Om tjänsten Tjänsten som administrativ medarbetare innebär att du tillsammans med dina kollegor kommer att arbeta administrativt och genomföra granskning av kunder till PwC. Du kommer arbeta på PwC:s Delivery Center i Lund.
Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta analytiskt, strukturerat och som samtidigt gillar att ge utmärkt service. Arbetet består både av insamling av information, granskning och analysering av kundmaterial, kontakt med interna och externa ytor samt övrig administration. Då du i rollen följer en noggrant utsatt process, som är framtagen för att följa både lagstiftning och regelverk, så krävs det att du naturligt sätter kvalitet och professionalism i första rummet.
Du förväntas arbeta självständigt, initiativtagande och tar stort eget ansvar för att dina ärenden håller den kvalitet som eftersträvas. Därtill kommer du tillhöra ett sammansvetsat och hjälpsamt team som samarbetar för att uppnå era gemensamma mål. Ditt arbete kommer att ha stor betydelse för kollegorna på Delivery Center och PwC i stort.
Som administrativ medarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Att utföra diverse beställda tjänster från revisionsteam • Att granska kunder till PwC • Att analysera olika organisationsstrukturer • Att genomföra medieanalyser och avstämningar • Dokumentation och andra tillhörande administrativa uppgifter
Tjänsten som administrativ medarbetare är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som förväntas sträcka sig t.om. september 2023. Du sitter i ett modernt och öppet kontorslandskap med flexibla arbetsplatser på kontoret som ligger i Lund.
Om dig Vi söker dig som minst har en avklarad gymnasieutbildning. Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration, företagsekonomi eller redovisning alternativt från servicebranschen.
Du är handlingskraftig och tar egna initiativ. Det är viktigt att du är självgående och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Ett välfungerande samarbete är av högsta prioritet och det är därför viktigt att du är en kommunikativ lagspelare som gärna stöttar dina kollegor när det behövs.
Viktigt för tjänsten är:
• Att du är analytisk, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt • Att du arbetar självständigt, ansvarsfullt och tar stort ägandeskap i ditt arbete • Att du är van PC användare och behärskar nya system • Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om PwC PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning, med 2 800 medarbetare runt om i landet.
Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 33 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i.
PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 295 000 medarbetare i 156 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder.
Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mimmi Svedin via mimmi.svedin@adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Vi hanterar ansökningar och håller intervjuer löpande.
id: 27369214
external_id: 46-556447-2677-000004120406FB4398
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27369214
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5564472677/logotyper/logo.png
headline: Administrativ medarbetare till PwC
application_deadline: 2023-04-07T23:59:59
number_of_vacancies: 6
description:
text: Om tjänsten\nTjänsten som administrativ medarbetare innebär att du tillsammans med dina kollegor kommer att arbeta administrativt och genomföra granskning av kunder till PwC. Du kommer arbeta på PwC:s Delivery Center i Lund.\n\nTjänsten passar dig som trivs med att arbeta analytiskt strukturerat och som samtidigt gillar att ge utmärkt service. Arbetet består både av insamling av information granskning och analysering av kundmaterial kontakt med interna och externa ytor samt övrig administration. Då du i rollen följer en noggrant utsatt process som är framtagen för att följa både lagstiftning och regelverk så krävs det att du naturligt sätter kvalitet och professionalism i första rummet.\n\nDu förväntas arbeta självständigt initiativtagande och tar stort eget ansvar för att dina ärenden håller den kvalitet som eftersträvas. Därtill kommer du tillhöra ett sammansvetsat och hjälpsamt team som samarbetar för att uppnå era gemensamma mål. Ditt arbete kommer att ha stor betydelse för kollegorna på Delivery Center och PwC i stort.\n\nSom administrativ medarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:\n\n• Att utföra diverse beställda tjänster från revisionsteam\n• Att granska kunder till PwC\n• Att analysera olika organisationsstrukturer\n• Att genomföra medieanalyser och avstämningar\n• Dokumentation och andra tillhörande administrativa uppgifter\n\nTjänsten som administrativ medarbetare är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som förväntas sträcka sig t.om. september 2023. Du sitter i ett modernt och öppet kontorslandskap med flexibla arbetsplatser på kontoret som ligger i Lund.\n\nOm dig\nVi söker dig som minst har en avklarad gymnasieutbildning. Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration företagsekonomi eller redovisning alternativt från servicebranschen.\n\nDu är handlingskraftig och tar egna initiativ. Det är viktigt att du är självgående och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Ett välfungerande samarbete är av högsta prioritet och det är därför viktigt att du är en kommunikativ lagspelare som gärna stöttar dina kollegor när det behövs.\n\nViktigt för tjänsten är:\n\n• Att du är analytisk noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt\n• Att du arbetar självständigt ansvarsfullt och tar stort ägandeskap i ditt arbete\n• Att du är van PC användare och behärskar nya system\n• Flytande svenska och engelska i tal och skrift\n\nVi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.\n\nOm PwC\nPwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 800 medarbetare runt om i landet.\n\nVårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 33 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i.\n\nPwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC som har 295 000 medarbetare i 156 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder.\n\nKontaktuppgifter\nHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mimmi Svedin via mimmi.svedin@adecco.se\nHar du frågor angående registrering var god kontakta supporten via info@adecco.se\n\nVi hanterar ansökningar och håller intervjuer löpande.\n\nVälkommen med din ansökan!
