Nu söker Cronwik på uppdrag av AB Skruvat Reservdelar dig som kanske jobbat ett tag i kundservice och är redo för nästa steg på Skruvats kundserviceteam i centrala Stockholm.
Att du har ett stort intresse för bilar och teknik tror vi är en bra början för att vara med på Skruvats fortsatta resa.
I den här rollen kommer du jobba både med administrativa uppgifter och kommunikation samt med direkt kundkontakt.
Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag!
Exempel på arbetsuppgifter
- Arbeta manuellt med returer och återbetalningar
- Arbeta i Backoffice i affärssystem och betalsystem
- Kommunicera externt med tredje part, till exempel produktleverantörer, ARN, och Klarna
- Kommunicera internt med till exempel Logistikavdelning
- Hantera direkta kundkontakter via flera kanaler, så som telefon, mail, och chatt
Du bör ha stor datorvana och vara nyfiken och villig att fråga och ifrågasätta. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, speciellt fordonsteknik, är det en stor fördel. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad där du utmanas av möjligheten att ta eget ansvar och att kunna vara med och påverka ditt arbete. I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå kunder samt finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter, och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Att du gillar problemlösning och har lätt för att se logiska mönster är nyttigt.
Vi tror att du har
- Erfarenhet av Backoffice-arbete så som hantering av returer och återbetalningar
- kunskaper i Finska eller norska språket
- Erfarenhet av att arbeta med bilar eller allmänt stort bilintresse
- Fordonsteknisk utbildning
- Erfarenhet av E-handel
- Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom kommunikation
Vi förväntar oss att du
- Talar flytande svenska och engelska i både tal och skrift - Har minst 2 års erfarenhet av kundservice eller liknande serviceyrken - Är tekniskt kunnig
Arbetstiderna är måndag-fredag 8-17. Vi sitter tillsammans med våra systerbolag, BytHjul som är störst i Norden online på däck och fälg, samt Däckskiftarna som genom sitt Franchisekoncept har 74 stationer i säsong spridda runtom i landet. Vårt kontor ligger centralt nära Odenplan. Bra villkor och förmåner finns inklusive tjänstepensionsavsättningar.
Om Skruvat.se - Störst i norden Du kommer ingå i en grupp på cirka 8 personer som tillsammans hanterar både administrativa uppgifter och direkta kundkontakter för nordiska marknaden. Vi är ett nära team med många som jobbat länge. Utöver vi som sitter i Stockholm finns två outsourcade avdelningar som jobbar med daglig kundkontakt.
Sen starten i Sverige 2008 har Skruvat vuxit till att bli Nordens största e-handelsplats för nya bildelar på nätet. Varje vecka hanterar vi tusentals ordrar och nöjda kunder och tack vare internet kan nu alla köpa bildelar av hög kvalitet till låga priser. Vår målsättning är att alltid ge dig en bra köpupplevelse där våra produkter, vår service och vår kompetens motsvarar de krav du som kund har!
Nu 800 000 kvalitetsprodukter!
Vårt ständigt växande sortiment har nu nått över 800 000 kvalitetsprodukter och spänner över alla produktområden till de flesta bilmärken. Vi samarbetar med ledande europeiska leverantörer för att ge dig som kund den bästa kvalitén till det bästa priset. Vi har nya bilreservdelar, biltillbehör, däck & fälg till alla ledande bilmärken såsom Audi, BMW, Chrysler, Citroën, Dacia, Ford, Honda, Hyundai, Jeep, Kia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Tesla, Toyota, Volkswagen & Volvo.
