Vi söker nu butiksmedarbetare till vår avdelning Aftersales Operations som består av kassa, service och support!
Är du en stjärna på kundvård och tar hand om kunder på bästa sätt samtidigt som du är ordningsam och strukturerad så kan du vara vår nya butiksmedarbetare. Att arbeta på Elgiganten är både spännande och lärorikt och rollen som butiksmedarbetare består av flertalet varierande uppgifter där Du med din kompetens är betydelsefull och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar nämligen om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen tillsammans med kollegorna samt säkerställa ordning och reda.
Arbetsuppgifter:
• Kundbemötande • Rutiner kring betalning • Stötta kunderna innan, under och efter köpet • Garantier/försäkringar • Produktlogistik • Säkerställa att dagliga arbetet är förenligt med företagets värderingar och kultur
Profil & Bakgrund
Som anställd på Elgiganten har vi höga förväntningar på dig – Du ska ständigt sträva mot att vara bäst och kunna lösa problem som uppkommer på vägen mot framgång. Som butiksmedarbetare kommer du att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Aftersales Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Det innebär att du kommer få grundläggande kunskaper inom samtliga ovan nämnda områden och en stor flexibilitet i din vardag, perfekt för dig som gillar variation. Många av våra medarbetare utvecklar med tiden en specialistkompetens och har sin bas i ett av de 4 expertområden vi har:
Kassa - I kassan har du äran att träffa de flesta av våra kunder, du är pricken över i:et som kan se till att alla kunder går glada ut genom dörren. Detta genom att du har ett kundanpassat bemötande och är lösningsorienterad genom att du tänker ur ett större perspektiv. Att arbeta i kassan innebär fartfyllda dagar med flertalet varierande arbetsuppgifter.
Service och reparation/returer - Som medarbetare på lagret vet du hur viktigt det är att allting fungerar, din primära arbetsuppgift är att bemöta våra kunder i varuutlämningen där du levererad kundvård i högsta klass där målet är att kunden skall känna sig trygg och lämnar butiken nöjd. Du kommer hantera både in och ut leveranser där god struktur är av största vikt.
Support - Du är kundernas tekniska rådgivare, både före, under och efter köp. Dina huvuduppgifter är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster. Du är experten inom det digitala området och förmedlar din kunskap till kunderna.
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
• Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Tommy Laggar på tommy.laggar@giganten.se.
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.
id: 27660078
external_id: 46-556471-4474-116084
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27660078
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5564714474/logotyper/logo.png
headline: Elgiganten Örebro söker servicemedarbetare
application_deadline: 2023-06-11T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Vi söker nu butiksmedarbetare till vår avdelning Aftersales Operations som består av kassa service och support!\n\n\nÄr du en stjärna på kundvård och tar hand om kunder på bästa sätt samtidigt som du är ordningsam och strukturerad så kan du vara vår nya butiksmedarbetare. Att arbeta på Elgiganten är både spännande och lärorikt och rollen som butiksmedarbetare består av flertalet varierande uppgifter där Du med din kompetens är betydelsefull och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar nämligen om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen tillsammans med kollegorna samt säkerställa ordning och reda.\n\n\nArbetsuppgifter:\n\n\n\n\t• Kundbemötande\n\t• Rutiner kring betalning\n\t• Stötta kunderna innan under och efter köpet\n\t• Garantier/försäkringar\n\t• Produktlogistik\n\t• Säkerställa att dagliga arbetet är förenligt med företagets värderingar och kultur\n\n\nProfil & Bakgrund\n\nSom anställd på Elgiganten har vi höga förväntningar på dig – Du ska ständigt sträva mot att vara bäst och kunna lösa problem som uppkommer på vägen mot framgång. Som butiksmedarbetare kommer du att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Aftersales Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Det innebär att du kommer få grundläggande kunskaper inom samtliga ovan nämnda områden och en stor flexibilitet i din vardag perfekt för dig som gillar variation. Många av våra medarbetare utvecklar med tiden en specialistkompetens och har sin bas i ett av de 4 expertområden vi har:\n\n\nKassa - I kassan har du äran att träffa de flesta av våra kunder du är pricken över i:et som kan se till att alla kunder går glada ut genom dörren. Detta genom att du har ett kundanpassat bemötande och är lösningsorienterad genom att du tänker ur ett större perspektiv. Att arbeta i kassan innebär fartfyllda dagar med flertalet varierande arbetsuppgifter.\n\nService och reparation/returer - Som medarbetare på lagret vet du hur viktigt det är att allting fungerar din primära arbetsuppgift är att bemöta våra kunder i varuutlämningen där du levererad kundvård i högsta klass där målet är att kunden skall känna sig trygg och lämnar butiken nöjd. Du kommer hantera både in och ut leveranser där god struktur är av största vikt.\n\nSupport - Du är kundernas tekniska rådgivare både före under och efter köp. Dina huvuduppgifter är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster. Du är experten inom det digitala området och förmedlar din kunskap till kunderna.\n\n \n\n\nUtveckling på Elgiganten\n\nVårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.\n\n\nHar du massor av energi är social och är bra på ditt jobb kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap försäljning och kundvård.\n\n\nElgiganten erbjuder\n\n\n\n\t• Avtalsenlig lön och pension\n\t• Generöst bonusavtal\n\t• Förmåner inom friskvård och personalköp\n\t• Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare\n\t• Goda karriärmöjligheter\n\n\nPå Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.\n\n\nAnsökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Tommy Laggar på tommy.laggar@giganten.se.\n\n\nTycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!\n\nVarmt välkommen med din ansökan.\n\n\nObservera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.
