland och Norge. Företaget är på en spännande resa och strukturerar för närvarande för framtida tillväxt och utveckling. Du kommer att arbeta med att stödja kunderna angående ärenden som är kopplade till deras tjänst - att tillhandahålla betalningslösningar och betalningsmetoder inom e-handel.\n\nDu kommer att arbeta mot alla deras nordiska marknader och börja i Team Level 1. I denna roll kommer du att besvara kunders frågor angående betalningar genom både telefon e-post och chatt. Du kommer att hantera inkommande mail och samtal och självständigt strukturera administrationen kring detta.\n\nI denna roll finns det också möjligheter att utvecklas till Team Level 2 Team Level 3 eller inom andra avdelningar i företaget.\n\nVad söker vi från dig?\n\n- Flytande svenska och engelska både muntligt och skriftligt. Om du är flytande i andra nordiska språk är det ännu bättre!\n\n- Att du älskar att leverera förstklassig service\n\nErfarenhet av att arbeta med kundsupport över telefon chatt och e-post är meriterande.\n\nÖvrigt\n\nStart: 17 april\n\nPlats: Centrala Stockholm\n\nOmfattning: Heltid\n\nSök gärna omgående då vi jobbar med löpande urval! :)
text_formatted: Här är din chans att arbeta på ett välkänt tech-bolag där du kommer att ha kul känna stolthet och se din arbetsgivares logga mycket ofta online (beroende på dina surfpreferenser förstås). Nyfiken? Vi kommer inte att avslöja vilka de är ännu men fortsätt läsa!\n\nDu kommer att arbeta på vår kunds kontor i centrala Stockholm och vara en del av ett team som älskar att göra saker tillsammans och naturligtvis ge den bästa möjliga servicen till kunderna.\n\nDetta är initialt en roll där du kommer att vara en konsult genom Wrknest på ca 6 månader med goda chanser att få anställningsförslag från företaget i framtiden.\n\nVad kommer du att göra då?\n\nI denna roll som kundtjänstmedarbetare är ditt främsta uppdrag att leverera en enastående upplevelse för kunder i Sverige Danmark Finland och Norge. Företaget är på en spännande resa och strukturerar för närvarande för framtida tillväxt och utveckling. Du kommer att arbeta med att stödja kunderna angående ärenden som är kopplade till deras tjänst - att tillhandahålla betalningslösningar och betalningsmetoder inom e-handel.\n\nDu kommer att arbeta mot alla deras nordiska marknader och börja i Team Level 1. I denna roll kommer du att besvara kunders frågor angående betalningar genom både telefon e-post och chatt. Du kommer att hantera inkommande mail och samtal och självständigt strukturera administrationen kring detta.\n\nI denna roll finns det också möjligheter att utvecklas till Team Level 2 Team Level 3 eller inom andra avdelningar i företaget.\n\nVad söker vi från dig?\n\n- Flytande svenska och engelska både muntligt och skriftligt. Om du är flytande i andra nordiska språk är det ännu bättre!\n\n- Att du älskar att leverera förstklassig service\n\nErfarenhet av att arbeta med kundsupport över telefon chatt och e-post är meriterande.\n\nÖvrigt\n\nStart: 17 april\n\nPlats: Centrala Stockholm\n\nOmfattning: Heltid\n\nSök gärna omgående då vi jobbar med löpande urval! :)
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nAnställningstid enligt överenskommelse
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.wrknest.se
organization_number: 5592932213
name: Wrknest AB
workplace: Wrknest
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://careers.wrknest.se/jobs/2540029-svensktalande-kundtjanstradgivare-till-ett-coolt-tech-bolag?promotion=605576-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Andrea Rahlen
email: andrea@wrknest.se
telephone: null
contact_type: null
publication_date: 2023-03-29T11:08:40
last_publication_date: 2023-09-15T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-07-05T10:13:27
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1680080920255
application_deadline_short: 2023-09-15
publication_date_short: 2023-03-29
last_publication_date_short: 2023-09-15