id: 28052224
external_id: 46-556980-4221-3141060-5
original_id: null
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/28052224
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5569804221/logotyper/logo.png
headline: Bilintresserad kundservicemedarbetare till Skruvat.se
application_deadline: 2023-10-31T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Nu söker Cronwik på uppdrag av AB Skruvat Reservdelar dig som kanske jobbat ett tag i kundservice och är redo för nästa steg på Skruvats kundserviceteam i centrala Stockholm.\n\nAtt du har ett stort intresse för bilar och teknik tror vi är en bra början för att vara med på Skruvats fortsatta resa.\n\nI den här rollen kommer du jobba både med administrativa uppgifter och kommunikation samt med direkt kundkontakt.\n\nVi önskar att du kan börja så snart som möjligt. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag!\n\n\n\nExempel på arbetsuppgifter\n\n- Arbeta manuellt med returer och återbetalningar\n\n- Arbeta i Backoffice i affärssystem och betalsystem\n\n- Kommunicera externt med tredje part till exempel produktleverantörer ARN och Klarna\n\n- Kommunicera internt med till exempel Logistikavdelning\n\n- Hantera direkta kundkontakter via flera kanaler så som telefon mail och chatt\n\nDu bör ha stor datorvana och vara nyfiken och villig att fråga och ifrågasätta. Har du ett intresse och fallenhet för teknik speciellt fordonsteknik är det en stor fördel. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad där du utmanas av möjligheten att ta eget ansvar och att kunna vara med och påverka ditt arbete. I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker sätta dig in i rutiner och system och förstå kunder samt finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Att du gillar problemlösning och har lätt för att se logiska mönster är nyttigt.\n\nVi tror att du har\n\n- Erfarenhet av Backoffice-arbete så som hantering av returer och återbetalningar\n\n- kunskaper i Finska eller norska språket\n\n- Erfarenhet av att arbeta med bilar eller allmänt stort bilintresse\n\n- Fordonsteknisk utbildning\n\n- Erfarenhet av E-handel\n\n- Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom kommunikation\n\nVi förväntar oss att du\n\n- Talar flytande svenska och engelska i både tal och skrift\n- Har minst 2 års erfarenhet av kundservice eller liknande serviceyrken\n- Är tekniskt kunnig\n\n\n\nArbetstiderna är måndag-fredag 8-17. Vi sitter tillsammans med våra systerbolag BytHjul som är störst i Norden online på däck och fälg samt Däckskiftarna som genom sitt Franchisekoncept har 74 stationer i säsong spridda runtom i landet. Vårt kontor ligger centralt nära Odenplan. Bra villkor och förmåner finns inklusive tjänstepensionsavsättningar.\n\n\n\n\n\nOm Skruvat.se - Störst i norden\nDu kommer ingå i en grupp på cirka 8 personer som tillsammans hanterar både administrativa uppgifter och direkta kundkontakter för nordiska marknaden. Vi är ett nära team med många som jobbat länge. Utöver vi som sitter i Stockholm finns två outsourcade avdelningar som jobbar med daglig kundkontakt.\n\nSen starten i Sverige 2008 har Skruvat vuxit till att bli Nordens största e-handelsplats för nya bildelar på nätet. Varje vecka hanterar vi tusentals ordrar och nöjda kunder och tack vare internet kan nu alla köpa bildelar av hög kvalitet till låga priser. Vår målsättning är att alltid ge dig en bra köpupplevelse där våra produkter vår service och vår kompetens motsvarar de krav du som kund har!\n\nNu 800 000 kvalitetsprodukter!\n\nVårt ständigt växande sortiment har nu nått över 800 000 kvalitetsprodukter och spänner över alla produktområden till de flesta bilmärken. Vi samarbetar med ledande europeiska leverantörer för att ge dig som kund den bästa kvalitén till det bästa priset. Vi har nya bilreservdelar biltillbehör däck & fälg till alla ledande bilmärken såsom Audi BMW Chrysler Citroën Dacia Ford Honda Hyundai Jeep Kia Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mitsubishi Nissan Opel Peugeot Renault Rover Saab Seat Skoda Subaru Suzuki Tesla Toyota Volkswagen & Volvo.