text_formatted: Vi söker nu butiksmedarbetare till vår avdelning Aftersales Operations som består av kassa service och support!\n\n\nÄr du en stjärna på kundvård och tar hand om kunder på bästa sätt samtidigt som du är ordningsam och strukturerad så kan du vara vår nya butiksmedarbetare. Att arbeta på Elgiganten är både spännande och lärorikt och rollen som butiksmedarbetare består av flertalet varierande uppgifter där Du med din kompetens är betydelsefull och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar nämligen om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen tillsammans med kollegorna samt säkerställa ordning och reda.\n\n\nArbetsuppgifter:\n\n\n\n\t• Kundbemötande\n\t• Rutiner kring betalning\n\t• Stötta kunderna innan under och efter köpet\n\t• Garantier/försäkringar\n\t• Produktlogistik\n\t• Säkerställa att dagliga arbetet är förenligt med företagets värderingar och kultur\n\n\nProfil & Bakgrund\n\nSom anställd på Elgiganten har vi höga förväntningar på dig – Du ska ständigt sträva mot att vara bäst och kunna lösa problem som uppkommer på vägen mot framgång. Som butiksmedarbetare kommer du att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Aftersales Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Det innebär att du kommer få grundläggande kunskaper inom samtliga ovan nämnda områden och en stor flexibilitet i din vardag perfekt för dig som gillar variation. Många av våra medarbetare utvecklar med tiden en specialistkompetens och har sin bas i ett av de 4 expertområden vi har:\n\n\nKassa - I kassan har du äran att träffa de flesta av våra kunder du är pricken över i:et som kan se till att alla kunder går glada ut genom dörren. Detta genom att du har ett kundanpassat bemötande och är lösningsorienterad genom att du tänker ur ett större perspektiv. Att arbeta i kassan innebär fartfyllda dagar med flertalet varierande arbetsuppgifter.\n\nService och reparation/returer - Som medarbetare på lagret vet du hur viktigt det är att allting fungerar din primära arbetsuppgift är att bemöta våra kunder i varuutlämningen där du levererad kundvård i högsta klass där målet är att kunden skall känna sig trygg och lämnar butiken nöjd. Du kommer hantera både in och ut leveranser där god struktur är av största vikt.\n\nSupport - Du är kundernas tekniska rådgivare både före under och efter köp. Dina huvuduppgifter är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster. Du är experten inom det digitala området och förmedlar din kunskap till kunderna.\n\n \n\n\nUtveckling på Elgiganten\n\nVårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.\n\n\nHar du massor av energi är social och är bra på ditt jobb kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap försäljning och kundvård.\n\n\nElgiganten erbjuder\n\n\n\n\t• Avtalsenlig lön och pension\n\t• Generöst bonusavtal\n\t• Förmåner inom friskvård och personalköp\n\t• Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare\n\t• Goda karriärmöjligheter\n\n\nPå Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.\n\n\nAnsökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Tommy Laggar på tommy.laggar@giganten.se.\n\n\nTycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!\n\nVarmt välkommen med din ansökan.\n\n\nObservera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.\n\n\n\n\n\n
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Deltid/\r\nDeltid 50%
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt Handelsavtal
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 947z_JGS_Uk2
label: Deltid
legacy_ams_taxonomy_id: 2
scope_of_work:
min: 50
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: null
organization_number: 5564714474
name: Elgiganten AB
workplace: Elgiganten AB
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1548&ProjectId=160552&DepartmentId=19505&MediaId=4712&SkipAdvertisement=true&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=platsbanken
other: null
experience_required: false
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: ek9W_CmD_y2M
label: Butikssäljare fackhandel
legacy_ams_taxonomy_id: 5357
occupation_group:
concept_id: YKL2_FCB_1yr
label: Butikssäljare fackhandel
legacy_ams_taxonomy_id: 5223
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Örebro
municipality_code: 1880
municipality_concept_id: kuMn_feU_hXx
region: Örebro län
region_code: 18
region_concept_id: xTCk_nT5_Zjm
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
15.213409999999999655528881703503429889678955078125
59.2752600000000029467628337442874908447265625
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
publication_date: 2023-05-26T22:11:37
last_publication_date: 2023-06-11T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-09-10T00:09:57
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1685131897961
application_deadline_short: 2023-06-11
publication_date_short: 2023-05-26
last_publication_date_short: 2023-06-11
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5564714474logotyperlogo.png
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5564714474logotyperlogo-rescaled.png