Nu ges möjlighet att utvecklas i en bred kundserviceroll hos KONE där service, administration och koordinering är i fokus. Du kommer vara en viktig nyckelperson som skapar enkelhet i kundens vardag och stärker KONE som varumärke. Uppdraget är på heltid och riktar sig till dig som vill utvecklas och växa i en långsiktig roll hos KONE. Läs mer nedan och ansök redan idag, då vi går igenom ansökningarna löpande.
OM TJÄNSTEN Academic Work söker för KONEs räkning en Customer Service Agent till Inbound-teamet som är en del av Customer Service Center. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig långsiktigt såvida alla parter är nöjda. Du kommer inledningsvis få en gedigen introduktion för att ha de bästa förutsättningarna att lyckas i rollen.
Du erbjuds - En händelserik arbetsplats präglad av täta interna samarbeten, där utveckling och innovation alltid står i fokus - Du kommer att ingå i ett nära sammansvetsat team som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen och som hjälper varandra, är lärande och jobbar tillsammans för att skapa nöjdare kunder varje dag. - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här.
I rollen kommer du att ta emot kundärenden via telefon och mail, vilka du utreder och tar beslut kring samt ger bästa möjliga service. Du arbetar i flertal interna system däribland SAP och Salesforce. Du jobbar med eget ansvar men har alltid teamet att fråga och bolla klurigare case med. Ni är lärande och lär varandra för att öka effektivitet och kundnöjdhet. Vidare kommer du att bland annat:
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera breda kundärenden av olika karaktär främst via telefon och mail, samt tillhörande administration * Ta emot kundfeedback * Supportera företagskunder genom administrativa uppgifter som rör avtal- och fakturafrågor * Besvara frågor gällande produktutbud och besiktningsärenden * Ha nära samarbete med andra supportavdelningar för att skapa bättre kundflöden
VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet inom kundservice där du arbetat med telefon och mail som främsta arbetsverktyg - Har goda kunskaper i Office-paketet - Har avslutad gymnasieexamen - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det vardagliga arbetet
Det är meriterande om du även har: - Har kunskap inom SAP och Salesforce
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Samarbetsvillig - Serviceinriktad - Noggrann
För att lyckas i rollen är du serviceinriktad med en god förmåga att anpassa dig till olika typer av situationer och personer. Vi ser att du har en självsäkerhet i att ta beslut och tillämpar ett problemlösande tillvägagångssätt. Vidare gillar du att skapa relationer med alla du möter, både kunder och kollegor. Du är nyfiken och vill alltid lära dig mer för att skapa enkelhet för alla kunder som kontaktar oss.
Övrig information - Start: Omgående - Uppdrag: Inleds med 6 månaders anställning med ambition att förlängas långsiktigt såvida alla parter är nöjda - Omfattning: 7 - 16 / 8 - 17 (8h dag / 40h vecka) - Placering: Kista
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET KONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation, underhåll och modernisering av hissar, rulltrappor, portar och automatdörrar. KONE erbjuder smidiga, säkra och bekväma förflyttningar åt flera hundra miljoner människor i alla delar av världen varje dag. Vi tror på att förbättra prestationer genom att inspirera, engagera och utveckla våra medarbetare.
