Söker du efter ett arbete där du dagligen jobbar med att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen samtidigt som du jobbar med försäljning?
Bir du en av våra medarbetare kommer du tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning.
Som medarbetare inom kundservice på Telenor arbetar du med att lösa olika kundärenden på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Utöver kundservice kommer du även att arbeta med försäljning till våra befintliga kunder. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!
För att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM...
- Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal - Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A) - Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska - Inte förekommer i belastningsregistret
Vad vi erbjuder!
Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Stämningen dagligen är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.
Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där det finns möjlighet att arbeta hemifrån så kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.
START: 2023-04-17
PLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping, alternativt hemifrån (från din folkbokförda adress i Sverige)
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00, måndag-fredag.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-04-06
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
id: 27369730
external_id: 46-556586-1001-2553218-13
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27369730
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5565861001/logotyper/logo.png
headline: Är du en stjärna på kundservice och vill jobba hemifrån för Telenor?
application_deadline: 2023-09-16T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: OM TJÄNSTEN\n\nSöker du efter ett arbete där du dagligen jobbar med att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen samtidigt som du jobbar med försäljning?\n\nBir du en av våra medarbetare kommer du tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning.\n\nSom medarbetare inom kundservice på Telenor arbetar du med att lösa olika kundärenden på bästa sätt samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!\n\nUtöver kundservice kommer du även att arbeta med försäljning till våra befintliga kunder. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!\n\nFör att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!\n\n\n\nVI SÖKER DIG SOM...\n\n- Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal\n- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)\n- Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska\n- Inte förekommer i belastningsregistret\n\n\n\n\nVad vi erbjuder!\n\nVi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Då Webhelp växer i en snabb takt finns det för dig med rätt drivkraft goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Stämningen dagligen är energisk öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.\n\n\n\nViktigt gällande hemarbete:\n\nVi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där det finns möjlighet att arbeta hemifrån så kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.\n\n\n\nSTART: 2023-04-17\n\nPLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping alternativt hemifrån (från din folkbokförda adress i Sverige)\n\nANSTÄLLNINGSFORM: Heltid tillsvidare\n\nARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00 måndag-fredag.\n\nSISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-04-06\n\nWebhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris France that is making business more human for the world’s most exciting brands.\n\nBy choosing Webhelp you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations speaking more than 80 languages in 50+ countries. \n\nJoin us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team a fast-paced environment and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.\n\nMore information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)\n\nNon-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender age religion ethnic origin to seek employment with us\n\nswedish
text_formatted: OM TJÄNSTEN\n\nSöker du efter ett arbete där du dagligen jobbar med att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen samtidigt som du jobbar med försäljning?\n\nBir du en av våra medarbetare kommer du tillhöra ett team med drivna kollegor som precis som du brinner för kundservice och försäljning.\n\nSom medarbetare inom kundservice på Telenor arbetar du med att lösa olika kundärenden på bästa sätt samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!\n\nUtöver kundservice kommer du även att arbeta med försäljning till våra befintliga kunder. Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning vi tror att med rätt inställning så kommer man långt! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll!\n\nFör att trivas hos oss är du en engagerad och social medarbetare och lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!\n\n\n\nVI SÖKER DIG SOM...\n\n- Brinner för att ge kundservice i världsklass och trivs med att försäljning är en naturlig del i varje samtal\n- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)\n- Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att ta ett samtal på engelska\n- Inte förekommer i belastningsregistret\n\n\n\n\nVad vi erbjuder!\n\nVi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig! Då Webhelp växer i en snabb takt finns det för dig med rätt drivkraft goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Stämningen dagligen är energisk öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter och gemensamma tävlingar.\n\n\n\nViktigt gällande hemarbete:\n\nVi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där det finns möjlighet att arbeta hemifrån så kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.\n\n\n\nSTART: 2023-04-17\n\nPLACERINGSORT: Kontoret i Norrköping alternativt hemifrån (från din folkbokförda adress i Sverige)\n\nANSTÄLLNINGSFORM: Heltid tillsvidare\n\nARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna 08:00-18.00 måndag-fredag.\n\nSISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-04-06\n\nWebhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris France that is making business more human for the world’s most exciting brands.\n\nBy choosing Webhelp you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations speaking more than 80 languages in 50+ countries. \n\nJoin us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team a fast-paced environment and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.\n\nMore information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)\n\nNon-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender age religion ethnic origin to seek employment with us\n\nswedish
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nAnställningstid enligt överenskommelse
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: null
organization_number: 5565861001
name: Webhelp Sweden AB
workplace: Webhelp Sweden
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://webhelpsweden.teamtailor.com/jobs/2553218-ar-du-en-stjarna-pa-kundservice-och-vill-jobba-hemifran-for-telenor?promotion=610840-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: false
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: null
municipality_code: null
municipality_concept_id: null
region: null
region_code: null
region_concept_id: null
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
null
null
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Angelica Eklund
email: angelica.eklund@nordic.webhelp.com
telephone: null
contact_type: null
publication_date: 2023-03-30T08:41:22
last_publication_date: 2023-09-16T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-12-16T00:07:23
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1680158485966
application_deadline_short: 2023-09-16
publication_date_short: 2023-03-30
last_publication_date_short: 2023-09-16