text_formatted: Om tjänsten\nTjänsten som administrativ medarbetare innebär att du tillsammans med dina kollegor kommer att arbeta administrativt och genomföra granskning av kunder till PwC. Du kommer arbeta på PwC:s Delivery Center i Lund.\n\nTjänsten passar dig som trivs med att arbeta analytiskt strukturerat och som samtidigt gillar att ge utmärkt service. Arbetet består både av insamling av information granskning och analysering av kundmaterial kontakt med interna och externa ytor samt övrig administration. Då du i rollen följer en noggrant utsatt process som är framtagen för att följa både lagstiftning och regelverk så krävs det att du naturligt sätter kvalitet och professionalism i första rummet.\n\nDu förväntas arbeta självständigt initiativtagande och tar stort eget ansvar för att dina ärenden håller den kvalitet som eftersträvas. Därtill kommer du tillhöra ett sammansvetsat och hjälpsamt team som samarbetar för att uppnå era gemensamma mål. Ditt arbete kommer att ha stor betydelse för kollegorna på Delivery Center och PwC i stort.\n\nSom administrativ medarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:\n\n• Att utföra diverse beställda tjänster från revisionsteam\n• Att granska kunder till PwC\n• Att analysera olika organisationsstrukturer\n• Att genomföra medieanalyser och avstämningar\n• Dokumentation och andra tillhörande administrativa uppgifter\n\nTjänsten som administrativ medarbetare är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som förväntas sträcka sig t.om. september 2023. Du sitter i ett modernt och öppet kontorslandskap med flexibla arbetsplatser på kontoret som ligger i Lund.\n\nOm dig\nVi söker dig som minst har en avklarad gymnasieutbildning. Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration företagsekonomi eller redovisning alternativt från servicebranschen.\n\nDu är handlingskraftig och tar egna initiativ. Det är viktigt att du är självgående och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Ett välfungerande samarbete är av högsta prioritet och det är därför viktigt att du är en kommunikativ lagspelare som gärna stöttar dina kollegor när det behövs.\n\nViktigt för tjänsten är:\n\n• Att du är analytisk noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt\n• Att du arbetar självständigt ansvarsfullt och tar stort ägandeskap i ditt arbete\n• Att du är van PC användare och behärskar nya system\n• Flytande svenska och engelska i tal och skrift\n\nVi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.\n\nOm PwC\nPwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 800 medarbetare runt om i landet.\n\nVårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 33 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i.\n\nPwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC som har 295 000 medarbetare i 156 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder.\n\nKontaktuppgifter\nHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mimmi Svedin via mimmi.svedin@adecco.se\nHar du frågor angående registrering var god kontakta supporten via info@adecco.se\n\nVi hanterar ansökningar och håller intervjuer löpande.\n\nVälkommen med din ansökan!
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nTillsvidare
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Fast lön
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.adecco.se/
organization_number: 5564472677
name: Adecco Sweden AB
workplace: Adecco Sweden AB
application_details:
information: null
reference: ref-41451
email: null
via_af: false
url: https://www.adecco.se/ansok?zlid=06FB4398-97E3-4702-8AEB-C8C2CF9A16FB&src=AMS
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: s5pR_WNm_R8W
label: Administrativ assistent
legacy_ams_taxonomy_id: 2787
occupation_group:
concept_id: eQ4M_CNm_ozj
label: Övriga kontorsassistenter och sekreterare
legacy_ams_taxonomy_id: 4119
occupation_field:
concept_id: X82t_awd_Qyc
label: Administration ekonomi juridik
legacy_ams_taxonomy_id: 1
workplace_address:
municipality: Lund
municipality_code: 1281
municipality_concept_id: muSY_tsR_vDZ
region: Skåne län
region_code: 12
region_concept_id: CaRE_1nn_cSU
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
13.191008000000000066620486904866993427276611328125
55.70465999999999695546648581512272357940673828125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: s5pR_WNm_R8W
label: Administratör/Administrativ assistent
legacy_ams_taxonomy_id: 2787
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Mimmi Svedin
email: null
telephone: null
contact_type: null
publication_date: 2023-03-30T07:39:36
last_publication_date: 2023-04-07T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-07-07T00:53:54
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1680154776709
application_deadline_short: 2023-04-07
publication_date_short: 2023-03-30
last_publication_date_short: 2023-04-07