Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Informationsteknik har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Informationsteknik en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företaget:
Informationsteknik AB startades 1989 i Sverige och är nu efter drygt 30 år i branschen en rikstäckande teknikleverantör. Företaget finns på flera olika städer runt om i landet, Göteborg, Malmö, Stockholm, Umeå och Sandviken. Idag arbetar det totalt 100 medarbetare fördelade på de fem lokala kontoren. Detta ger Informationsteknik kapacitet att serva kunders behov över hela landet genom att ge kunden en optimalt skräddarsydd helhetslösning inom ljud, ljus och bild med den senaste tekniken.
Företagskulturen präglas av ett engagemang och starkt intresse för tekniska lösningar i kombination med att leverera god kundservice. Ledorden är ett öppet, ärligt och tydligt arbetsklimat där du håller vad du lovar och har kul på vägen.
Arbetsuppgifter:
I rollen som supportadministratör på Informationsteknik kommer du vara en central del av supportteamet och kunders huvudsakliga kontaktpunkt. Teamet du kommer ingå i ansvarar för att ta hand om de dagliga supportärendena som kommer in där din roll är att ta emot och hantera inkommande ärenden från kunder via telefon och mail. Arbetsuppgifterna omfattar order samt ärendehantering i företagets digitala system, löpande kontakt med kunder samt skriva, slutföra och planera årsservice. Du kommer vidare att avlasta supportteknikerna i ditt team med administrativa uppgifter, se till att kunderna betalar och samarbeta med företagets övriga avdelningar. Övergripande arbetsuppgifter:
• Ansvara för de dagliga supportärendena genom att ta emot inkommande ärenden via telefon och mail • Sköta supportavdelningens administrativa arbetsuppgifter • Sköta planering, bokningar och se till att kunder betalar • Samarbeta med teknikerna i teamet samt övriga avdelningar
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasieexamen • Arbetserfarenhet av en liknande roll • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift • God datavana och erfarenhet av Office-paketet
För att trivas i rollen som supportadministratör tror vi att du trivs i en roll där du får strukturera och driva ditt arbeta framåt. Samtidigt är du mån om att detaljer ska bli rätt och du arbetar noggrant för att leverera bästa möjliga resultat på en arbetsplats som präglas av högt tempo. Du har förmågan att ta egna initiativ i ditt arbete och anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Vidare trivs du i en kommunikativ roll där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och även levererar god service till dina kunder.
Övrig information:
Start: Omgående Plats: Stockholm, Västberga Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
id: 27662474
external_id: 46-556752-0803-40436
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/27662474
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5567520803/logotyper/logo.png
headline: Supportadministratör / Kundtjänst / Customer Suppor till Informationsteknik
application_deadline: 2023-06-19T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Om Bravura:\n\nBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!\r\n\r\nOm tjänsten:\n\nDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura och det är uttalat att Informationsteknik har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Informationsteknik en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.\n\nUppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.\n\nOm företaget:\n\nInformationsteknik AB startades 1989 i Sverige och är nu efter drygt 30 år i branschen en rikstäckande teknikleverantör. Företaget finns på flera olika städer runt om i landet Göteborg Malmö Stockholm Umeå och Sandviken. Idag arbetar det totalt 100 medarbetare fördelade på de fem lokala kontoren. Detta ger Informationsteknik kapacitet att serva kunders behov över hela landet genom att ge kunden en optimalt skräddarsydd helhetslösning inom ljud ljus och bild med den senaste tekniken.\n\nFöretagskulturen präglas av ett engagemang och starkt intresse för tekniska lösningar i kombination med att leverera god kundservice. Ledorden är ett öppet ärligt och tydligt arbetsklimat där du håller vad du lovar och har kul på vägen.\r\n\r\nArbetsuppgifter:\n\nI rollen som supportadministratör på Informationsteknik kommer du vara en central del av supportteamet och kunders huvudsakliga kontaktpunkt. Teamet du kommer ingå i ansvarar för att ta hand om de dagliga supportärendena som kommer in där din roll är att ta emot och hantera inkommande ärenden från kunder via telefon och mail. Arbetsuppgifterna omfattar order samt ärendehantering i företagets digitala system löpande kontakt med kunder samt skriva slutföra och planera årsservice. Du kommer vidare att avlasta supportteknikerna i ditt team med administrativa uppgifter se till att kunderna betalar och samarbeta med företagets övriga avdelningar. Övergripande arbetsuppgifter:\n\n• Ansvara för de dagliga supportärendena genom att ta emot inkommande ärenden via telefon och mail\n• Sköta supportavdelningens administrativa arbetsuppgifter\n• Sköta planering bokningar och se till att kunder betalar\n• Samarbeta med teknikerna i teamet samt övriga avdelningar\r\n\r\nUtbildning Erfarenhet och personliga egenskaper:\n\n• Gymnasieexamen\n• Arbetserfarenhet av en liknande roll\n• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift\n• God datavana och erfarenhet av Office-paketet\n\nFör att trivas i rollen som supportadministratör tror vi att du trivs i en roll där du får strukturera och driva ditt arbeta framåt. Samtidigt är du mån om att detaljer ska bli rätt och du arbetar noggrant för att leverera bästa möjliga resultat på en arbetsplats som präglas av högt tempo. Du har förmågan att ta egna initiativ i ditt arbete och anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Vidare trivs du i en kommunikativ roll där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och även levererar god service till dina kunder.