id: 28057292
external_id: 46-556559-5450-15097779
original_id: null
webpage_url: https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser/28057292
logo_url: https://www.arbetsformedlingen.se/rest/arbetsgivare/rest/af/v3/organisation/5565595450/logotyper/logo.png
headline: Customer Service Agent på heltid till KONE
application_deadline: 2023-10-19T23:59:59
number_of_vacancies: 1
description:
text: Nu ges möjlighet att utvecklas i en bred kundserviceroll hos KONE där service administration och koordinering är i fokus. Du kommer vara en viktig nyckelperson som skapar enkelhet i kundens vardag och stärker KONE som varumärke. Uppdraget är på heltid och riktar sig till dig som vill utvecklas och växa i en långsiktig roll hos KONE. Läs mer nedan och ansök redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande.\n\nOM TJÄNSTEN \nAcademic Work söker för KONEs räkning en Customer Service Agent till Inbound-teamet som är en del av Customer Service Center. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig långsiktigt såvida alla parter är nöjda. Du kommer inledningsvis få en gedigen introduktion för att ha de bästa förutsättningarna att lyckas i rollen.\n\nDu erbjuds\n- En händelserik arbetsplats präglad av täta interna samarbeten där utveckling och innovation alltid står i fokus\n- Du kommer att ingå i ett nära sammansvetsat team som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen och som hjälper varandra är lärande och jobbar tillsammans för att skapa nöjdare kunder varje dag.\n- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här.\n\nI rollen kommer du att ta emot kundärenden via telefon och mail vilka du utreder och tar beslut kring samt ger bästa möjliga service. Du arbetar i flertal interna system däribland SAP och Salesforce. Du jobbar med eget ansvar men har alltid teamet att fråga och bolla klurigare case med. Ni är lärande och lär varandra för att öka effektivitet och kundnöjdhet. Vidare kommer du att bland annat:\n\nARBETSUPPGIFTER \n\nArbetsuppgifter\n\n\n* Hantera breda kundärenden av olika karaktär främst via telefon och mail samt tillhörande administration \n* Ta emot kundfeedback \n* Supportera företagskunder genom administrativa uppgifter som rör avtal- och fakturafrågor \n* Besvara frågor gällande produktutbud och besiktningsärenden \n* Ha nära samarbete med andra supportavdelningar för att skapa bättre kundflöden\n\n\nVI SÖKER DIG SOM \n- Har erfarenhet inom kundservice där du arbetat med telefon och mail som främsta arbetsverktyg\n- Har goda kunskaper i Office-paketet\n- Har avslutad gymnasieexamen\n- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då det används i det vardagliga arbetet\n\nDet är meriterande om du även har:\n- Har kunskap inom SAP och Salesforce\n\nFör att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:\n- Samarbetsvillig\n- Serviceinriktad\n- Noggrann\n\nFör att lyckas i rollen är du serviceinriktad med en god förmåga att anpassa dig till olika typer av situationer och personer. Vi ser att du har en självsäkerhet i att ta beslut och tillämpar ett problemlösande tillvägagångssätt. Vidare gillar du att skapa relationer med alla du möter både kunder och kollegor. Du är nyfiken och vill alltid lära dig mer för att skapa enkelhet för alla kunder som kontaktar oss.\n\nÖvrig information\n- Start: Omgående\n- Uppdrag: Inleds med 6 månaders anställning med ambition att förlängas långsiktigt såvida alla parter är nöjda\n- Omfattning: 7 - 16 / 8 - 17 (8h dag / 40h vecka)\n- Placering: Kista\n\nVår rekryteringsprocess\n\nDenna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.\n\nVi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.\n\nINFORMATION OM FÖRETAGET \nKONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation underhåll och modernisering av hissar rulltrappor portar och automatdörrar. KONE erbjuder smidiga säkra och bekväma förflyttningar åt flera hundra miljoner människor i alla delar av världen varje dag. Vi tror på att förbättra prestationer genom att inspirera engagera och utveckla våra medarbetare.
text_formatted: Nu ges möjlighet att utvecklas i en bred kundserviceroll hos KONE där service administration och koordinering är i fokus. Du kommer vara en viktig nyckelperson som skapar enkelhet i kundens vardag och stärker KONE som varumärke. Uppdraget är på heltid och riktar sig till dig som vill utvecklas och växa i en långsiktig roll hos KONE. Läs mer nedan och ansök redan idag då vi går igenom ansökningarna löpande.\n\nOM TJÄNSTEN \nAcademic Work söker för KONEs räkning en Customer Service Agent till Inbound-teamet som är en del av Customer Service Center. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig långsiktigt såvida alla parter är nöjda. Du kommer inledningsvis få en gedigen introduktion för att ha de bästa förutsättningarna att lyckas i rollen.\n\nDu erbjuds\n- En händelserik arbetsplats präglad av täta interna samarbeten där utveckling och innovation alltid står i fokus\n- Du kommer att ingå i ett nära sammansvetsat team som värdesätter samarbete och att ha kul på arbetsplatsen och som hjälper varandra är lärande och jobbar tillsammans för att skapa nöjdare kunder varje dag.