Supportadministratör / Kundtjänst / Customer Suppor till Informationsteknik [NB this opening has expired]

Occupation: Kundtjänstmedarbetare
Employer: Bravura
Workplace location: Stockholm, Stockholms län, Sverige
Last application date: 2023-06-19
Publication date: 2023-05-29

Prerequisites

Work experiences: Kundtjänstmedarbetare;



This opening in English: Click here to read this opening in English and other languages

Presentation:


Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Informationsteknik har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Informationsteknik en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget:

Informationsteknik AB startades 1989 i Sverige och är nu efter drygt 30 år i branschen en rikstäckande teknikleverantör. Företaget finns på flera olika städer runt om i landet, Göteborg, Malmö, Stockholm, Umeå och Sandviken. Idag arbetar det totalt 100 medarbetare fördelade på de fem lokala kontoren. Detta ger Informationsteknik kapacitet att serva kunders behov över hela landet genom att ge kunden en optimalt skräddarsydd helhetslösning inom ljud, ljus och bild med den senaste tekniken.

Företagskulturen präglas av ett engagemang och starkt intresse för tekniska lösningar i kombination med att leverera god kundservice. Ledorden är ett öppet, ärligt och tydligt arbetsklimat där du håller vad du lovar och har kul på vägen.

Arbetsuppgifter:

I rollen som supportadministratör på Informationsteknik kommer du vara en central del av supportteamet och kunders huvudsakliga kontaktpunkt. Teamet du kommer ingå i ansvarar för att ta hand om de dagliga supportärendena som kommer in där din roll är att ta emot och hantera inkommande ärenden från kunder via telefon och mail. Arbetsuppgifterna omfattar order samt ärendehantering i företagets digitala system, löpande kontakt med kunder samt skriva, slutföra och planera årsservice. Du kommer vidare att avlasta supportteknikerna i ditt team med administrativa uppgifter, se till att kunderna betalar och samarbeta med företagets övriga avdelningar. Övergripande arbetsuppgifter:

• Ansvara för de dagliga supportärendena genom att ta emot inkommande ärenden via telefon och mail
• Sköta supportavdelningens administrativa arbetsuppgifter
• Sköta planering, bokningar och se till att kunder betalar
• Samarbeta med teknikerna i teamet samt övriga avdelningar

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasieexamen
• Arbetserfarenhet av en liknande roll
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• God datavana och erfarenhet av Office-paketet

För att trivas i rollen som supportadministratör tror vi att du trivs i en roll där du får strukturera och driva ditt arbeta framåt. Samtidigt är du mån om att detaljer ska bli rätt och du arbetar noggrant för att leverera bästa möjliga resultat på en arbetsplats som präglas av högt tempo. Du har förmågan att ta egna initiativ i ditt arbete och anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Vidare trivs du i en kommunikativ roll där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och även levererar god service till dina kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Västberga
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Record metadata

Click to view metadata