\n\nÖvrig information:\n\nStart: Omgående\nPlats: Stockholm Västberga\nLön: Enligt överenskommelse\n\nFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här\n\nÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här\n\nHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.\n\nVi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
text_formatted: Om Bravura:\n\nBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!\r\n\r\nOm tjänsten:\n\nDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura och det är uttalat att Informationsteknik har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Informationsteknik en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.\n\nUppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.\n\nOm företaget:\n\nInformationsteknik AB startades 1989 i Sverige och är nu efter drygt 30 år i branschen en rikstäckande teknikleverantör. Företaget finns på flera olika städer runt om i landet Göteborg Malmö Stockholm Umeå och Sandviken. Idag arbetar det totalt 100 medarbetare fördelade på de fem lokala kontoren. Detta ger Informationsteknik kapacitet att serva kunders behov över hela landet genom att ge kunden en optimalt skräddarsydd helhetslösning inom ljud ljus och bild med den senaste tekniken.\n\nFöretagskulturen präglas av ett engagemang och starkt intresse för tekniska lösningar i kombination med att leverera god kundservice. Ledorden är ett öppet ärligt och tydligt arbetsklimat där du håller vad du lovar och har kul på vägen.\r\n\r\nArbetsuppgifter:\n\nI rollen som supportadministratör på Informationsteknik kommer du vara en central del av supportteamet och kunders huvudsakliga kontaktpunkt. Teamet du kommer ingå i ansvarar för att ta hand om de dagliga supportärendena som kommer in där din roll är att ta emot och hantera inkommande ärenden från kunder via telefon och mail. Arbetsuppgifterna omfattar order samt ärendehantering i företagets digitala system löpande kontakt med kunder samt skriva slutföra och planera årsservice. Du kommer vidare att avlasta supportteknikerna i ditt team med administrativa uppgifter se till att kunderna betalar och samarbeta med företagets övriga avdelningar. Övergripande arbetsuppgifter:\n\n• Ansvara för de dagliga supportärendena genom att ta emot inkommande ärenden via telefon och mail\n• Sköta supportavdelningens administrativa arbetsuppgifter\n• Sköta planering bokningar och se till att kunder betalar\n• Samarbeta med teknikerna i teamet samt övriga avdelningar\r\n\r\nUtbildning Erfarenhet och personliga egenskaper:\n\n• Gymnasieexamen\n• Arbetserfarenhet av en liknande roll\n• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift\n• God datavana och erfarenhet av Office-paketet\n\nFör att trivas i rollen som supportadministratör tror vi att du trivs i en roll där du får strukturera och driva ditt arbeta framåt. Samtidigt är du mån om att detaljer ska bli rätt och du arbetar noggrant för att leverera bästa möjliga resultat på en arbetsplats som präglas av högt tempo. Du har förmågan att ta egna initiativ i ditt arbete och anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Vidare trivs du i en kommunikativ roll där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och även levererar god service till dina kunder.\n\nÖvrig information:\n\nStart: Omgående\nPlats: Stockholm Västberga\nLön: Enligt överenskommelse\n\nFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='https://www.bravura.se/fragor-och-svar'>här</a>\n\nÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information <a href='https://www.bravura.se/karriar/'>här</a>\n\nHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.\n\nVi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nTillsvidare
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt överenskommelse.
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: www.bravura.se
organization_number: 5567520803
name: Bravura Sverige AB
workplace: Bravura
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://jobb.bravura.se/lediga-jobb/supportadministrator-kundtjanst-customer-suppor-till-informationsteknik-4611201/
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
weight: 10
label: Kundtjänstmedarbetare
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
contact_type: null
name: null
description: Amanda Soldati
telephone: 08-40024050
email: amanda.soldati@bravura.se
publication_date: 2023-05-29T09:04:43
last_publication_date: 2023-06-19T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-09-18T00:26:03
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1685343883132
application_deadline_short: 2023-06-19
publication_date_short: 2023-05-29
last_publication_date_short: 2023-06-19
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5567520803logotyperlogo-rescaled.png
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5567520803logotyperlogo.png