Nu söker vi på uppdrag av POWER ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med på en spännande tillväxtresa nu när Power under året tar över Mediamarkts 29 varuhus, medarbetare, kontorslokaler och distributionssystem i Sverige! Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt under september/oktober månad. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag!
I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter. Det dagliga arbetet utförs till stor del i våra system SAP, Umbraco, Puzzel och Zendesk så om du har erfarenhet från dessa är det bara en fördel.
I och med att det just nu är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.
Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datorvana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad där du utmanas av att få och ta eget ansvar så du kan vara med och påverka ditt arbete.
I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.
Vi vill ge dig
En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden. Power Sverige går från renodlad e-handlare till omnikanal i samband med övertagandet av Mediamarkts varuhus.
Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag
Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.
Power sitter just nu i tillfälliga lokaler i Kungens Kurva och from senare i höst/årsskiftet kommer de flytta till permanenta nyrenoverade lokaler i Barkarby
Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige
Konkurrenskraftig ersättning
Om bolaget
Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden. POWER är idag en av de största och mest lönsamma elektronikkedjorna i Norden. Nu kommer de 29 svenska Mediamarkt-varuhusen också att bli en del av varumärket POWER. Medarbetare, varuhus, kontorslokaler och distributionssystem omfattas av förvärvet som förväntas vara slutfört under sommaren 2023.
Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.
kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik
id: 28052228
external_id: 46-556980-4221-2561708-259
original_id: null
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/28052228
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5569804221/logotyper/logo.png
headline: Power/Mediamarkt söker kundservicestjärnor
application_deadline: 2023-09-30T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Nu söker vi på uppdrag av POWER ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med på en spännande tillväxtresa nu när Power under året tar över Mediamarkts 29 varuhus medarbetare kontorslokaler och distributionssystem i Sverige! Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt under september/oktober månad. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag!\n\nI rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked ärendehantering produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter. Det dagliga arbetet utförs till stor del i våra system SAP Umbraco Puzzel och Zendesk så om du har erfarenhet från dessa är det bara en fördel.\n\nI och med att det just nu är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.\n\nDu är junior ung driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datorvana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik då speciellt hemelektronik är det helt klart en fördel. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad där du utmanas av att få och ta eget ansvar så du kan vara med och påverka ditt arbete.\n\nI och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.\n\nVi vill ge dig\n\nEn bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden. Power Sverige går från renodlad e-handlare till omnikanal i samband med övertagandet av Mediamarkts varuhus.\n\nStor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag\n\nVarierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.\n\nPower sitter just nu i tillfälliga lokaler i Kungens Kurva och from senare i höst/årsskiftet kommer de flytta till permanenta nyrenoverade lokaler i Barkarby\n\nStora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige\n\nKonkurrenskraftig ersättning\n\nOm bolaget\n\nNordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden. POWER är idag en av de största och mest lönsamma elektronikkedjorna i Norden. Nu kommer de 29 svenska Mediamarkt-varuhusen också att bli en del av varumärket POWER. Medarbetare varuhus kontorslokaler och distributionssystem omfattas av förvärvet som förväntas vara slutfört under sommaren 2023.\n\nRekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.\n\nkundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik
text_formatted: Nu söker vi på uppdrag av POWER ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice på Kungsholmen i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med på en spännande tillväxtresa nu när Power under året tar över Mediamarkts 29 varuhus medarbetare kontorslokaler och distributionssystem i Sverige! Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt under september/oktober månad. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag!\n\nI rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked ärendehantering produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter. Det dagliga arbetet utförs till stor del i våra system SAP Umbraco Puzzel och Zendesk så om du har erfarenhet från dessa är det bara en fördel.\n\nI och med att det just nu är ett mindre bolag i tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder.\n\nDu är junior ung driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datorvana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik då speciellt hemelektronik är det helt klart en fördel. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad där du utmanas av att få och ta eget ansvar så du kan vara med och påverka ditt arbete.\n\nI och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera.\n\nVi vill ge dig\n\nEn bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden. Power Sverige går från renodlad e-handlare till omnikanal i samband med övertagandet av Mediamarkts varuhus.\n\nStor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag\n\nVarierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare.\n\nPower sitter just nu i tillfälliga lokaler i Kungens Kurva och from senare i höst/årsskiftet kommer de flytta till permanenta nyrenoverade lokaler i Barkarby\n\nStora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige\n\nKonkurrenskraftig ersättning\n\nOm bolaget\n\nNordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden. POWER är idag en av de största och mest lönsamma elektronikkedjorna i Norden. Nu kommer de 29 svenska Mediamarkt-varuhusen också att bli en del av varumärket POWER. Medarbetare varuhus kontorslokaler och distributionssystem omfattas av förvärvet som förväntas vara slutfört under sommaren 2023.\n\nRekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power.\n\nkundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid\r\nks100 sth
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Lön enligt överenskommelse
duration:
concept_id: a7uU_j21_mkL
label: Tills vidare
legacy_ams_taxonomy_id: 1
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.cronwik.se
organization_number: 5569804221
name: Cronwik Consulting AB
workplace: Cronwik Rekrytering och Bemanning
application_details:
information: null
reference: null
email: null
via_af: false
url: https://cronwik.teamtailor.com/jobs/2561708-power-mediamarkt-soker-kundservicestjarnor?promotion=611754-arbetsformedlingen
other: null
experience_required: false
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
name: null
description: Cronwik Search & Recruiter
email: null
telephone: 0771-19 19 19
contact_type: null
publication_date: 2023-09-18T05:38:30
last_publication_date: 2023-09-30T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-09-20T13:02:56
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1695008310757
application_deadline_short: 2023-09-30
publication_date_short: 2023-09-18
last_publication_date_short: 2023-09-30