\n- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här.\n\nI rollen kommer du att ta emot kundärenden via telefon och mail vilka du utreder och tar beslut kring samt ger bästa möjliga service. Du arbetar i flertal interna system däribland SAP och Salesforce. Du jobbar med eget ansvar men har alltid teamet att fråga och bolla klurigare case med. Ni är lärande och lär varandra för att öka effektivitet och kundnöjdhet. Vidare kommer du att bland annat:\n\nARBETSUPPGIFTER \n\nArbetsuppgifter\n\n\n* Hantera breda kundärenden av olika karaktär främst via telefon och mail samt tillhörande administration \n* Ta emot kundfeedback \n* Supportera företagskunder genom administrativa uppgifter som rör avtal- och fakturafrågor \n* Besvara frågor gällande produktutbud och besiktningsärenden \n* Ha nära samarbete med andra supportavdelningar för att skapa bättre kundflöden\n\n\nVI SÖKER DIG SOM \n- Har erfarenhet inom kundservice där du arbetat med telefon och mail som främsta arbetsverktyg\n- Har goda kunskaper i Office-paketet\n- Har avslutad gymnasieexamen\n- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då det används i det vardagliga arbetet\n\nDet är meriterande om du även har:\n- Har kunskap inom SAP och Salesforce\n\nFör att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:\n- Samarbetsvillig\n- Serviceinriktad\n- Noggrann\n\nFör att lyckas i rollen är du serviceinriktad med en god förmåga att anpassa dig till olika typer av situationer och personer. Vi ser att du har en självsäkerhet i att ta beslut och tillämpar ett problemlösande tillvägagångssätt. Vidare gillar du att skapa relationer med alla du möter både kunder och kollegor. Du är nyfiken och vill alltid lära dig mer för att skapa enkelhet för alla kunder som kontaktar oss.\n\nÖvrig information\n- Start: Omgående\n- Uppdrag: Inleds med 6 månaders anställning med ambition att förlängas långsiktigt såvida alla parter är nöjda\n- Omfattning: 7 - 16 / 8 - 17 (8h dag / 40h vecka)\n- Placering: Kista\n\nVår rekryteringsprocess\n\nDenna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.\n\nVi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.\n\nINFORMATION OM FÖRETAGET \nKONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation underhåll och modernisering av hissar rulltrappor portar och automatdörrar. KONE erbjuder smidiga säkra och bekväma förflyttningar åt flera hundra miljoner människor i alla delar av världen varje dag. Vi tror på att förbättra prestationer genom att inspirera engagera och utveckla våra medarbetare.
company_information: null
needs: null
requirements: null
conditions: Heltid 40h/v\r\n08:00-17:00
employment_type:
concept_id: PFZr_Syz_cUq
label: Vanlig anställning
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_type:
concept_id: oG8G_9cW_nRf
label: Fast månads- vecko- eller timlön
legacy_ams_taxonomy_id: 1
salary_description: Enligt avtal
duration:
concept_id: qQUd_4qe_NDT
label: 6 månader eller längre
legacy_ams_taxonomy_id: 2
working_hours_type:
concept_id: 6YE1_gAC_R2G
label: Heltid
legacy_ams_taxonomy_id: 1
scope_of_work:
min: 100
max: 100
access: null
employer:
phone_number: null
email: null
url: http://www.academicwork.se
organization_number: 5565595450
name: Academic Work Sweden AB
workplace: Academic Work
application_details:
information: null
reference: 15097779
email: null
via_af: false
url: http://www.academicwork.se/jobad/customer-service-agent-pa-heltid-till-kone/15097779?apply=1
other: null
experience_required: true
access_to_own_car: false
driving_license_required: false
driving_license: null
occupation:
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
label: Kundtjänstmedarbetare
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
occupation_group:
concept_id: pwRH_MT1_8nR
label: Kundtjänstpersonal
legacy_ams_taxonomy_id: 4222
occupation_field:
concept_id: RPTn_bxG_ExZ
label: Försäljning inköp marknadsföring
legacy_ams_taxonomy_id: 5
workplace_address:
municipality: Stockholm
municipality_code: 0180
municipality_concept_id: AvNB_uwa_6n6
region: Stockholms län
region_code: 01
region_concept_id: CifL_Rzy_Mku
country: Sverige
country_code: 199
country_concept_id: i46j_HmG_v64
street_address: null
postcode: null
city: null
coordinates:
18.068580000000000751469997339881956577301025390625
59.3293230000000022528183762915432453155517578125
must_have:
skills:
languages:
work_experiences:
legacy_ams_taxonomy_id: 2291
concept_id: 8Uhp_XYo_z5f
weight: 10
label: Kundtjänstmedarbetare
education:
education_level:
nice_to_have:
skills:
languages:
work_experiences:
education:
education_level:
application_contacts:
contact_type: null
name: null
description: Lizette Wiedel
telephone: null
email: null
publication_date: 2023-09-19T00:01:53
last_publication_date: 2023-10-19T23:59:59
removed: true
removed_date: 2023-09-29T00:02:16
source_type: VIA_PLATSBANKEN_DXA
timestamp: 1695145816391
application_deadline_short: 2023-10-19
publication_date_short: 2023-09-19
last_publication_date_short: 2023-10-19