text_formatted: Nu söker Cronwik på uppdrag av AB Skruvat Reservdelar dig som kanske jobbat ett tag i kundservice och är redo för nästa steg på Skruvats kundserviceteam i centrala Stockholm.\n\nAtt du har ett stort intresse för bilar och teknik tror vi är en bra början för att vara med på Skruvats fortsatta resa.\n\nI den här rollen kommer du jobba både med administrativa uppgifter och kommunikation samt med direkt kundkontakt.\n\nVi önskar att du kan börja så snart som möjligt. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag!\n\n\n\nExempel på arbetsuppgifter\n\n- Arbeta manuellt med returer och återbetalningar\n\n- Arbeta i Backoffice i affärssystem och betalsystem\n\n- Kommunicera externt med tredje part till exempel produktleverantörer ARN och Klarna\n\n- Kommunicera internt med till exempel Logistikavdelning\n\n- Hantera direkta kundkontakter via flera kanaler så som telefon mail och chatt\n\nDu bör ha stor datorvana och vara nyfiken och villig att fråga och ifrågasätta. Har du ett intresse och fallenhet för teknik speciellt fordonsteknik är det en stor fördel. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad där du utmanas av möjligheten att ta eget ansvar och att kunna vara med och påverka ditt arbete. I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker sätta dig in i rutiner och system och förstå kunder samt finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Att du gillar problemlösning och har lätt för att se logiska mönster är nyttigt.\n\nVi tror att du har\n\n- Erfarenhet av Backoffice-arbete så som hantering av returer och återbetalningar\n\n- kunskaper i Finska eller norska språket\n\n- Erfarenhet av att arbeta med bilar eller allmänt stort bilintresse\n\n- Fordonsteknisk utbildning\n\n- Erfarenhet av E-handel\n\n- Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom kommunikation\n\nVi förväntar oss att du\n\n- Talar flytande svenska och engelska i både tal och skrift\n- Har minst 2 års erfarenhet av kundservice eller liknande serviceyrken\n- Är tekniskt kunnig\n\n\n\nArbetstiderna är måndag-fredag 8-17. Vi sitter tillsammans med våra systerbolag BytHjul som är störst i Norden online på däck och fälg samt Däckskiftarna som genom sitt Franchisekoncept har 74 stationer i säsong spridda runtom i landet. Vårt kontor ligger centralt nära Odenplan. Bra villkor och förmåner finns inklusive tjänstepensionsavsättningar.\n\n\n\n\n\nOm Skruvat.se - Störst i norden\nDu kommer ingå i en grupp på cirka 8 personer som tillsammans hanterar både administrativa uppgifter och direkta kundkontakter för nordiska marknaden. Vi är ett nära team med många som jobbat länge. Utöver vi som sitter i Stockholm finns två outsourcade avdelningar som jobbar med daglig kundkontakt.\n\nSen starten i Sverige 2008 har Skruvat vuxit till att bli Nordens största e-handelsplats för nya bildelar på nätet. Varje vecka hanterar vi tusentals ordrar och nöjda kunder och tack vare internet kan nu alla köpa bildelar av hög kvalitet till låga priser. Vår målsättning är att alltid ge dig en bra köpupplevelse där våra produkter vår service och vår kompetens motsvarar de krav du som kund har!\n\nNu 800 000 kvalitetsprodukter!\n\nVårt ständigt växande sortiment har nu nått över 800 000 kvalitetsprodukter och spänner över alla produktområden till de flesta bilmärken. Vi samarbetar med ledande europeiska leverantörer för att ge dig som kund den bästa kvalitén till det bästa priset. Vi har nya bilreservdelar biltillbehör däck & fälg till alla ledande bilmärken såsom Audi BMW Chrysler Citroën Dacia Ford Honda Hyundai Jeep Kia Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mitsubishi Nissan Opel Peugeot Renault Rover Saab Seat Skoda Subaru Suzuki Tesla Toyota Volkswagen & Volvo.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\n100
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.cronwik.se
organization_number: 5569804221
name: Cronwik Consulting AB
workplace: Cronwik Rekrytering och Bemanning
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://cronwik.teamtailor.com/jobs/3141060-bilintresserad-kundservicemedarbetare-till-skruvat-se?promotion=773949-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
weight: 10
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Åsa Linné
email: null
telephone: null
contact_type: null
publication_date: 2023-09-18T05:38:01
last_publication_date: 2023-10-31T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-09-20T10:32:49
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1695008281689
application_deadline_short: 2023-10-31
publication_date_short: 2023-09-18
last_publication_date_short: 2023-10-31
logo_url_sanitized: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5569804221logotyperlogo.png
logo_url_sanitized_rescaled: https://swedishjobs.se/thumbnail/httpswww.arbetsformedlingen.serestarbetsgivarerestafv3organisation5569804221logotyperlogo-rescaled.png